عوامل خرابی شارژر لپ تاپ+آموزش تعمیر و تست شارژر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

اگر هنگام روشن بودن یا اتصال شارژر مایعات روی آن ریخته شود، حتما شارژر دچار آسیب جدی می شود. اکثر لپ تاپ های قدیمی و برخی از لپ تاپ های جدید دارای شارژرهای سوکتی می باشند. معمولا برای هر مدل و هر سری از لپ تاپ ها شکل و اندازه آن متفاوت است. ، با همکاران ما در بخش پشتیبانی فروشگاه شهر باتری جهت اطلاع از شارژر متناسب با لپ تاپ خود تماس حاصل نمایید. خراب شدن شارژر های لپ تاپ یک امر بسیار طبیعی است و ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیوفته؛ نواسانات برق از جمله عواملی است که سبب از کار افتادن شارژر های لپ تاپ می شوند. برای کالیبره کردن باتری لپ تاپ به صورت دستی، باید دوباره به منوی بایوس بروید و گزینه «Battery Caliberation» را پیدا کنید.

  • این آداپتورها برای افرادی که دائما در سفر هستند گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.
  • آن‌ها به ولتاژ، قدرت جریان و قدرتی که شارژر به لپ تاپ ارسال می‌کند، اشاره دارند.
  • با توجه به این که ورودی آداپتور دارای برق AC 220v است، بسیار مهم است که تعمیر شارژر لپ تاپ دل و دیگر برندها در این شرایط، توسط تعمیرکاران حرفه ای و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مخصوص انجام شود.

کلیه حقوق این سایت متعلق به (فروشگاه اینترنتی کالاوما) می‌باشد. شما باید به قالب آداپتور، سازگاری USB و نوع اتصال توجه کنید. داده‌های منبع اصلی را یادداشت کنید تا گزینه‌ای را که دارای مشخصات فنی مشابه است جستجو کنید. شیلد حرارتی یک وسیله پلاستیکی است که با انرژی گرمایی جمع می‌شود.

پاور بانک ۱۰۰۰۰ ردمی شیائومی

اکثر شما با دنبال کردن اولین مرحله از این راهنمای عیب یابی، لپ تاپ خود شارژر لپ تاپ ایسر 19v 3.42 a را تعمیر می‌کنید. من فقط شما را خوشحال می‌کنم زیرا 95٪ احتمال دارد که خطا به دلیل خرابی درایورهای آداپتور برق سیستم عامل ویندوز شما رخ دهد. نام آن درایور خرابی که در مورد آن صحبت می‌کنیم “Microsoft ACPI-Compliant Control Method Battery” است. اولین و مهمترین عامل آسیب رساندن به شارژر لپ تاپ نوسانات برق است.

یک شارژر خراب می‌تواند تمام عملکرد شما و لپ تاپ را تحت تاثیر قرار داده یا حتی سرعت شما را نیز کاهش دهد. خرید شارژر و آداپتور لپ تاپ تنها به عنوان جایگزین نباید صورت گیرد. اگر کسب و کارتان به رایانه‌ی شخصی شما وابسته است، بهتر است یک آداپتور به صورت یدک تهیه کرده تا در صورت نیاز بدون هدر رفتن وقتی بتوانید از آن استفاده کنید. شباهت هایی بین برخی از انواع آداپتور شارژها و یا مدل های مختلف باتری لپ تاپ وجود دارد. پس بهتر است هنگام خرید شارژر لپ تاپ SAMSUNG 19V 3.16A از یکسان بودن آن با کالای درخواستی خود اطمینان حاصل کنید. یکی از ساده ترین روش هایی که برای فهمیدن مدل شارژر کاربرد دارد توجه به پارت نامبر کالا است.

البته گاهی هم کابل قابل تعویض نیست و نیاز به یک شارژر جدید هست. پس بهتر است قبل از هر اقدامی برای تعمیر لپ تاپ، شارژر لپ تاپ را تست کنید. از آن گذشته به علت حساسیت و ظرافت ساختار داخلی این قطعات، نباید تعمیر شارژر لپ تاپ را به هر دست هر کسی سپرد! از این رو مرکز تخصصی پین ورک تصمیم گرفت، این خدمات را به صورت کاملاً تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد. زیر 15 دقیقه،یک متخصص تعمیر شارژر و آداپتور لپ تاپ از شرکت ما معرفی می گردد. بدون درنظر گرفتن باتری، لپ تاپ فقط از شارژرش ورودی برق دریافت می کند.

آداپتور لپ تاپ دل Dell Adaptor19.5V 3.34A سر ریز

عوامل خرابی شارژر لپ تاپ+آموزش تعمیر و تست شارژر نمایندگی تعمیرات لپ تاپ الکتروتاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

کتاب شیمی مواد غذایی.