مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی اس 24 FE به صورت آنلاین به بیرون درز کرد، به احتمال زیاد روی Exynos 2400 SoC اجرا می شود

Samsung Galaxy S24 FE Key Specifications Leaked Online, Tipped to Run on Exynos 2400 SoC

سامسونگ گل،ی S24 FE ممکن است در سال جاری معرفی شود، طبق اطلاعات جدید. سامسونگ زم، که گل،ی اس 23 FE را به ،وان جانشین گل،ی اس 21 FE معرفی کرد، تصمیم عجیبی گرفت و یکی در وسط آن را نادیده گرفت. با این حال، اطلاعاتی در مورد نسل بعدی خط تولید FE منتشر شده است که اشاره ای به راه اندازی احتمالی آن دارد. با این حال، مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند در جریان رویداد Galaxy Unpacked در ماه ژوئیه در کنار گوشی های تاشو جدید رونمایی می شود یا در ماه اکتبر، مصادف با ج، زم، عرضه نسخه قبلی خود.

یک منبع آگاه در X (که قبلاً به ،وان توییتر شناخته می شد) که با نام کاربری @OreXda استفاده می شود برخی از مشخصات کلیدی را از طریق یک به اشتراک گذاشته است. پست درباره Samsung Galaxy S24 FE. از آنجایی که هنوز روزهای اولیه است، اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند وجود ندارد. با این حال، اگر جزئیات درست باشد، این شرکت تغییرات جالبی را در گوشی آینده ایجاد کرده است. یکی از تغییرات عمده می تواند اندازه نمایشگر باشد زیرا فاش شده نشان می دهد که گوشی هوشمند ممکن است صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED داشته باشد. این بدان م،است که با توجه به صفحه نمایش 6.4 اینچی گوشی قبلی، ممکن است کوچکتر شود.

جدای از آن، این گوشی هوشمند از Exynos 2400 SoC استفاده می کند. منبع اطلاعات همچنین به اشتراک گذاشت که می تواند یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 را دریافت کند، البته با یک هشدار. منبع اطلاعات گفت: “اما من فکر می کنم که این FE فقط از Exynos در سطح جه، استفاده می کند.” به این ترتیب، این احتمال وجود دارد که نوع هندی پردازنده کوالکام را دریافت نکند. سامسونگ گل،ی اس 24 FE همچنین دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5X در کنار دو نوع حافظه داخلی 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی UFS 3.1 است. در نهایت، شایعه شده است که این گوشی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی پشتیب، می کند، شبیه به نسل قبلی خود. جزئیاتی در مورد دوربین، طراحی و گزینه های رنگ آن ذکر نشده است.

Samsung Galaxy S23 FE در اکتبر 2023 عرضه شد. دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic full-HD+ AMOLED 2X با نرخ به روز رس، 120 هرتز است. در هند، به چیپست داخلی Exynos 2200 مجهز شده بود که با 8 گیگابایت رم و حدا،ر 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده بود.

واحد دوربین پشتی سه گانه Galaxy S23 FE شامل یک سنسور 50 مگاپی،لی با ،زشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک دوربین 12 مگاپی،لی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپی،لی است. بریدگی سوراخ‌دار وسط قرار گرفته در بالای نمایشگر یک سنسور دوربین جلوی 10 مگاپی،لی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی را در خود جای داده است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی با پشتیب، از شارژ سیمی 25 وات پشتیب، می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای اطلاع از جزئیات آ،ین عرضه‌ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پ،، اوپو و سایر شرکت‌ها در کنگره جه، موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2024 ما دیدن کنید.


]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/samsung-galaxy-s24-fe-exynos-soc-battery-display-ram-specifications-leak-5158315#rss-gadgets-mobiles

کتاب شیمی مواد غذایی.