برخی از دستگاه های گلکسی S24 اولترا ظاهراً درزمینه زوم مشکل دارند + ویدیو

برخی از دستگاه های گلکسی S24 اولترا ظاهراً درزمینه زوم مشکل دارند + ویدیو

یکی از ویژگی های گل،ی S24 اولترا دوربین های آن است که به ،وان مثال، محدوده زوم بسیار چشمگیری را می کند. بااین‌حال، یکی از فناوری‌های فناوری در طول آزمایش دوربین‌های پرچمدار جدید سامسونگ، متوجه یک مشکل در عملکرد بزرگ‌نمایی شده است.

گل،ی اس 24 اولترا چهار دوربین دارد که شامل سنسور اصلی 200 مگاپی،لی، سنسور فوق العریض 12 مگاپی،لی، سنسور 10 مگاپی،لی با قابلیت زوم 3 برابر و سنسور تله‌فوتو پریسکوپ 50 مگاپی،لی با قابلیت زوم 5 برابری می‌شود. این گوشی همچنین زوم اپتیکال 2 و 10 برابری را هم می‌کند. اما کارشناس هندی صنعت فناوری (smasithick) با انتشار یک پست در ای، اعلام کرده است که در این دستگاه، فرآیند انتقال بین زوم‌های مختلف بی‌نقص انجام نمی‌شود.

مشکل تغییر زوم در گل،ی S24 اولترا

در ویدیوی بالا که توسط او به اشتراک گذاشته شده است، شاهد انتقال بین حالت‌های بزرگنمایی 2 برابری، 3 برابری و 5 برابری هستیم که آن را بیشتر روان به‌نظر نمی‌رسد. همچنین زم، که یکی از کاربران گفت: این امر ممکن است به این دلیل باشد که گوشی از نظر بین دوربین‌ها سوئیچ می‌کند، smasithick توضیح می‌دهد که گل،ی S24 اولترا در فروشگاه سامسونگ چنین مشکلی را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، او اشاره کرد که پرتره‌های گرفته‌شده توسط گوشی غیرشفاف و تصاویر 5x و 10x بی‌روح به نظر می‌رسند.

پس از درمیان‌گذاشتن این مشکل با سامسونگ، غول فناوری ابتدا به او اعلام کرد که گل،ی S24 اولترا مشکلی ندارد، اما سامسونگ هند ظاهراً در ادامه اذعان کرده است که بسیاری از واحدهای اولیه این چنین مشکلی را ایجاد کرده است.

هر چند درنهایت به smasithick داده شده است که یک دستگاه جایگزین به آن می‌شود و این مشکل نیز مشخص می‌شود، اما این که سامسونگ به‌طور آگاهانه قطعات معیوب را فروخته است، احتمالاً کاربران برای چندین خوشایند نیستند. همچنین به این نکته اشاره کرد که فقط باید هندی با این مشکل مصرف نشود و ظاهراً کاربران تایلندی و اسپ،ایی نیز آن را گزارش کرده اند.


]
منبع: https://digiato.com/mobile/some-galaxy-s24-ultra-units-have-faulty-cameras

کتاب شیمی مواد غذایی.