ایموجی های جدید در iOS 17.4 بتا شامل فونیکس، زنجیره شکسته، تکان دادن سر و آهک است.

ایموجی های جدید در iOS 17.4 بتا شامل فونیکس، زنجیره شکسته، تکان دادن سر و آهک است.

آیا می خواهید برای ،ی یک یادآوری رنگارنگ پیامک کنید که باید مقداری لیمو برای جین و تونیک به خانه بیاورد؟ یا قارچ برای استروگانف؟ یا شاید برای تشویق آنها می توانند مانند ققنوس از خا،تر برخیزند؟ سپس این دسته بعدی از 118 ایموجی برای شماست. نمادهای کوچک رنگارنگ جدید اکنون در آیفون در دسترس هستند، اما فقط به ،وان بخشی از نسخه بتای iOS 17.4. ،، که از نسخه بتا استفاده نمی کنند باید منتظر انتشار عمومی نهایی iOS 17.4 باشند که در ماه مارس یا آوریل انتظار می رود.

برخی از ایموجی ها – مانند ققنوس، قارچ قهوه ای، آهک و زنجیره ش،ته – جدید هستند. برخی دیگر انواع شکلک‌هایی هستند که از قبل وجود داشته‌اند، با رنگ پوست متفاوت یا به سادگی در جهتی متفاوت تبدیل شده‌اند. این ایموجی‌های تنظیم‌شده شامل افرادی است که راه می‌روند، می‌دوند، زانو می‌زنند، از ویلچر استفاده می‌کنند و از عصای سفید استفاده می‌کنند. همچنین چهار ایموجی جدید گروه خانواده بی‌،تی وجود دارد.

با این حال، هنوز نمی تو،د این ایموجی های جدید را روی صفحه کلید خود پیدا کنید. در حالی که نسخه 15.1.0 یونیکد در 12 سپتامبر تایید شد (شما می تو،د همه آن را در اینجا بخو،د)، همیشه بین تایید و انتشار آن فاصله وجود دارد. Emojipedia ،ن زده بود که ایموجی جدید در اوایل سال 2024 در دسترس خواهد بود.

همچنین این احتمال وجود دارد که ظاهر هر ایموجی بسته به اینکه از گوشی هوشمند اپل یا اندروید استفاده می کنید کمی متفاوت باشد.

به‌روزرس، ایموجی قبل از این شامل یک قلب صورتی مورد انتظار، یک شکلک با سر تکان و یک ،، ،ن و غاز بود.

در اینجا نکاتی در مورد نحوه رمزگشایی از ایموجی های خاص، به علاوه پنج صفحه کلید شکلک وجود دارد که ارسال پیامک را سرگرم کننده تر می کند. و آن شکلک‌ها بدون گوشی ارزش زیادی نخواهند داشت، بنابراین در اینجا راهنمای CNET در مورد بهترین تلفن اپل برای سال 2024، به علاوه بهترین گوشی سامسونگ گل،ی و بهترین تلفن اندرویدی کلی است. اگر فلج گزینه ایجاد شده است، در اینجا نحوه انتخاب بهترین گوشی هوشمند برای نیازهای خود آورده شده است.

همچنین بخو،د: اپل اجازه نصب اپ استورهای رقیب را روی آیفون‌ها می‌دهد اما فقط در اروپا


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/new-emoji-in-ios-17-4-beta-include-a-p،enix-broken-chain-nodding-heads-and-a-lime/#ftag=CAD-01-10aai3d