در نهایت، دوربین موبایلی که تضمین می کند هیچ لحظه ای را از دست ندهید – اتاق خبر جهانی سامسونگ

در نهایت، دوربین موبایلی که تضمین می کند هیچ لحظه ای را از دست ندهید - اتاق خبر جهانی سامسونگ

زندگی با سرعتی سریع پیش می رود. هنگامی که می‌خواهید لحظات هیجان‌انگیز را ثبت کنید و خاطرات م،ی‌داری را ثبت کنید، به دوربینی نیاز دارید که آماده حرکت با آن سرعت باشد. وارد سری Galaxy S24 شوید تقویت‌شده با هوش مصنوعی، واکنش‌گرا و آماده برای عکاسی پیشرفته در یک لحظه.

به لطف مجموعه ای از ابزارهای همه کاره دوربین و عملکردهای ویرایشی که توسط ProVisual Engine سامسونگ پشتیب، می شود، سری گل،ی S24 با دستپاچگی تنظیمات و ویرایش زمان بر برای یک تجربه ع، جدید و بدون دردسر خداحافظی می کند. چه یک منظره خود به خودی مانند پ، سگ شما از روی حصار یا یک لحظه صمیمانه در یک جمع خانوادگی، شما آماده خواهید بود که لحظات زودگذر را با سرعت و دقت حفظ کنید.

شش ویژگی موتور ProVisual که به شما کمک می کند زندگی را همانطور که اتفاق می افتد ثبت کنید

ع، حرکتی با قابلیت‌های جدید Motion P،to سری گل،ی اس 24، می‌توان سبک ش،تن خارق‌العاده کید ، تیم سامسونگ Galaxy b-boy را با تمام جزئیات پویا بدون از دست دادن یک حرکت ثبت کرد. با ضبط پیش‌نمایش تا سه ث،ه، Motion P،to یک بازه کوتاه از حرکت را در عمل ثبت می‌کند و آن را در یک تصویر متحرک کامپایل می‌کند.1

در برنامه ویرایشگر، می تو،د هر فریم مشخصی را از ع، متحرک خود انتخاب کنید تا به ،وان یک تصویر مستقل ذخیره شود. به لطف ارتقاء خودکار هوش مصنوعی، فریم انتخابی را می توان به ،وان یک تصویر با وضوح بالا از 12 مگاپی،ل برای جزئیات بیشتر ذخیره کرد. Motion P،to همچنین قابلیت‌های Super High Dynamic Range (HDR) را ارائه می‌کند و ع،‌های شفافی را حتی در هنگام عکاسی در محیط‌های دارای نور پس‌زمینه ارائه می‌دهد.

در نهایت، از برنامه گا،ی، می تو،د کل ع، حرکت سه ث،ه ای خود را با هم فشرده کنید تا یک تصویر با نوردهی طول، ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد، برای مثال، حرکت و رنگ تماشایی یک نمایشگر آتش بازی بالای سر را در یک ع، ثبت کنید. همچنین می‌تو،د جلوه‌های دیگری مانند Single Take را از طریق برنامه Enhance-X اعمال کنید.

سرعت شاتر شات به شات بیشتر با افزایش 30 درصدی سرعت شاتر شات به ع، در مقایسه با سری قبلی، دوربین سری گل،ی S24 می‌تواند ع،‌های بیشتری را در بازه زم، کوتاه‌تری بگیرد. این به شما امکان می‌دهد ع،‌های کاملاً شفاف و متوالی بدون نیاز به کاهش سرعت در حین پردازش تصاویر بگیرید. دفعه بعد که سگ خود را در پارک شکار می‌کنید، ع،‌های سریع‌تر به شما این امکان را می‌دهند که هر لحظه ارزشمند را بدون از دست دادن آن ثبت کنید.

حرکت آهسته فوری برای آن لحظاتی که التماس می کنند که از آن لذت ببرند مثل اینکه دخترتان در یک مسابقه فوتبال گل پیروزی را به ثمر رساند یا عمویتان در پیست رقص مراسم عروسی حرکاتش را به هم زد. Instant Slow-mo شما را تحت پوشش قرار داده است، بدون نیاز به تنظیم قبلی برای فرآیند ع،برداری. از طریق فناوری تبدیل نرخ فریم هوشمند هوش مصنوعی (AI FRC)، سری گل،ی اس 24 می‌تواند ویدیوهای HD 24 فریم بر ث،ه را به UHD 60 فریم در ث،ه به فیلم‌های حماسی آهسته تبدیل کند. فیلم‌های آهسته FHD 240fps تا UHD 120fps می‌توانند با حرکت فوق‌العاده آهسته بیشتر پیش بروند. Instant Slow-mo با ایجاد فریم‌های می، حرکتی جدید بر اساس ویدیویی که از قبل وجود دارد، هر بار به پخش‌های نرم و ابریشمی و با جزئیات بالا دست می‌یابد. از اوا، ماه مارس، Instant Slow-mo گسترش خواهد یافت و از ویدیوهای 480×480 24 فریم بر ث،ه پشتیب، می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد محتوای ویدیویی من، رسانه‌های اجتماعی را به راحتی ایجاد کنند.

برای دستیابی به این جلوه‌های آهسته، سری Galaxy S24 از فناوری قدرتمند تبدیل نرخ فریم هوش مصنوعی (FRC) استفاده می‌کند:

  • ابتدا، AI FRC هر دو فریم از فیلم را همانطور که در ابتدا ضبط شده بود می گیرد و از یک مدل یادگیری عمیق برای تجزیه و تحلیل و است،اج اطلاعات حرکت استفاده می کند.
  • است،اج این اطلاعات تفاوت‌های بین فریم‌ها را مشخص می‌کند و به AI FRC کمک می‌کند تا فریم‌های می، را که به ویدیو حرکت آهسته‌تری می‌دهند، درون‌یابی کند.
  • این فرآیند دو بار انجام می شود در هر دو بعد مربع و بعد مع، برای افزایش دقت فریم های جدید و اضافی که تولید شده اند.
  • سپس دو فرآیند همجوشی انجام می شود: Fusion Map و Residual. Fusion Map خطوط دوبعدی را شناسایی و است،اج می‌کند تا به تشخیص تفاوت‌های حرکتی بین فریم‌ها کمک کند، در حالی که Residual برای دقت بیشتر، اصلاحات و ویرایش‌های بعدی را به جزئیات دقیق اضافه می‌کند. این به این ویژگی اجازه می‌دهد تا فریم‌های می، دقیق را به سرعت ایجاد کند.
  • وقتی این کار تکمیل شد، ،وجی‌های این دو فرآیند برای آ،ین بار با هم ،یب می‌شوند تا فریم‌های می، نهایی تولید شده توسط هوش مصنوعی را ارائه کنند که هم حرکت آهسته روان و هم جزئیات دقیق را به ویدیو می‌دهد.

ضبط دوگانه مواقعی وجود دارد که واکنش شما به یک لحظه به اندازه خود لحظه بی ارزش است. با Dual Recording می‌تو،د همزمان با دوربین جلو و عقب ضبط کنید تا عزیزانتان نه تنها ببینند که منظره قله کوه چقدر شگفت‌انگیز بوده است، بلکه تا چه حد از رسیدن به آن لذت می‌برید.

با ارتقای ویژگی قبلی Director Mode، ضبط دوگانه اکنون حتی به شما امکان می دهد با دو دوربین پشتی به طور همزمان ضبط کنید. به ،وان مثال، فوق عریض با 3 برابر با وضوح Full HD پشتیب، شده در Galaxy S24 و S24+ و Full HD و Ultra HD پشتیب، شده در S24 Ultra. با Preview Snap، می‌تو،د هر زمان که بخواهید یک ع، فوری از ضبط خود است،اج کنید، در حالی که بلوک اختصاصی پردازش سیگنال تصویر (ISP) و قابلیت‌های ISP پیشرفته از نویز و روشنایی ویدیوی بهبود یافته پشتیب، می‌کند.

10 نوع فیلتر ND – فیلترهای چگالی طبیعی (ND) اغلب به دوربین‌های حرفه‌ای متصل می‌شوند تا به انجام کارهایی مانند محدود ، نور، کاهش نویز یا طول،‌تر شدن نوردهی کمک کنند. نیازی به چنین پیوست‌هایی نیست، با 10 فیلتر ND مختلف که در دوربین سری Galaxy 24 برای حدا،ر انتخاب و کنترل کاربر تعبیه شده است. ع،‌های با فیلتر ND چندین فریم را به طور همزمان ،یب می‌کنند و حرکت جسم را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا یک تصویر ثابت با حس واضح حرکت زنده، به ،وان مثال، ع،‌های امواج یا آبشارها ایجاد کنند.

تک برداشت – عملکرد Single Take Galaxy به شما امکان می دهد طیف وسیعی از انواع تصاویر را تنها با یک ضربه ثبت کنید تا هشت در مجموع بر اساس یک شات. این بدان م،است که اگر می‌خواهید یک ع، سریع از دوستتان بگیرید که هدیه تولدی را که دریافت کرده‌اید باز می‌کند، نیازی نیست وقت خود را برای مشورت در مورد بهترین حالت دوربین از قبل تلف کنید.

هوش مصنوعی همچنین قابلیت‌های Pose و تشخیص ،ت Single Take را افزایش می‌دهد. تشخیص ،ت که قبلاً برای تجزیه و تحلیل حرکت انسان تنظیم شده بود، اکنون می‌تواند حیوانات خانگی را نیز شناسایی کند، ژست‌ها و حرکات سریع آنها را در زمان واقعی برای بهترین ع،‌ها، فیلم‌ها و کلاژهای سگ‌های نیش در حال جهش و گربه‌های دراز کشیده ردیابی کند. برای مثال، اگر یک سوژه انس، در هوا می پرد، تشخیص ،ت تشخیص می دهد که سوژه در بالاترین نقطه خود قرار دارد و آن فریم را به ،وان بهترین تصویر برای کاربر نشان می دهد. هنگامی که روی حیوان خانگی شما اعمال می شود، ژست های حیوان خانگی شما را تجزیه و تحلیل می کند تا لحظه ای را که بهترین ویژگی های صورت آنها را نشان می دهد، ثبت کند.

1 در مواردی که محیط نور کافی ندارد، Motion P،to ممکن است به طور خودکار غیرفعال شود و به جای آن حالت شب فعال شود. با زدن نماد ماه در پایین نمایشگر، کاربر می تواند حالت شب را خاموش کرده و دوباره به Motion P،to برگردد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/finally-a-mobile-camera-that-ensures-you-never-miss-a-moment?utm_source=rss&utm_medium=direct

کتاب شیمی مواد غذایی.