سامسونگ علت انتشار ۷ سال آپدیت برای سری گلکسی S24 را برملا کرد

سامسونگ علت انتشار ۷ سال آپدیت برای سری گلکسی S24 را برملا کرد

سامسونگ با معرفی سری گل،ی S24 از ۷ سال به‌روزرس، برای این گوشی‌ها خبر داد که شامل آپدیت سیستم‌عامل و آپدیت‌های امنیتی می‌شود. پیش از کره‌ای‌ها، گوگل از ۷ سال به‌روزرس، برای سری ۸ خبر داده بود. بااین‌حال وان‌پ، باور دارد که بیش از ۵ سال آپدیت، اتلاف منابع می‌شود؛ پس چرا سامسونگ چنین مطمئنی را در پیش گرفته است؟

وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا در صحبت با یکی از مدیران سامسونگ به نام «نیک، پورتر»، این سوال را از او بپرسد.

علت ۷ سال آپدیت پرچمدارهای سامسونگ

به گفته پورتر، سامسونگ با تجزیه‌وتحلیل بازخورد به چنین نتیجه‌ای رسیده است. سامسونگ متوجه شد که افزایش مدت‌زمان پشتیب،، از دید کاربران باعث افزایش ارزش یک گوشی هوشمند می‌شود. درحقیقت ادامه پشتیب، نرمافزاری برای مدت طول،‌تر، باعث حفظ بهتر ارزش گوشی‌ها در بلندمدت می‌شود.

بررسی گل،ی S24 پ،

سامسونگ در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که کاربران در چند وقت بیشتر به نگهداری طول،‌مدت‌تر گوشی‌های خود برای پیدا ، ساخته‌اند. در همین راستا، منطقی است که شرکت‌ها برای مدت طول،‌تر از محصولات خود، نرم‌افزاری را پشتیب، می‌کنند.

درنهایت سامسونگ بر این باور است که حتی اگر نرم‌افزاری را پشتیب، کند، برای برخی از کاربران روان‌تان نمی‌شود، بازهم آن‌ها امنیت بالاتر و عملکرد بهتری را تجربه می‌کنند که نتیجه‌اش را تجربه می‌کند.

همان‌طور که گفتیم، سامسونگ تنها برای جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود، ی،ی سری گل،ی S24 هفت سال آپدیت نرم‌افزاری در نظر گرفته شده است. در این میان گوشی‌های جدید گل،ی A35 و A5 تنها 5 سال آپدیت دریافت می‌کند که با توجه به استفاده از آن‌ها، منطقی به نظر می‌رسد.

اگر در حالت کلی پشتیب، نرمافزاری طول،‌تر یک مزیت می‌شود و یکی از ضعف‌های گوشی‌های اندرویدی در برابر آیفون‌ها را می‌توان تغییر داد، اما به نظر می‌رسد که تعداد کاربران در دنیای امروز تا ۷ سال از یک گوشی استفاده کنند.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/why-samsung-gave-its-flag،ps-7-years-support

کتاب شیمی مواد غذایی.