خرید و قیمت پیراهن هاوایی مردانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام

موقعیت توریستی و تجاری هاوایی و استقبال گردشگران ثروتمند از پیراهن های نوظهور جزیره، پای سرمایه گذاران عرصه پوشاک را وارد وادی پیراهن هاوایی کرد. سرمایه گذاران جدید ترجیح دادند، پیراهن هاوایی به جای طرح های آسیایی برای مدت طولانی تم گرمسیری به خود بگیرد. سلبریتی‌های امروزی هم همچنان به سنت پوشیدن پیراهن‌های هاوایی وفادار هستند. برای مثال، در تصویر زیر «رایان رینالد» را می‌بینید که یکی از همین لباس‌های زیبا را به تن کرده است. علاوه بر تولیدکنندگان لباس‌های اقتصادی، «تامی»، «دیور»، «رالف لورن»، «ایو سن‌ لورن» و «ورساچه» از معتبرترین برندهایی هستند که مرغوب‌ترین پیراهن‌های هاوایی را تولید می‌کنند. قیمت این پیراهن‌ها بسته به جنس، طرح و برند تولیدکننده می‌تواند از حدود ۱۰ دلار تا چند هزار دلار متغیر باشد.

سرانجام در دهه ۱۹۶۰، افراد ثروتمند و سلبریتی‌هایی مانند «الویس پریسلی» با پوشیدن پیراهن‌های هاوایی در موقعیت‌های مناسب به رواج دوباره این استایل کمک کردند. این پارچه‌های زیبا و چشم‌نواز بیش‌تر برای تولید پیراهن‌های خوش‌آب و رنگی به‌کار می‌روند که افراد مختلف، فارغ از جنسیت و سن‌وسال به پوشیدن‌شان علاقه دارند. اما شاید کسانی هم باشند که نمی‌دانند پارچه هاوایی چیست؟ در این مطلب، ضمن جواب دادن به این سوال شما را با تاریخچه، کاربردها و دلایل محبوبیت این نوع پارچه آشنا می‌کنیم. برای اکثر مردان پیراهن مردانه یک لباس برای اداره، مهمانی های دورهمی و رسمی و … تقریبا یک لباس پرکاربرد است. یکی از اصول ست کردن پیراهن هاوایی این است که به شما حس راحتی بدهد. در هنگام پوشیدن این لباس شما باید حالتی آزاد داشته باشید، حتی نیازی نیست که دکمه‌های لباستان را کامل ببندید.

با توجه به اینکه پیراهن‌های هاوایی حاوی طرح‌های شلوغ هستند، ست کردن آن‌ها با لباس‌های طرح‌دار دیگر، باعث سردرگمی و بی‌نظمی در ظاهر شما خواهد شد. به همین جهت، توصیه می‌شود، لباس‌های هاوایی خود را تنها با آیتم‌های خنثی و ساده ست کنید. یک پيراهن آستين کوتاه چهارخانه لویز با راه راه روشن برای پوست های گندمی و یک ریش آنکارد شده میتونه خیلی بر جذابیت شما اضافه کنه. همه ما دوس داریم در کانون توجه باشیم و برای اطرافیانمون نمونه یک جنتلمن واقعی باشیم.

به طور کلی فیت پیراهن هاوایی معمولا آزاد و راحت است اما اگر پیراهنی خیلی گشاد و یا بلند را انتخاب کنید استایل جذابی نخواهید داشت. اگر تمایل دارید پیراهن‌های هاوایی خیلی گشاد را انتخاب کنید، بهتر است زیر آن یک تی‌شرت با رنگ روشن و خنثی بپوشید و دکمه‌های پیراهنتان را باز بذارید. همانطور که می دانید یکی از لباس های ضروری برای آقایان پیراهن می باشد که در رنگ و طرح های مختلفی دوخته می شود و یکی از انواع آن پیراهن مردانه هاوایی می باشدکه در این مقاله جدیدترین تصاویر مدل پیراهن مردانه هاوایی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. شناخت انواع مختلف طرح‌های پیراهن مردانه هاوایی، می‌تواند به خرید سریع و آسان کمک پیرهن مردانه هاوایی کند. با شبستری استور همراه باشید، تا انواع طرح‌های پیراهن هاوایی را به شما توضیح دهیم. جین ایران با ارائه ی بهترین کیفیت در تولید و دوخت پیراهن هاوایی با طرح های جذاب و ارائه ی بهترین راهکار های خرید آنلاین شما را در خرید پیراهن هاوایی کمک می کند تا بهترین محصولات شاد و خاص به دست شما عزیزان برسد.

در این فستیوال مردم و توریست ها، به موسیقی سنتی هاوایی، دست سازه ها، بازی های قدیمی و جشن و پایکوبی می پردازند و همه لباس های آلوها به تن می کنند. مراسم هفته آلوها، تاثیر زیادی بر صنعت تولیدات پوشاک آلوها در هاوایی گذاشت. بنابراین با ترکیبی از طراحی پیراهن های بومیان و پارچه های کیمونو و هنر دست خیاطان ژاپنی پیراهن های اولیه هاوایی از جنس ابریشم و کرپ کاب و با طرح های آسیایی به وجود آمدند.

پيراهن هاوايي طرح چنل

خرید و قیمت پیراهن هاوایی مردانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام

جنس تیشرت های هاوایی از اجناس معمول در تیشرت هاست مانند تریکو و جودون. در این نوع از طراحی، طرح تکرار شونده شامل یک منظره ساحلی هاوایی است به عبارت دیگر ترکیبی از طراحی سراسری و مرزی است، منظره تکرار شونده در این مدل از پیراهن هاوایی نسبت به مدل مرزی کوچکتر است. از جمله کارهای فرهنگی که باعث شد پیراهن هاوایی بیش از پیش بین مردم به خصوص گردشگران جا بیافتد مراسم «هفته ی آلوها» بود، در ۱۹۴۷، با راه‌اندازی فستیوال “هفته ی آلوها” در هاوایی این لباس ها از اهمیت فرهنگی و اقتصادی بهره‌مند شدند.

طرح های به کار رفته در پیراهن های هاوایی معمولا گل، گیاه، برگ درخت نخل، خورشید، میوه های استوایی، ماهی، دریا و سایر نماد های زندگی ساحلی هاوایی است. این سبک از پیراهن های مردانه یکی از بهترین انتخاب ها برای سپری کردن تابستان گرم، تعطیلات و سفرهای روزهای گرم آخر هفته ای است. طرحهایی که در پیراهن هاوایی مردان استفاده می شود بسیار متنوع می باشد گاهی بسیاری از این طرحها برگرفته از طبیعت گل و گیاه می باشد و گاهی نیز اشکال هندسی و یا سایر طرحهای عروسکی و کارتونی نیز عرضه می گردد که یک استایل اسپرت زیبا و یا برای مهمانیها جالب است.

پیراهن هاوایی مردانه طرح منظره

در این نوع از طراحی پارچه در تمام پارچه چاپ یک طرح تکرار می شود‎ و معمولا این طرح تکرار شونده تکرار طرح یک گل، شکوفه، برگ و یا یک میوه با تم هاوایی است. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. پارچه هاوایی دنیای جالبی داره و واقعا دوست‌داشتنیه؛ اگر در جای مناسب خودش پوشیده بشه. در بین هنرمندان قدیمی، «الویس پریسلی» یکی از مشهورترین چهره‌هایی است که در بسیاری از تورهای ساحلی‌اش پیراهن هاوایی می‌پوشید. پیش از شستن پیراهن هاوایی چه با دست و چه با ماشین، خوب است آن را پشت‌ورو کنید. البته باید توجه داشته باشید که هرچه لباس ها پنبه ای و نخی باشند بیشتر چروک می شوند بنابراین ممکن است برای مراسم های رسمی مناسب نباشد که در این مواقع می توانید از فیبرهای ساختگی یا نایلونی نیز استفاده شود.

تقریبا یک لباس پرکاربرد است.

رنگ‌های خنثی و روشن به راحتی با هر نوع طرح و رنگی از پیراهن هاوایی ست می شوند، خنک‌تر هستند و ظاهر شیک‌تری برای شما می‌سازند. پس از جنگ جهانی دوم با توسعه‌ی حمل و نقل هوایی، توریست‌های بیشتر به هاوایی رفت و آمد پیدا کردند و فرهنگ پوشش پیراهن هاوایی به دیگر نقاط جهان هم انتقال داده شد. در دهه‌ی ۱۹۵۰، فردی به نام «آلفرد شهین» Alfred Shaheen که از فعالان صنعت نساجی بود، با استفاده از طراحی‌های هنری‌تر، مواد خام با کیفیت‌تر و بافت‌های یکدست‌تر، انقلابی در تولید پیراهن‌های هاوایی رقم زد و این تجارت بومی را به صنعتی بین المللی در فشن تبدیل کرد.

پیراهن مردانه کد 13154