پنل شستی آسانسور پنل آسانسور مدیا Media

پنل شستی آسانسور پنل آسانسور مدیا Media

شستی کابین در سیستم آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا کلیه اموراتی که مربوط به احضار اتاق آسانسور به طبقات و تمامی فرمان های مسافرین داخل کابین، از طریق این شستی ها به تابلو فرمان ارسال شده و پس از پردازش آن دستورات اجرایی، در سیستم آسانسور پیاده سازی می گردد. بنابراین شستی های باید از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشند و از طرفی دیگر به دلیل اینکه پنل های که در کنار آسانسور در طبقات نصب شده اند و یا داخل کابین آسانسور هستند، در معرض دید مسافرین هستند، به همین علت باید از طراحی شیک و زیبایی نیز برخوردار باشد. نکته قابل توجه، هنگام انتخاب شستی مناسب با آسانسور باید توجه کنیم، تا اگر که منطقه دارای آب و هوای مرطوب است از شستی های ضد زنگ و استیل استفاده کرد، و یا در آسانسورهای صنعتی و پر تردد شستی های لمسی کاربرد چندان زیادی ندارد. پنل شستی آسانسور به منظور پیشگیری از وقوع حادثه در هر طبقه از ساختمان قرار می گیرد.

  • در این هنگام شاسی آسانسور فرمان صادر شده از سمت کاربر را به تابلو فرمان اصلی آسانسور انتقال داده و با ذخیره کردن، آن را اجرا می‌کند.
  • نکته قابل توجه، هنگام انتخاب شستی مناسب با آسانسور باید توجه کنیم، تا اگر که منطقه دارای آب و هوای مرطوب است از شستی های ضد زنگ و استیل استفاده کرد، و یا در آسانسورهای صنعتی و پر تردد شستی های لمسی کاربرد چندان زیادی ندارد.
  • همچنین در راهرو‌ها و در کنار درب آسانسور نیز یک دکمه فشاری برای فراخواندن آسانسور وجود دارد.
  • فروش انواع سیم بکسل ، فروش انواع موتور اصفهان و کل کشور را از ما بخواهید.
  • زمانی که در کابین آسانسور هستید، متوجه شده‌اید که برای هر طبقه و ایستگاه آسانسور، یک شاسی تعبیه شده است.
  • این موارد شامل کابین آسانسور، شستی آسانسور، موتور و غیره می‌باشد.

با محصولاتی که در طی این مقاله برای شما معرفی کردیم بهترین شستی آسانسور را برای خود تهیه کنید. آن ها مسافران را به طبقات مختلف می رسانند و در زمان هایی مثل گیر کردن آسانسور مهم ترین یاری رسان افراد هستند. بنابراین کیفیت آن ها کیفیت تجربه افراد را بالا می برد و باید در انتخاب آن دقت نمایید. بهتر است قبل از خرید شستی، از ویژگی های بهترین شستی آسانسور آگاهی داشته باشید، تا نیاز به تعویض این قطعه در آینده نداشته باشید.

شستی طبقه و کابین آسانسور کارا

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

اورلود دیجیتالی سیم بکسلی دیناسل اسپانیا – جی لیفت

این نوع از شاسی احضار آسانسور دارای جنس استیل بوده و در برخی از موارد از ترکیب استیل و پلاستیک نیز طراحی و ساخته می شود. امروزه استفاده از این مدل از شاسی ها، به دلیل قیمت مناسب و البته تولید انبوه تر در مقایسه با سایر مدل ها، در بسیاری از ساختمان ها دیدیه می شود. و به نوعی از انواع مدل هایی است که بیشترین متقاضی را نیز دارد. البته که کم کم مدل های دکمه ای جای خود را به نمونه های جذاب تر و البته بروز تر لمسی می دهند.

این موارد شامل کابین آسانسور، شستی آسانسور، موتور و غیره می‌باشد. یکی از مدل های خاصی که در بسیاری از آسانسورهای لوکس و یا در ساختمان های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع پنل می باشد. از این پنل جهت کنترل دقیق افراد و یا اجازه رفت و آمد به افراد خاص داده می شود. چرا که جهت سوار شدن در آسانسور باید دارای رمز مورد نظر، و یا کارتی مخصوصی سایت متالیفت باشید.