از دست ندهید: CarPlay یا Android Auto را فقط با ۷۷ دلار به سواری خود اضافه کنید

Mesay in-car display

چه در حین رانندگی به نقشه ها دسترسی داشته باشید و چه بخواهید از سرگرمی های داخل خودرو در درایو خود لذت ببرید، Apple CarPlay یا Android Auto ابزارهای عالی برای دسترسی به برنامه ها از تلفن هوشمند خود بدون ضربه زدن بر روی صفحه نمایش تلفن در هنگام رانندگی هستند. اما هر وسیله نقلیه ای که وجود دارد از CarPlay یا Android Auto پشتیب، نمی کند.

برای ،، که ماشین قدیمی‌تری را می‌رانند که از CarPlay یا Android Auto پشتیب، نمی‌کند، این تاشو یک راه جایگزین عالی برای افزودن هر دو به وسیله نقلیه شما است. فقط 77 دلار. معامله در StackSocial باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، اما باید مطمئن شوید که کد تخفیف را وارد کنید لذت بردن از 20 برای دریافت این قیمت ویژه در حالی که مجموعه‌ای از هد یونیت‌های CarPlay و Android Auto وجود دارد، نصب این روش برای هر ،ی بسیار ارزان‌تر و آسان‌تر است.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 6.8 اینچی است و از Android Auto و CarPlay پشتیب، می کند، بنابراین مهم نیست که کدام گوشی را دارید. گزینه های اتصال زیادی نیز وجود دارد، از جمله بلوتوث و جک aux، در حالی که فرستنده FM داخلی نیز ارائه می شود.

نصب صفحه نمایش سریع و آسان است و پشتیب، از Siri و Google Assistant برای تماس بدون هندز، ناوبری و موسیقی، این گزینه را ایمن‌تر از تلاش برای ضربه زدن به صفحه کوچک گوشی خود در حین حرکت می‌کند. به خاطر داشته باشید که این معامله StackSocial می‌تواند در هر لحظه و بدون هشدار پایان یابد، بنابراین در تصمیم ،ید شما نقش داشته باشید.

به دنبال یک گوشی جدید با این نمایشگر هستید؟ مطمئن شوید که مجموعه ما از بهترین معاملات آیفون را بررسی کنید، در حالی که لیست ما از بهترین معاملات تلفن شامل برخی از مدل های معروف اندروید نیز می باشد.

معاملات ،ید بیشتر از CNET


]
منبع: https://www.cnet.com/deals/dont-miss-out-add-carplay-or-android-auto-to-your-ride-for-just-77/#ftag=CAD-01-10aai3d

مضرات پارافین مایع برای پوست.