فناوری حسگر پیشرفته Galaxy Watch راه را برای راه‌حل‌های مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه‌تر هموار می‌کند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

فناوری حسگر پیشرفته Galaxy Watch راه را برای راه‌حل‌های مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه‌تر هموار می‌کند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

شراکت Privileged Health SDK سامسونگ نظارت از راه دور بیمار، درمان مبتنی بر XR و مدیریت استرس و همچنین فناوری خواب را افزایش می دهد.

Samsung Electronics برنامه کیت توسعه نرم افزار سلامت ممتاز (SDK) خود را با هدف ارائه طیف وسیع تری از ابزارها برای سلامت پیشگیرانه و تقویت نوآوری های مراقبت های بهداشتی از طریق مشارکت گسترش داده است. با ،یب فناوری حسگر پیشرفته Galaxy Watch1 با هر پلتفرم، سامسونگ و شرکای آن به کاربران اجازه می‌دهند علائم حیاتی خود را در زمان واقعی بررسی کنند و سلامت خود را به شیوه‌ای هوشمندانه و پیشگیرانه مدیریت کنند.2.

Hon Pak، معاون تیم سلامت دیجیتال، Mobile eXperience Business (MX) گفت: «تحت فلسفه باز بودن ما، سامسونگ در حال ساخت یک ا،یستم مراقبت بهداشتی دیجیتال یکپارچه و یکپارچه همراه با شرکای صنعتی است. “ما امیدواریم که مجموعه جدیدی از راه حل های سلامت یکپارچه را در اختیار کاربران قرار دهیم و ابزارهایی را در اختیار آنها بگذاریم تا به راحتی سلامت خود را از خانه خود مدیریت و درک کنند.”

راه حل هایی که به بیماران از راه دور کمک می کند تا با پزشکان ارتباط برقرار کنند

با گل،ی واچ، نظارت از راه دور بیمار سریع‌تر و متصل‌تر می‌شود و داده‌ها مستقیماً از مچ دست کاربران در دسترس هستند. شرکا می‌توانند علائم حیاتی بیمار را در زمان واقعی بررسی کنند، تیم‌های پزشکی را از هرگونه بی‌نظمی آگاه کنند و داده‌های به‌روز را در اختیار کادر پزشکی قرار دهند، که امکان مدیریت کارآمد بالینی و تصمیم‌گیری به موقع واکنش اضطراری را فراهم می‌کند.

را بیوفورمیس پلت فرم نظارت از راه دور بیمار هر ماه مراقبت شخصی را به هزاران بیمار ارائه می دهد. راه حل های خود را از طریق مشارکت استراتژیک با موسسات پزشکی پیشرو به کار می گیرد. این سرویس با داده‌های بیومتریک جامع گل،ی واچ، برای مراقبت بیمار محور مجهزتر شده است. از طریق داشبورد آن. سلامت Kencor گل،ی واچ را با پلتفرم خود برای نظارت از راه دور شخصی و به طور خاص با استفاده از بازخورد بیومتریک جمع‌آوری‌شده از گل،ی واچ، هیپرکالمی را در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی کنترل و پیش‌بینی می‌کند.

برای ،، که بیماری قلبی دارند، هوش مصنوعی پزشکی نرم افزار خدمات ECG پیشرفته ای را ارائه می دهد که آریتمی را در زندگی روزمره تشخیص می دهد. با ،یب الگوریتم های هوش مصنوعی خود و فناوری ECG Galaxy Watch3، این سرویس پیش بینی های هوشمندتر و هشدارهای سریع را برای بیماران ارائه می دهد. اووا یک پلت فرم سلامت و باروری ،ن مبتنی بر هوش مصنوعی است که از راه دور سطح هورمون ها را کنترل می کند، به ارائه دهندگان پزشکی متصل می شود و داده های بیومتریک گل،ی واچ را با تغییرات هورمونی ادغام می کند. این ادغام به راهنمایی بیشتر از طریق چرخه های منحصر به فرد، از جمله قبل از یائ،، اجازه می دهد و امکان پیش بینی دقیق پنجره های بارور یک زن را فراهم می کند.

بدن و ذهن سالم تر از طریق XR درم، در خانه

واقعیت توسعه یافته (XR) به خدمات مراقبت های بهداشتی گسترش یافته است و با فناوری حسگر سامسونگ، کاربران گل،ی واچ می توانند وارد دنیای مجازی شوند که تجربیات درم، همه جانبه را از خانه ارائه می دهند. شریک سامسونگ XRHealth یک کلینیک مجازی است که درمان سلامت جسمی و رو، را در راحتی در خانه ارائه می دهد. پس از شروع تمرین، گل،ی واچ ضربان قلب کاربر را کنترل می‌کند و با رسیدن به محدوده تعیین‌شده، به ،زش در می‌آید و به ،وان یک ضربان‌ساز عمل می‌کند که ضربان قلب کاربر را در زمان واقعی ردیابی می‌کند. را هلیوم یک پلتفرم و فناوری ویدیویی بازخورد زیستی است که داده‌های ضربان قلب گل،ی واچ را به داستان‌های فراگیر و ،میشن‌های رنگارنگ تبدیل می‌کند. این بازخورد بصری به کاربران کمک می کند تا سطح استرس خود را ببینند تا بتوانند ضربان قلب خود را به طور مستقیم درک کنند.

راه حل های هوشمند برای محیط خواب شخصی شده

سامسونگ با درک این موضوع که خواب پنجره ای به سوی سلامتی کل نگر است، با تکیه بر راه حل های مجهز به فناوری مانند حالت خواب، حسگرهای LED مادون قرمز نامرئی و کنترل های SmartThings، روی ایجاد محیط خواب ایده آل با حداقل حواس پرتی کار می کند.4. اکنون سامسونگ در حال گسترش قابلیت‌های خود است تا تشک‌های هوشمندی را که دمای من،ی را برای خواب باکیفیت تنظیم می‌کنند، اضافه کند.

شریک سامسونگ 3 Boon1 تشک های هوشمند مجهز به حسگرها و الگوریتم هوش مصنوعی را ارائه می دهد که به طور خودکار دمای تخت را تنظیم می کند. هنگامی که کاربر دراز می کشد، تشک علائم حیاتی او را برای تشخیص اینکه در چه مرحله ای از خواب است بررسی می کند و درجه حرارت را بین 20 تا 40 درجه سانتیگراد در طول شب تنظیم می کند تا از استراحت بی وقفه اطمینان حاصل کند. با ،یب دمای پوست و اندازه گیری ضربان قلب Galaxy Watch، الگوریتم هوش مصنوعی می تواند دما را در زمان واقعی برای تنظیم دقیق محیط خواب شخصی سازی کند.

سامسونگ به حمایت از شرکای خود ادامه خواهد داد تا نوآوری‌های خود را در راه‌حل‌ها و خدمات دنیای واقعی توسعه دهند که دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی در خانه را گسترش می‌دهد و افراد را قادر می‌سازد تا مسئولیت سلامت جسمی و رو، خود را به شیوه‌ای جامع بر عهده بگیرند. برای اطلاعات بیشتر درباره Samsung Health، لطفاً به https://www.samsung.com/global/galaxy/apps/samsung-health/ مراجعه کنید.

1 Galaxy Watch فقط برای اه، کلی سلامتی و تن، اندام در نظر گرفته شده است. برای استفاده در تشخیص، تشخیص یا درمان هر بیماری یا بیماری در نظر گرفته نشده است.

2 خدمات توسط شرکا ارائه می شود و در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار یا دستگاه متفاوت باشد.

3 ویژگی ECG فقط در بازارهای منتخب موجود است. در نظر گرفته نشده است که جایگزین روش های سنتی تشخیص یا درمان شود. این ویژگی برای کاربر، که آریتمی های شناخته شده دیگری غیر از AFib دارند در نظر گرفته نشده است. کاربران نباید بدون مشورت با یک متخصص مراقبت های بهداشتی واجد شرایط، بر اساس ،وجی دستگاه تفسیر یا اقدام بالینی انجام دهند.

4 در دستگاه های هوشمندی که در SmartThings ثبت شده اند موجود است. به آ،ین نسخه ساعت سامسونگ و برنامه های تلفن همراه SmartThings نیاز دارد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/galaxy-watchs-advanced-sensor-tech-paves-way-for-greater-preventive-healthcare-solutions?utm_source=rss&utm_medium=direct