مشخصات کلیدی Tecno Spark 20، قیمت از طریق آمازون Microsite قبل از معرفی

Tecno Spark 20 Key Specifications, Price Teased via Amazon Microsite Ahead of Debut

Tecno Spark 20 قرار است به زودی در هند رونمایی شود و این شرکت شروع به بررسی مشخصات کلیدی گوشی هوشمند از طریق یک میکروسایت در آمازون کرده است. این شرکت همچنین قیمت گوشی در هند و گزینه های رنگ آن را پیشنهاد کرده است. Tecno Spark 20 همچنین به ویژگی Dynamic Port این شرکت مجهز خواهد شد – پیاده‌سازی اندروید Dynamic Island اپل در آ،ین مدل‌های آیفون. دارای استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش است.

یک میکروسایت برای Tecno Spark 20 در آمازون ادعا می کند که قیمت این گوشی زیر 100 روپیه خواهد بود. 10,499 همانطور که شرکت ادعا می کند مجموعه ای از مشخصات را در آن بخش قیمت ارائه می دهد. این گوشی در رنگ‌های سفید سایبری، سیاه جاذبه، آبی پوست جادویی و رنگ طلایی نئون در دسترس خواهد بود. انتظار می رود قیمت تکنو اسپارک 20 در روزهای آینده و همزمان با عرضه این گوشی در کشور توسط این شرکت اعلام شود.

این میکروسایت همچنین برخی از مشخصات کلیدی Tecno Spark 20 را به تصویر می کشد. این دستگاه به چیپست MediaTek Helio G85 همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. Tecno Spark 20 همچنین دارای صفحه نمایش LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز و ویژگی پورت دینامیک این شرکت برای اعلان ها و سایر ،میشن ها است که در اطراف دوربین سلفی ساخته شده است.

به گفته این شرکت، تکنو اسپارک 20 به دوربین پشتی 50 مگاپی،لی و دوربین سلفی 32 مگاپی،لی مجهز خواهد شد. هر دو دوربین عقب و جلو با فلاش LED همراه هستند. دکمه های اثر انگشت و صدا در لبه سمت راست گوشی و سینی سیم کارت در لبه سمت چپ قرار دارند.

این گوشی همچنین دارای یک اسلات کارت microSD اختصاصی است که امکان افزایش فضای ذخیره سازی داخلی را تا 1 ترابایت فراهم می کند. دارای بلند،ای استریو با صدای DTS خواهد بود. به گفته این شرکت، Tecno Spark 20 همچنین دارای رتبه IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/tecno-spark-20-specifications-revealed-price-hint-amazon-4943319#rss-gadgets-mobiles

کتاب شیمی مواد غذایی.