سری گلکسی S24 از نظر پیش‌فروش در کره جنوبی و هند رکورد زد

سری گلکسی S24 از نظر پیش‌فروش در کره جنوبی و هند رکورد زد

ظاهراً برنامه های سامسونگ برای سری گل،ی S24 موفقیت آمیز بوده است. این شرکت در بی،ه‌ای اعلام کرد که پیش‌فروش اولین گوشی‌های هوشمند مصنوعی آن‌ها از بهترین پیش‌فروش‌های قبلی این شرکت است که به گل،ی نوت ۱۰ تعلق داشت، فراتر رفته و ۳۸ درصد بهتر عمل کرده است.

وب سایت سامسونگ کره در خبری اعلام کرده که در حد فاصل 19 تا 25 ژانویه حدود 1.21 میلیون سفارش پیش‌،ید برای سری گل،ی در 24 رسیده است. این آمار رکورد تمام پیش‌فروش‌های تاریخ خانواده گل،ی S را ش،ته و به طور متوسط ​​روزانه 173 هزار دستگاه فروخته است.

سری گل،ی S24 رکورد گل،ی نوت 10 را ش،ت

آمار اعلام شده از رکورد قبلی پیش‌فروش که به گل،ی نوت 10 با میانگین فروش روزانه 125 هزار دستگاه تعلق داشت، فراتر رفته است. بااین‌حال، گل،ی نوت 10 در طول 11 روز با 1.38 میلیون فروش چندین رکورددار است.

سری گل،ی S24 در هند همچنین رکورد پیش‌فروش را ش،ته و در سه روز بیش از حد 250 هزار دستگاه فروخته شده است. این آمار در مقایسه با آمار پیش‌فروش سری گل،ی S23 بسیار بهتر بوده است، چرا که سری S23 در مدت سه هفته به این فروش دست یافته بود.

سامسونگ می‌گوید استقبال کاربران از سری گل،ی S24 بسیار خوب بوده و جمعیت ،یری به فروشگاه‌های این شرکت رفته است تا این دستگاه‌های جدید را امتحان کنند. ازاین‌رو، تاریخ پیش‌فروش که قبلاً تا 31 ژانویه تعیین شده بود، به 8 فوریه رسیده تا کاربران بیشتر از تخفیف‌های پیش‌فروش بهره‌مند شوند. ازجمله این تخفیف‌ها می‌توان به دوبرابری حافظه داخلی دستگاه اشاره کرد.

سامسونگ به ،، که سری گل،ی دارند، ۲۴ را پیش‌،ید می‌کنند، اجازه می‌دهند تا دراِزای هزینه ی،ان را بپردازد، دو برابر ظرفیت داخلی دریافت کند. ی،ی اگر به اندازه مدل 256 مبلغی پرداخت کنید، مدل 512 دانشگاهی را دریافت کنید.

سری گل،ی S24 از نظر تغییر زیاد نیست، اما با طراحی بر قابلیت‌های مصنوعی ظاهراً نظر کاربران را به خود جلب کند.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-s24-series-pre-sale-hit-record