سری گلکسی S25 احتمالاً با پردازنده اگزینوس تنها عرضه خواهد شد

سری گلکسی S25 احتمالاً با پردازنده اگزینوس تنها عرضه خواهد شد

شایع‌های جدید، گوشی‌های سری گل،ی S25 سامسونگ در تمامی کشورهای عضو به چیپست‌های اگزینوس خواهند بود. احتمال دارد سامسونگ از پردازنده اگزینوس 2500 که هنوز معرفی نشده است، در این محصولات استفاده می شود. از سوی دیگر، گلسی زد فولد و فلیپ 7 احتمالاً تنها پردازنده‌های اسنپدراگون خواهند بود.

دستگاه پست یک منبع آگاه در ای،سامسونگ در پرچمدارهای آتی خود، ی،ی سری گل،ی S25 از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده نمی‌کند. اگر این باشد و باتوجه به اینکه پردازنده‌های اسندراگون از محبوبیت بهتری برخوردار باشند، کمتر از گوشی‌های آتی غول کره ج،ی می‌شود. از طرف دیگر، گوشی‌های تاشو 2025 این شرکت، ی،ی سری زد فولد و فلیپ 7، به تراشه شرکت کوالکام خواهند بود، که احتمالاً اسنپدراگون 8 نسل 4 باشد.

گوشی‌های میان‌رده سری گل،ی A نیز در سال 2025 احتمالاً با پردازنده‌های اگزینوس و مدیاتک روانه بازار خواهند شد.

گل،ی S25

پردازنده سری گل،ی S25 سامسونگ

با توجه به اینکه چقدر تا معرفی سری گل،ی S25 باقی مانده است، نمی‌توان این شایعه را با قطعیت بررسی کرد. همچنین چون هنوز پردازنده اگزینوس 2500 معرفی نشده، از توان و قدرت آن اطلاعی نداریم. ممکن است که این پردازنده اگزینوس، در رقابت با اسنپدراگون، پیروز شود.

اما اگر پردازنده اگزینوس دارای چنین قدرتی باشد، پس چرا سری گل،ی زد 7 به اسنپدراگون خواهد شد؟ به‌هر ترتیب، حداقل تا زمان معرفی تراشه جدید اگزینوس منتظر بم،م و ببینیم که بالا،ه این تراشه می‌تواند از اسنپدراگون جلو بزند یا خیر.

پیش‌ازاین نیز شایعاتی از عرضه گل،ی S24 FE تنها با پردازنده اگزین منتشر شده بود. گل،ی S24 FE احتمالاً به 12‌ گیگابایت رم LPDDR5x مجهز خواهد بود و در دو نسخه با 128 و 256 حافظه حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.


]
منبع: https://digiato.com/mobile/galaxy-s25-series-will-be-all-exynos-everywhere

کتاب شیمی مواد غذایی.