بهترین VPN آیفون 2024

بهترین VPN آیفون 2024

با وجود تعداد زیادی برنامه VPN برای iP،ne، انتخاب راه حل من، می تواند دشوار باشد. بر اساس تحقیقات گسترده و آزمایش عملی VPN ها در طول سال ها، اینها عواملی هستند که هنگام انتخاب VPN برای آیفون خود باید به آنها توجه کنید:

حریم خصوصی

توجه اولیه برای هر VPN باید حفظ حریم خصوصی باشد. اگر VPN آیفون شما قادر به ارائه سطح کافی از حریم خصوصی نباشد، VPN شما عملاً بی فایده است. VPN شما باید رمزگذاری استاندارد صنعت AES 256 بیتی را همراه با حفاظت از حریم خصوصی اولیه مانند سوئیچ ،، حفاظت از نشت DNS و خط مشی عدم ثبت گزارش ارائه دهد. اگر نیازهای حریم خصوصی شما ماهیت حیاتی دارند، به یک ارائه‌دهنده VPN نیاز دارید که در حوزه قضایی من، حریم خصوصی مستقر باشد، مبهم‌سازی ارائه دهد و دارای معماری سرور فقط RAM باشد. ویژگی‌های حریم خصوصی اضافی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از Tor over VPN، مسدودکننده‌های تبلیغات و ردیاب و اتصالات چند جهشی. همچنین مهم است که VPN را انتخاب کنید که قابل اعتماد، شفاف باشد و تحت بازرسی های امنیتی شخص ثالث منظم باشد، که می تواند به تقویت اعتماد به توانایی VPN برای محافظت از حریم خصوصی شما کمک کند.

سرعت

سرعت اتصال VPN شما می تواند تأثیر عمده ای بر کیفیت پخش، بارگیری، کنفرانس ویدیویی، بازی و فعالیت های کلی مرور وب داشته باشد. برای اینکه کارها تا حد امکان روان اجرا شوند، یک VPN می خواهید که کمترین تأثیر را بر سرعت معمول اینترنت شما داشته باشد.

قابلیت استفاده

یک VPN خوب آیفون باید بدون در نظر گرفتن تخصص فنی شما به راحتی اجرا شود و استفاده از آن آسان باشد. باید تمام ویژگی های مورد نیاز را داشته باشد که با یک ضربه انگشت به راحتی قابل دسترسی باشد. بسیاری از برنامه‌های VPN آیفون همچنین دارای یک راه آسان برای تماس مستقیم با پشتیب، از دستگاه هستند که در صورت نیاز به کمک در حال حرکت می‌تواند مفید باشد. اساسا، برنامه VPN آیفون شما باید به اندازه خود آیفون شما برای استفاده آسان باشد. باید شبکه بزرگی از سرورها در سرتاسر جهان داشته باشد تا بتو،د به راحتی و با اطمینان از هر کجا که سفر می کنید به آن متصل شوید و باید بتواند به شما در دسترسی به محتوای محدود جغرافیایی از مناطق مختلف کمک کند.

هزینه

بسته به بودجه خود، ممکن است بخواهید قبل از ،ید، هزینه و ارزش کلی VPN آیفون خود را در نظر بگیرید. قیمت VPN می تواند از ارائه دهنده ای به ارائه دهنده دیگر بسیار متفاوت باشد، اما معمولاً می تو،د انتظار داشته باشید که حدود 5 تا 13 دلار در ماه برای یک برنامه اشتراک ماهانه VPN هزینه کنید. اگر می‌خواهید مقداری پول پس انداز کنید، می‌تو،د اشتراک سالانه را انتخاب کنید، که در آن قیمت‌ها از حدود 30 تا 100 دلار در سال متغیر است. با این حال، باید مراقب VPN های رایگان باشید، زیرا ممکن است به جای محافظت از آن با یک VPN رایگان، حریم خصوصی خود را به خطر بیندازید. Proton VPN در حال حاضر تنها VPN رایگ، است که CNET توصیه می کند. با این حال، ا،ر VPN های ممتاز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند که می تواند از یک هفته تا 45 روز باشد. همچنین هنگام ثبت نام از طریق فروشگاه App اپل، می تو،د یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه با بسیاری از VPN ها دریافت کنید. بنابراین، قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا به طور کامل در یکی از آنها سرمایه گذاری کنید، گزینه هایی برای امتحان VPN های مختلف آیفون بدون ریسک دارید.


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/services-and-software/best-ip،ne-vpn/#ftag=CAD-01-10aai3d