ویژگی های Galaxy AI سامسونگ می تواند به سری Galaxy S22 گسترش یابد: گزارش

Samsung

طبق یک گزارش، سامسونگ می‌تواند گل،ی AI خود، مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی را که در حال حاضر فقط در سری گل،ی S24 موجود است، به سری قدیمی‌تر گل،ی S22 خود نیز گسترش دهد. پیش از این، این غول فناوری تایید کرده بود که ویژگی‌های هوش مصنوعی به سری گل،ی اس 23، گل،ی زد فولد 5، گل،ی زد فلیپ 5 و سری گل،ی تب اس 9 به ،وان بخشی از به‌روزرس، آتی One UI 6.1 اضافه خواهد شد، اما این کار را انجام داد. شامل مجموعه گل،ی S22 نمی شود.

با این حال، بر اساس گزارشی که توسط شبکه خبری ناور نیوز کره ج،ی منتشر شده است، TM Roh، رئیس بخش موبایل سامسونگ، هنگام سخنر، در پنجاه و پنجمین جلسه عادی سهامداران این شرکت، فاش کرد که برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی گل،ی را می‌توان به سری Galaxy S22 گسترش داد. در سئول قابل ذکر است، سری گل،ی اس 22 شامل گل،ی اس 22 و،لی، گل،ی اس 22 پ، و گل،ی اس 22 اولترا است.

همانطور که Roh می گوید، مشکل اصلی در گسترش ویژگی های Galaxy AI به دستگاه های قدیمی تر این است که برخی از ویژگی ها روی دستگاه هستند. این ویژگی ها نیاز به قابلیت های سخت افزاری بالایی دارد که در دستگاه های خیلی قدیمی امکان پذیر نیست. سامسونگ دریافته است که نقطه برش در سری Galaxy S22 وجود دارد. منابع و تلاش ها در حال سرمایه گذاری است. ما به تدریج در حال آماده سازی برنامه هایی برای پشتیب، از یک تجربه تمام عیار هوش مصنوعی Galaxy (در سری S22 و دستگاه های قدیمی تر سامسونگ) هستیم. مشخص نیست که چرا غول فناوری کره ج،ی ویژگی‌های هوش مصنوعی مبتنی بر ابر Galaxy AI را در دستگاه‌های قدیمی‌تر اضافه نمی‌کند.

در همین حال، سری گل،ی اس 23، سری تب اس 9، و همچنین گل،ی زد فلیپ 5 و گل،ی زد فولد 5 همگی برای دریافت ویژگی‌های گل،ی AI با به‌روزرس، One UI 6.1 که انتظار می‌رود تا پایان منتشر شود، آماده شده‌اند. این ماه اولین ویژگی Galaxy AI که راه خود را به گوشی‌ها و تبلت‌های قدیمی‌تر این شرکت باز می‌کند، Circle to Search است که امکان کشیدن دایره‌ای در اطراف، برجسته ، یا انتخاب اشیاء و متن در تصاویر برای جستجو در Google – بدون ،وج از جریان فعلی را اضافه می‌کند. برنامه

سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy مانند Live Translate، Chat Assist، حالت مترجم، Note Assist، Browsing Assist و Transcript Assist نیز به این دستگاه‌های سامسونگ گسترش خواهند یافت.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/samsung-galaxy-ai-features-s22-series-report-5283737#rss-gadgets-mobiles

کتاب شیمی مواد غذایی.