این راه حل ارزان، CarPlay یا Android Auto را فقط با 96 دلار به وسیله نقلیه شما اضافه می کند

Mesay in-car display

چه از یک سرویس نقشه، پخش موسیقی و پاد،ت استفاده می‌کنید، یا در حین حرکت متصل می‌م،د، اگر دسترسی داخلی به Apple CarPlay یا Android Auto نداشته باشید، احتمالاً در استفاده از سیستمی که خودروسازتان انتخاب کرده، گیر کرده‌اید. صرف نظر از نوع دستگاهی که دارید، هر دو راه‌های عالی برای لذت بردن از سرگرمی‌های داخل خودرو هستند، و همچنین بسیار ایمن‌تر از ضربه زدن به صفحه نمایش گوشی در حین رانندگی هستند.

اگر ماشین قدیمی‌تری رانندگی می‌کنید که از CarPlay یا Android Auto پشتیب، نمی‌کند، می‌تو،د هر دو را به وسیله نقلیه خود اضافه کنید. فقط با 96 دلار. معامله در StackSocial باعث صرفه جویی 40 درصدی در قیمت اصلی 160 دلاری این نمایشگر افزودنی تاشو می شود. تعداد زیادی هد یونیت CarPlay و Android Auto وجود دارد، اما نصب این روش برای هر ،ی بسیار ارزان‌تر و آسان‌تر است.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 6.8 اینچی است و از Android Auto و CarPlay پشتیب، می کند، بنابراین مهم نیست که کدام گوشی را دارید. گزینه های اتصال زیادی نیز وجود دارد، از جمله بلوتوث و جک aux، در حالی که فرستنده FM داخلی نیز ارائه می شود.

نصب صفحه نمایش سریع و آسان است و پشتیب، از Siri و Google Assistant برای تماس بدون هندز، ناوبری و موسیقی، این گزینه را ایمن‌تر از تلاش برای ضربه زدن به صفحه کوچک تلفن خود در حین حرکت می‌کند. به خاطر داشته باشید که این معامله StackSocial می‌تواند در هر لحظه و بدون هشدار پایان یابد، بنابراین در تصمیم ،ید شما نقش داشته باشید.

به دنبال یک گوشی جدید با این نمایشگر هستید؟ مطمئن شوید که مجموعه ما از بهترین معاملات آیفون را بررسی کنید، در حالی که لیست ما از بهترین معاملات تلفن شامل برخی از مدل های معروف اندروید نیز می باشد.

معاملات ،ید بیشتر از CNET


]
منبع: https://www.cnet.com/deals/cheap-solution-adds-carplay-android-auto-your-vehicle-just-96/#ftag=CAD-01-10aai3d

کتاب شیمی مواد غذایی.