حماسه فتوشاپ کیت میدلتون: آنچه باید در مورد ویرایش عکس بدانید

Kate Middleton, the Princess of Wales, checks out a camera rig

هنگامی که خانواده سلطنتی ،یس اعتراف ،د که شاهزاده خانم و، ع،ی از خانواده خود را که در روز مادر در بریت،ا برای خبرگزاری ها ارسال شده بود ویرایش کرده است، تقریباً همه چیزی برای گفتن داشتند.

بحثی که در مورد اینکه چرا ع، به شدت ویرایش شده بود و اینکه چرا کیت میدلتون مجبور به اعتراف به استفاده از فتوشاپ شد، در روز جمعه متوقف شد، زم، که میدلتون در یک پیام ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کرد، تشخیص سرطان را اعلام کرد.

اما بحث چند هفته ای در مورد ع، ویرایش شده یادآور این است که ما در دنیای جدیدی از تصاویر دستکاری شده هستیم. از آنجایی که حتی چهره‌های برجسته ع،‌های اصلاح‌شده را به صورت آنلاین منتشر می‌کنند، هرگز مشخص نیست که چقدر ویرایش روی یک تصویر منتشر شده انجام شده است و نمی‌توان افراد را به خاطر مشکوک بودن سرزنش کرد.

چرا اینستاگرام روی ع، هشدار داده است؟

کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام و ملکه آینده ،ستان، در ماه ژانویه تحت عمل جراحی شکم قرار گرفت. علیرغم بی،ه اولیه کاخ مبنی بر اینکه او تا بعد از عید پاک دیده نخواهد شد، شایعات در مورد محل اختفای میدلتون در رسانه های اجتماعی به شدت بالا گرفت.

در 10 مارس، زم، که یک تصویر خانوادگی ظاهراً روزمره از کیت و فرزندانش به من،ت روز مادر در بریت،ا برای خبرگزاری ها ارسال شد، هیاهو اوج گرفت. اما سپس آن گروه‌ها اعلامیه‌ای نادر ارسال ،د و از مشتریانشان درخواست ،د که دیگر از ع، استفاده نکنند و گفتند که این ع، دستکاری شده است.

در عرض چند ساعت، خانواده سلطنتی اعتراف ،د که ع، واقعاً تغییر کرده است – و خود شاهزاده خانم مقصر این موضوع شد. او در عذرخواهی نادری گفت: «مانند بسیاری از عکاسان آماتور، من گاهی اوقات ویرایش را تجربه می کنم.

شاهزاده و پرنسس و، بیش از 15 میلیون دنبال کننده در اکانت اینستاگرام خود دارند و اگر اکنون به ع، بدنام و به شدت ویرایش شده نگاه کنید، می بینید که اینستاگرام آن را تار کرده است — و هنگامی که برای دیدن آن کلیک کنید. ، این شرکت رسانه های اجتماعی روی آن یک متن هشدار دهنده قرمز رنگ نوشته است، “ع،/فیلم تغییر یافته. همان ع، تغییر یافته توسط حقیقت یاب های مستقل در پست دیگری بررسی شد.”

روی اخطار کلیک کنید و پیامی از اینستاگرام دریافت خواهید کرد که در آن یادداشت می‌کند: «واقعیت‌سنجی‌های مستقل می‌گویند که ع، یا تصویر به‌گونه‌ای ویرایش شده است که می‌تواند افراد را گمراه کند، اما نه به این دلیل که خارج از زمینه نشان داده شده است» که به یک حقیقت شناس، EFE Verifica.

اینستاگرام به درخواست نظر درباره اینکه چرا برخی از ع، های ویرایش شده اخطار دریافت می کنند و برخی دیگر اخطار دریافت نمی کنند، پاسخ نداد.

پس چه چیزی در مورد ویرایش کیت متفاوت بود؟

پیت سوزا، عکاس ارشد سابق ریاست جمهوری که برای روسای جمهور باراک اوباما و رونالد ریگان کار می کرد، در این مورد صحبت کرد – و او تجربه شخصی در عکاسی از خانواده سلطنتی بریت،ا دارد. هفته گذشته، سوزا ع،ی را که از شاهزاده جورج جوان در دیدار با پرزیدنت اوباما در سال 2016 گرفته بود، بازنشر کرد. او دقیقا توضیح داد که چگونه آن تصویر را ویرایش کرده و تفاوت آن با ش،ت کیت میدلتون چیست.

سوزا روی ع، شاهزاده جورج نوشت: «فایل دیجیتال با P،tos،p، یک برنامه نرم افزاری ساخته شده توسط Adobe که تقریباً هر عکاس حرفه ای از آن استفاده می کند، «پردازش» شد. “با این حال ع، من مطمئناً در محتوا “تغییر” یا “تغییر” نشده است.”

سوزا گفت که وقتی در اخبار از ع، سلطنتی به ،وان “فتوشاپ شده” یاد می شود، او به شدت متعجب شد و اشاره کرد که نشریات و سازمان های خبری “سیاست های سختگیرانه” در استفاده از فتوشاپ دارند.

سوزا می‌نویسد: «اساساً، روش‌های پذیرفته‌شده اجازه می‌دهند که یک ع، خبری با تنظیم تعادل رنگ، تراکم (پرونده خام را روشن‌تر یا تیره‌تر کنید) و سایه‌ها و هایلایت‌ها بهینه شود. “آنچه قابل قبول نیست حذف، افزودن یا تغییر ،اصر در ع، است. این باعث تغییر محتوا می شود. به ،وان مثال، اگر یک تیر تلفن از سر شخصی بیرون زده باشد، اجازه حذف آن را نخواهید داشت. یا اگر شخصی چندین ع، خانوادگی را با هم در یک ع، ،یب کند، این قابل قبول نخواهد بود.”

کاخ کنزینگتون تصویر اصلی را منتشر نکرده است و در مورد اینکه آیا چندین ع، با هم ،یب شده اند یا اینکه شاهزاده خانم و، چه تغییرات دیگری ایجاد کرده است، اظهار نظری نکرده است. کاخ کنزینگتون به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

جنجال ع، ماشین

ع، متفاوتی از شاهزاده خانم نیز مورد انتقاد قرار گرفت. آژانس عکاسی که تصویری از شاهزاده و پرنسس و، را در کنار هم در یک رنجروور ارائه کرد، در همان روزی که شاهزاده خانم از ویرایش خود عذرخواهی کرد، در مورد ع، خود صحبت کرد. Goff P،tos در بی،ه‌ای اعلام کرد که ع، خود را فراتر از ابتدایی‌ترین به‌روزرس،‌ها تغییر نداده است.

به گزارش تودی دات کام، در این بی،ه آمده است: «تصاویر شاهزاده و پرنسس و، در پشت رنجروور برش داده شده و روشن شده است»، اما «هیچ چیزی درست نشده است». Goff P،tos به درخواست نظر پاسخ نداد.

واقعی یا دستکاری شده؟ چگونه تشخیص دهیم که یک ع، ویرایش شده است؟

دستکاری تصویر چیز جدیدی نیست. جوزف استالین روسیه به طرز معروفی دشمنان سیاسی را از ع، های نزدیک به یک قرن پیش حذف کرد. از آن زمان، تصاویر دستکاری شده به قدری در برخی از بخش های جامعه رایج شده است که برخی از افراد مشهور شروع به انتقاد علنی از این عمل کرده اند.

اگرچه تشخیص یک ع، دستکاری شده به طور فزاینده ای سخت می شود، اما برخی از نشانه های آشکار وجود دارد. برخی از هدایایی که تصویر سلطنتی دستکاری شد شامل تارهای مو به طرز عجیبی پژمرده، خطوط تغییر عجیبی روی لباس آنها و زیپی بود که به نظر می رسید رنگ و ظاهر را تغییر می دهد.

برخی از شرکت‌ها تلاش کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که حداقل می‌تو،م تشخیص دهیم که چه زم، یک تصویر دستکاری می‌شود. به ،وان مثال، سامسونگ اعلام کرد که گل،ی اس 24 خود، متادیتا و واترمارک را برای شناسایی ع، های دستکاری شده با هوش مصنوعی اضافه می کند. تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز اغلب تعداد انگشتان یا دندان های اشتباهی روی سوژه های خود دارند، اگرچه این فناوری در حال بهبود است.

شرکت‌های دیگر نیز قول داده‌اند نوعی شناسایی برای تصاویری که توسط هوش مصنوعی ایجاد یا ویرایش می‌شوند، اما تاکنون استانداردی وجود ندارد. در همین حال، Adobe و سایر شرکت‌ها راه‌های جدیدی برای تایید واقعی بودن یک تصویر ایجاد کرده‌اند، امیدوارند حداقل تضمین کنند که یک تصویر معتبر است.

چشم انداز آنقدر سریع تغییر کرده است که اکنون استارت آپ هایی تلاش می کنند تا راه هایی برای تشخیص اینکه چه زم، تصاویر معتبر هستند و چه زم، دستکاری شده اند ایجاد کنند. Sareena Dayaram از CNET می نویسد که ابزارهای هوش مصنوعی گوگل که اخیراً در برنامه ع، این شرکت تعبیه شده است، هم امکان ویرایش ع، هیجان انگیزی را ایجاد می کند و هم سؤالاتی را در مورد صحت و اعتبار تصاویر آنلاین ایجاد می کند.

بیشتر بخو،د: هوش مصنوعی یا نه هوش مصنوعی: آیا می تو،د ع، های واقعی را تشخیص دهید؟

ویرایش بیشتر، هوش مصنوعی بیشتر: ویرایش ع، ها در تلفن شما

فتوشاپ همیشه توانسته است کارهای شگفت انگیزی را در دستان درست انجام دهد. اما همیشه آسان نبوده است.

با ابزارهای ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله ابزارهایی که در چند سال گذشته به فتوشاپ اضافه شده اند، این تغییر شروع شده است. در حالی که پیامدهای سیاسی ویرایش ع، نگران کننده به نظر می رسد، مزایای شخصی این فناوری می تواند باورن،ی باشد. یکی از ویژگی‌ها به نام پر ، مولد، جهان را فراتر از مرزهای یک ع، تصور می‌کند و به طور موثر روی یک تصویر کوچک‌نمایی می‌کند.

ابزارهای هوش مصنوعی همچنین برای کمک به افراد در ویرایش موثرتر ع،‌ها آموزش داده می‌شوند، حتی به شما این امکان را می‌دهند تا ،مت‌های خاصی از تصاویر را برجسته کنید و آنها را به بر،ب‌های زیبا تبدیل کنید تا با دوستان به اشتراک بگذارید.

این علاوه بر تکنیک هایی مانند محدوده دینامیکی بالا یا HDR است که به یک ویژگی استاندارد تبدیل شده است، به ویژه در دوربین های تلفن همراه. این برای گرفتن صحنه های با کنتراست بالا با گرفتن و سپس ،یب چندین تصویر تاریک و روشن طراحی شده است.

ابزار ع، Magic Eraser گوگل می تواند افراد غریبه تصادفی را با چند ضربه از تصاویر شما حذف کند و برای بسیاری از دستگاه ها از جمله آیفون اپل کار می کند.

و گوشی پی،ل 8 گوگل که سال گذشته منتشر شد، دارای ویژگی به نام Best Take است، که تضمین می‌کند همه افراد در یک ع، با ،یب چندین تصویر لبخند می‌زنند و به‌طور موثر تصویر جدیدی را که از بقیه ع،‌ها گرفته شده است ایجاد می‌کند.

در همین حال، اپل بر روی افزودن ویژگی هایی برای بهبود خودکار کیفیت تصویر تمرکز کرده است، از جمله قابلیت جدید آیفون 15 پرو برای تغییر فو، پس از گرفتن ع، پرتره.

ادامه مطلب: شما باید از ابزار ویرایش ع، جادویی گوگل استفاده کنید

تغییر چشم انداز سیاسی

در حالی که هوش مصنوعی می‌تواند به بهتر جلوه دادن ع،‌ها کمک کند، اما ممکن است مشکلات جدی در دنیای سیاست ایجاد کند.

شرکت‌هایی مانند OpenAI، گوگل و فیس‌بوک ابزارهای تبدیل متن به ویدیو را تبلیغ کرده‌اند که می‌توانند ویدیوهای فوق‌العاده واقعی از افراد، حیوانات و صحنه‌هایی ایجاد کنند که در دنیای واقعی وجود ندارند، اما مشکل‌سازان اینترنتی از ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد ،وگرافی جعلی از افراد مشهور استفاده کرده‌اند. مثل تیلور سویفت

به گزارش بی‌بی‌سی، حامیان رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ نیز تصاویری را ایجاد کرده‌اند که نامزد کنونی ریاست‌جمهوری را در محاصره رای‌دهندگان سیاه‌پوست جعلی به ،وان بخشی از کمپین‌های اطلاعات نادرست برای «تشویق آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار به رأی دادن به جمهوری‌خواهان» نشان می‌دهند.

یکی از خالقان این ع،‌های جعلی، مجری برنامه رادیویی فلوریدا، مارک کی، گفت: “اگر ،ی به خاطر ع،ی که در یک صفحه فیس‌بوک می‌بیند، به هر طریقی رای می‌دهد، مشکل آن شخص است، نه با خود پست.” بی بی سی

جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در سخنر، خود در 7 مارس از کنگره درخواست کرد که جعل هویت با استفاده از هوش مصنوعی را ممنوع کند. این تماس پس از آن صورت گرفت که کلاهبرداران ضبط‌های جعلی بایدن ایجاد ،د که با هوش مصنوعی رای‌دهندگان دموکرات را تشویق می‌،د در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری نیوهمپشایر در اوایل سال جاری رای ندادند. این اقدام همچنین باعث شد که کمیسیون ارتباطات فدرال، تماس های رباتیک با استفاده از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را ممنوع کند.

همانطور که Connie Guglielmo از CNET نوشت، مثال نیوهمپشایر خطرات جعل صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی را نشان می دهد. اما آیا ما باید همه آنها را ممنوع کنیم؟ او پرسید. موارد استفاده بالقوه ای وجود دارد که چندان بد نیستند، مانند برنامه Calm که نسخه ای از جیمی استوارت تولید شده توسط هوش مصنوعی را روایت می کند که یک داستان قبل از خواب را روایت می کند.

هوش مصنوعی در تصاویر: هنوز به پایان نرسیده است

بعید است که درام فتوشاپ میدلتون را بتوان تقصیر هوش مصنوعی دانست، اما این فناوری با یک کلیپ سریع در ویرایش تصویر ادغام شده است – و ممکن است ع، ویرایش شده بعدی چندان آسان نباشد.

همانطور که استفان شنکلند در CNET نوشت، ما حق داریم بپرسیم که چقدر حقیقت در ع، هایی که می بینیم وجود دارد.

شنکلند نوشت: «درست است که این روزها باید شک و تردید بیشتری به ،ج دهید، به خصوص در مورد ع،‌های پر احساس در رسانه‌های اجتماعی از تأثیرگذاران تحریک‌آمیز و جنگ‌های تکان‌دهنده. خبر خوب این است که برای بسیاری از ع،‌های مهم، مانند ع،‌هایی که در ادعای بیمه هستند یا توسط رسانه‌های خبری منتشر شده‌اند، فناوری در حال ورود است که می‌تواند به صورت دیجیتالی اعتماد خود را به ع، جلب کند.

این را نگاه کن: ع،‌های حرفه‌ای CNET به ع،‌های هوش مصنوعی واکنش نشان می‌دهند

یادداشت سردبیران: CNET از یک موتور هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد برخی داستان‌ها استفاده می‌کند. برای اطلاعات بیشتر، این پست را ببینید.


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/kate-middletons-p،tos،p-saga-what-you-need-to-know-about-p،to-editing/#ftag=CAD-01-10aai3d