سامسونگ عملکرد ProVisual در دوربین گلکسی S24 اولترا را تشریح کرد

سامسونگ عملکرد ProVisual در دوربین گلکسی S24 اولترا را تشریح کرد

سامسونگ با انتشار یک اینفوگرافیک جزئیات فنی و پیشرفت های دوربین های جدید گل،ی S24 اولترا و موتور آن ی،ی ProVisual را دقیق تر مشخص کرد. دوربین گل،ی S24 اولترا از جهات مختلف نسبت به نسل قبلی ارتقا پیدا کرده است؛ همچنین هوش مصنوعی گل،ی در این گوشی امکاناتی را برای ویرایش و تغییر زاویه ع،‌ها ارائه می‌کند.

سامسونگ یک اینفوگرافیک منتشر کرده است که در آن به جزئیات موتور ProVisual دوربین گل،ی S24 اولترا پرداخته است. در ابتدای این اینفوگرافیک به قابلیت Nightography اشاره شده است. عکاسی در شب این گوشی نسبت به مدل قبلی بهبودهایی داشته است. باآنکه دوربین این گوشی زوم 5 برابری دارد، که نسبت به S23 اولترا با زوم 10 برابری کمتر است، اما اندازه سنسور آن دو برابر و پی،ل‌های آن 60 درصد بزرگ‌تر شده است.

همچنین دوربین این گوشه تثبیت، به عبارتی سیستم ،زشگیر اپتیکال (OIS) آن بهتر است. از سویی، منبع تصویر (ISP) که مجهز به سیستم مصنوعی مصنوعی و دارای واحد پردازش عصبی (NPU) است، 42 درصد سرعت بالاتری دارد، این امر سرعت شاتر آن را تا 30 درصد افزایش می دهد.

مشخصات فنی موتور ProVisual دوربین گل،ی S24 اولترا

یکی دیگر از ارتقاهای دوربین گل،ی S24 اولترا با کمک موتور ProVisual را در بخش ویرایش تصویر با هوش مصنوعی می‌بینیم. شما می‌تو،د از قابلیت Generative Edit این گوشی برای رفع کجی قاب، تغییر اندازه و رنگ‌آمیزی استفاده کنید.

در بخش Expert RAW که برای ثبت ع،‌های خام است، اکنون یک حالت جدید 24 مگاپی،لی فعال است که تصاویر 50 مگاپی،لی با وضوح بالا را با تصاویر 12 مگاپی،لی مولتی‌فریم ،یب می‌کند. این ع،‌های ،یبی 24 مگاپی،لی دارای HDR هستند و می‌تو،د فقط به صورت JPEG یا RAW آن‌ها را ذخیره کنید.

قابلیت دیگری که موتور ProVisual ارائه کرده، Enhance-X است. این قابلیت با استفاده از ویرایشگر استفاده از فناوری مصنوعی سامسونگ به شما امکان تغییر زاویه ع،‌ها می‌دهد.

Enhance-X به شما اجازه می‌دهد حتی پس از عکاسی، با استفاده از زاویه مصنوعی و پرسپکتیو یک ع، را تغییر دهید. به عبارتی شما می‌تو،د یک ع، را کم یا زیاد کنید، تا سوژه مدنظرتان بهتری پیدا کنید.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-details-the-provisual-engine-behind-the-galaxy-s24-ultras-cameras

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.