نبرد حماسی تیم گلکسی در جام #PlayGalaxy – اتاق خبر جهانی سامسونگ

نبرد حماسی تیم گلکسی در جام #PlayGalaxy – اتاق خبر جهانی سامسونگ

به من،ت عرضه سری گل،ی اس 24، سامسونگ الکترونیک گیمرهای سراسر جهان را به مسابقات حماسی #PlayGalaxy Cup در سن خوزه، کالیفرنیا، در 20 ژانویه دعوت کرد.

#PlayGalaxy Cup اولین تورنمنت بازی در نوع خود با همکاری پلتفرم جه، بازی Twitch و بازی ویدیویی بتل رویال PUBG Mobile ناشر بازی Tencent است تا عملکرد بازی در سطح بعدی سری Galaxy S24 را به نمایش بگذارد.

اعضای #TeamGalaxy Connect – جامعه جه، اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا سامسونگ – در این رویداد رودررو شدند و قدرت کامل Galaxy S24 Ultra را تجربه ،د.

هیجان را در سن خوزه دوباره زنده کنید و به رقابت پر اکشن زیر نگاه کنید.

Galaxy S24 Ultra با همکاری اعضای #TeamGalaxy فصل جدیدی را در بازی های موبایل افتتاح کرد.

#PlayGalaxy Cup 40 بازیکن برتر واجد شرایط را از مناطق مختلف در سراسر جهان در Galaxy Unpacked امسال گرد هم آورد. اینفلوئنسرهای #TeamGalaxy از 16 کشور در سراسر جهان ده تیم چهار نفره را تشکیل دادند تا در افتتاحیه #PlayGalaxy Cup رقابت کنند.

اینفلوئنسرهای بازی #TeamGalaxy و استریمرهای شریک توییچ1 از استرالیا، برزیل، ژاپن و بریت،ا، قدرت بازی سری جدید گل،ی اس 24 را مورد آزمایش قرار دادند.

در طول این رویداد، گیمرها و مخاطبان در یک بازی ویدئویی پر اکشن غرق شدند. این مسابقات فرصتی منحصر به فرد برای گیمرهای باتجربه موبایل و رایانه شخصی فراهم کرد تا از آ،ین فناوری استفاده کنند تا از بازی های موبایلی به شیوه ای جدید لذت ببرند.

پخش زنده توییچ، #PlayGalaxy Cup را به یک رویداد جه، برای طرفداران بازی تبدیل کرد

این رویداد که به صورت زنده در حساب رسمی توییچ سامسونگ موبایل پخش شد، 2.3 میلیون بازدید و اوج بیش از 70000 بیننده فعال به دست آورد.

شرکت‌کنندگان به‌طور همزمان در کانال‌های شخصی‌شان پخش زنده پخش می‌،د – به دنبال‌کنندگان در سراسر جهان اجازه می‌داد تا با گل،ی S24 Ultra درگیر، تشویق و تماشا کنند.

گیمرها، اینفلوئنسرها و طرفداران از #PlayGalaxy Cup لذت می برند که به زودی در کنوانسیون های بازی در سراسر جهان عرضه می شود

بیش از 300 هوادار در محل مسابقات را از طریق یک صفحه نمایش بزرگ تماشا ،د و در کنار گیمرها گیم پلی شدید، ش،ت های دل،اش و پایان های پیروزمندانه را تجربه ،د.

در فواصل بین راندها، شرکت‌کنندگان در رویدادهای مختلف آنلاین و آفلاین شرکت ،د – از جمله “چالش رقص Emote”، که در آن شرکت‌کنندگان حرکات شخصیت‌های PUBG Mobile و همچنین رای‌گیری طرفداران و مراسم اهدای جوایز را در کانال توییچ موبایل سامسونگ دنبال ،د.

تیم “SuperYongGOD9” به ،وان برنده مسابقات، متشکل از اعضای #TeamGalaxy @rurusama9 و @supercatkei از سنگاپور، عضو #TeamGalaxy @arieffyong از ما،ی و استریمر Twitch @GaGOD از بریت،ا، برنده شد.

سامسونگ در اوا، امسال، #PlayGalaxy Cup را به رویداد Unpacked بعدی خواهد آورد و قدرت Galaxy S24 Ultra را در سایر کنوانسیون‌های بازی از جمله Gamescom در آگوست و TwitchCon در سپتامبر به اشتراک خواهد گذاشت.

1 @Berticuss از استرالیا، @Patriota از برزیل، @Oniyadayo از ژاپن و @GaGOD از بریت،ا

]
منبع: https://news.samsung.com/global/galaxy-s24-s،wdown-team-galaxys-epic-battle-at-the-playgalaxy-cup?utm_source=rss&utm_medium=direct

مضرات پارافین مایع برای پوست.