رندره های گلکسی زد فلیپ 6 تغییرات این دستگاه را نشان می دهد + ویدیو

رندره های گلکسی زد فلیپ 6 تغییرات این دستگاه را نشان می دهد + ویدیو

روز گذشته شاهد انتشار اولین رندرهای گل،ی زد فولد 6 بودیم و حالا ،ت به دیگر گوشی تاشو سامسونگ رسیده است. طراحی احتمالی گل،ی زد فلیپ 6 سامسونگ در رنگارهای به نمایش گذاشته شده است که در آن‌ها شاهد تغییرات جزئی هستیم.

سال گذشته، سامسونگ گوشی تاشو صدفی خود، ی،ی گل،ی زد فلیپ 5 را با تغییرات قابل‌توجهی ازجمله نمایشگر بیرونی‌تر و لولای بهبودیافته معرفی کرد. حالا طبق رنگ‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها در سال جاری به‌جای‌ها بیشتر می‌شوند، روی اصلاح طراحی گوشی خود را می‌سازند.

تغییرات و مشخصات گل،ی زد فلیپ 6

بر اساس گزارش‌ها، ضربات فلیپ 6 در هنگام بازشدن به 165.0 در 71.7 در 7.4 میلی متر می رسد که این میزان در نسل قبلی 165.1 در 71.9 در 6.9 میلی متر است. سامسونگ احتمالاً با افزایش ضخامت دستگاه، قصد دارد از باتری بزرگ‌تری در آن استفاده کند. در همین رابطه، در برخی از گزارش‌ها به باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی (300 میلی‌متر نسبت به مدل قبل) اشاره شده است.

نمایشگر داخلی گل،ی زد فلیپ 6 نیز ظاهراً همان اندازه 6.7 اینچی قبلی خود را حفظ خواهد کرد. درباره دستگاه نمایشگر بیرونی هر چند در گزارش‌ها به وجود یک پنل 3.9 این اشاره شده است، اما طبق این رندره‌ها، به نظر می‌رسد که همان اندازه 3.4 اینچی سابق را خواهد داشت.

بااین‌حال، انتظار می‌رود تا دوربین اصلی گوشی یک سنسور 50 مگاپی،لی باشد که نسبت به سنسور 12 مگاپی،لی نسل‌های قبلی یک تولید قابل‌توجه می‌شود. در مورد سنسور فوق عاریض دستگاه هیچ خبری وجود ندارد و هنوز نمی‌توانم انتظار داشته باشم که فلیپ 6 به دوبین تله‌فوتو مجهز شود.

درنهایت، طبق ویدیو و رندرهایی که در بالا آورده‌ایم؛ گل،ی زد فلیپ 6 در دو رنگ اسطوخودوس و سبز ن،ایی عرضه خواهد شد.

سامسونگ احتمالاً طبق معمول گل،ی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 را در ماه آگوست (مرداد-شهریور) معرفی خواهد کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که سامسونگ نسخه ارزان گل،ی زد فولد 6 را در سال 2024 عرضه می‌کند.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-z-flip6-renders

کتاب شیمی مواد غذایی.