شیرینی های محلی ایران ۲۱ شیرینی خوشمزه محلی مجله پینورست

شیرینی های محلی ایران ۲۱ شیرینی خوشمزه محلی مجله پینورست

پودر قند را الک و با روغن جامد مخلوط کنید و با دور تند همزن برقی بـه مدت پنج دقیقه خوب هم بزنید تا یک مخلوط کرم مانند درست شود. روی شیرینی‌ها رابا پشت چنگال خط بیندازید و کمی کنجد بپاشید و سینی را داخل فر گرم شده قرار دهید. حالا مخلوط تخم مرغ را اضافه کنید و درحد مخلوط شدن مواد را هم بزنید. دراین مرحله، مواد را بـه دو قسمت تقسیم کرده و بـه یک قسمت پودر هل اضافه کرده و دیگری را ساده یا با پودر زنجبیل مخلوط کنید.

قیمت کیک ها و شیرینی ها در این قنادی به نسبت محله ای که در آن قرار گرفته است تقریبا رو با بالا می باشد که البته این امر باعث ایجاد کیفیتی مطلوب تر نیز شده است. این قنادی از آن دسته قنادی هایی است که همه‌ی شیرینی‌هایش خوشمزه هستند. از شیرینی‌های تر با خامه‌های سبک و خوش طعم گرفته تا شیرینی کشمشی‌های ترد و خوشمزه. کیک استودیوی ورتا یکی از آن قنادی‌های مدرنی است که در مرکز شهر تهران قرار دارد و توانسته حسابی مخاطب قهوه خور و شیرینی پسند جذب کند. صاحب قنادی اوریانت نیز ارمنی بوده و همچنان کارکنان آن اکثرا ارمنی هستند. شکلات‌های پرتقالی، پای‌های میوه ای و شیرینی پِروک از محبوب ترین‌های اوریانت هستند.

همواره خوشمزه بودن شیرینی ها لقب بی بی را به این قنادی داد که در اوایل فقط محصولات و شیرینی های خشک در این قنادی وجود داشت، سپس با گذشت زمان پای شیرینی های شکلاتی، دو رنگ، توت فرنگی و … که شیرینی های مدرن نام دارند هم به این قنادی باز شد تا مشتریان انتخاب های بیشتری داشته باشند. این مهرهای چوبی، نقش‌ونگارهای دیدنی یا صحنه‌های طبیعی جالب را روی شیرینی‌های گرد منتقل می‌کند. این شیرینی‌های خوش‌عطر با گردو، کره و زعفران و خرما پر می‌شوند و شیرینی آن صرفا از خرما است و هیچ شکری در آن به کار مجله آنلاین شیرینی تا نمی‌رود. این شیرینی به رنگ های مختلف زرد، سبز، قرمز، نارنجی و … عرضه شده و برای میل کردن به همراه چای، عالی می باشد.

  • با دکوراسیون و نمایی کاملا سفید این شیرینی فروشی پزیرای شماست.
  • کافه قنادی نوستالژیک مینیون یادآور خاطرات بسیاری برای تهرانی‌های قدیمی است.
  • در اصل یک کیک شبیه نان ذرت است که با استفاده از بلغور – ماده اصلی کوسکوس – و نارگیل درست می شود.
  • سینی فر را بـه مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه درون فر بگذارید تا بپزند.

سفارش شیرینی ‌هایی که به‌راحتی قابل خوردن است، اولویت بیشتری دارد. یکی از شیرینی های سنتی شهرستان گرگان جهت پذیرایی از میهمانان، نان پادرازی است که در بین مردم گرگان به “نون عیدی”نیز معروف است. این نان خوشمزه یکی از شیرینی های سنتی گرگان است که در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف این شهر از آن استفاده می‌شود.

شیرینی فروشی آندلس | شعبه گلخانه

جلابی شامل خمیری از ماست یا کره تصفیه‌شده و آرد مایدا ( آرد گندم نرم آسیا‌ب‌شده مشابه آرد کیک) می‌شود که با استفاده از قیف شیرینی‌پزی در روغن فراوان داغ ریخته و سرخ می‌شود. این خوراکی ترد و لطیف بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ پاکستان است که در اصل در ایران ابداع شده است و به آن زولبیا گفته می‌شود. «کیبر الوز» یک شیرینی رنگارنگ با پایه خمیر بادام است که اغلب برای تعطیلات تهیه می‌شود.

شیرینی فروشی عمو قناد | شعبه کیک

همچنین طرز و دستور پخت کیک ها از دستورهای قدیمی تبعیت می کند تا تجربه کیک های را به صورت واقعی تجربه نمایید. شهرت و معروفیت این شیرینی فروشی به قدری است که برخی افرادی برای اینکه بتوانند فروش خود را بالا ببرند، از اسم و برند این شیرینی فروشی استفاده می کنند. از گران ترین شیرینی که این قنادی به مشتریان ارائه می دهد می توان به باقلوا اشاره داشت. باقلواهای بی بی هم همانند دیگر محصولات این قنادی، بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و پیشنهاد می شود که حتی برای یکبار هم که شده از این محصول میل نمایید تا تفاوت این قنادی را با دیگر قنادی ها متوجه شوید.

بهترین شیرینی برای عروسی چیست؟

تاریخ این بستنی به قرن 16ام میلادی بازمی گردد؛ یعنی زمانی که آن را به نام ماراس خطاب می کردند. بستنی دوندورما از ثعلب، خامه، کندر و شکر تهیه شده و با طعم های مختلفی عرضه می شود. بستنی دوندورما، چسبنده تر از بستنی های معمولی است که پیش از این میل کرده اید و این نیز یکی از وجه های تمایز آن به شمار می آید. سایز شیرینی‌ها و خصوصا چیز کیک‌های رنگین کمانی کوکی باکس، بسیار بزرگ و یک عدد از آن برای دو نفر کافی است. رفتار پرسنل قنادی بسیار محترمانه و صمیمی است و رفتن به آنجا را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند.

کره یا روغن جامد نرم شده را همراه پودر قند و‌ وانیل هم زده تا کرمی شود. پودر کاکائو را اضافه کرده و هم میزنیم تا مواد به صورت خمیر شود. حالا سفیده ها را با هم زن زده تا کاملا سفید و پفکی شود و سپس تمامی مواد را خوب با هم مخلوط کرده ودرپایان ، آرد و کشمش را اضافه می کنیم.

یا می توانید بسیار ابتکارانه حلوای مخلوط شده با کره بادام زمینی ، کلوچه یا میوه را امتحان کنید. اگر هم با ماشین شخصی خودتان قصد خرید را دارید بهترین مسیر برای رفتن به این قنادی بزرگراه چمران است. کیک‌ شکلاتی بی‌بی به قدری محبوب‌ است که در کیک پزی نوعی سبک محسوب می‌شود. طبقه‌ی بالای لرد یک سالن کوچک و چند میز برای افرادی که می‌خواهند شیرینی‌شان را همان جا با قهوه میل کنند، دارد. ممکن است هربار که به آنجا می‌روید چند خانم و آقای شیک و سالمند را ببینید که پشت میز نشسته‌اند و قهوه و شیرینی می‌خورند. حالا ان را جمع کرده و به صورت گرد در بیاورید و داخل سینی که کف ان را چرب کرده اید قرار دهید فقط یادتان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد کوکی ها را با فاصله حداقل 3 سانتی متر قرار دهید.

از میان خوشمزه‌ترین شیرینی‌های شهرزاد، چیز کیک‌های مثلثی و شیرینی کشمشی طرفداران خاص خودش را دارد. کیک‌های شکلاتی این قنادی هم حرف ندارد و اگر یک بار آن‌ها را امتحان کنید، مشتری پر و پاقرص کیک شکلاتی شهرزاد خواهید شد. قنادی شهرزاد دو شعبه دارد که یکی از شعبه‌ها در خیابان آرژانتین و دیگری در یوسف آباد است که هر دو کیفیت یکسان و بالایی دارند.