قیمت Infinix Hot 40i، جزئیات عرضه در هند فاش شد. مشخصات کلیدی اشاره شده است

Infinix Hot 40i Price, India Launch Details Leaked; Key Specifications Tipped

انتظار می رود Infinix Hot 40i به زودی در هند عرضه شود. این شرکت هنوز به طور رسمی به عرضه در هند اشاره نکرده است، اما یک نشت آنلاین نشان می دهد که ج، زم، عرضه این گوشی در این کشور وجود دارد. این مدل در نوامبر 2023 در ،ستان سعودی رونمایی شد و در حال حاضر در برخی بازارهای جه، موجود است. نسخه هندی این تلفن دارای مشخصات مشابه با نسخه جه، است. محدوده قیمت این گوشی هوشمند در کشور در کنار انواع رم و حافظه ذخیره سازی احتمالی نیز پیشنهاد شده است.

یک گزارش هندی 91Mobiles ادعا می کند که مدل Infinix Hot 40i در نیمه اول فوریه در هند عرضه می شود. این گزارش می افزاید که این گوشی برای ،ید در کشور از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود این مدل در انواع 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی و 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی عرضه شود که مدل دوم ارزان‌ترین گوشی هوشمند 256 گیگابایتی در کشور است. همچنین گفته می شود که از افزونه رم مجازی تا 8 گیگابایت اضافی پشتیب، می کند.

نوع جه، Infinix Hot 40i در بازارهای منتخب موجود است. اگرچه قیمت این گوشی ها بر اساس منطقه متفاوت است، اما تایید شده است که خط تولید زیر 200 دلار (تقریبا 16000 روپیه) است. این مدل در رنگ های Horizon Gold، Palm Blue، Starlit Black و Starfall Green ارائه شده است.

نسخه جه، Infinix Hot 40i دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی HD+ (720 X 1612) با نرخ تجدید 90 هرتز و حدا،ر روشنایی 480 نیت است. این دستگاه از یک SoC مدیاتک هلیو G88 با حدا،ر 8 گیگابایت رم و حدا،ر 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیب، می کند. این گوشی اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه راه اندازی می کند.

در بخش دوربین، Infinix Hot 40i یک سنسور اصلی 50 مگاپی،لی و یک سنسور ثانویه با پشتوانه هوش مصنوعی نامشخص را در کنار یک چراغ قوه LED حلقه ای در پشت دارد. دارای سنسور 32 مگاپی،لی برای سلفی و تماس های ویدیویی. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سیمی 18 واتی پشتیب، می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آ،ین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید ای،، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آ،ین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مش، شوید. اگر می خواهید همه چیز را در مورد تأثیرگذاران برتر بد،د، W،'sThat360 داخلی ما را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید.

اپل گزارش داده است که روی یک دستگاه تاشو با نمایشگر بزرگ کار می کند


]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/infinix-،t-40i-price-india-launch-expected-specifications-leak-4986580#rss-gadgets-mobiles

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.