تصاویر واقعی از شیائومی 14 اولترا فاش شد

تصاویر واقعی از شیائومی 14 اولترا فاش شد

گوشی‌های شیائومی 14 و 14 چند ماه قبل معرفی شدند و غول چینی اکنون در حال آماده شدن برای معرفی نسخه اولترای این سری است. هنوز این دستگاه را به طور رسمی اعلام نکرده است، اما تصاویر منتشر شده است که ظاهراً منتشر شده است. شیائومی 14 اولترا را نشان می‌دهند.

این تصاویری که احتمالاً در طول آزمایش اولیه دوربین‌های گرفته‌شده، گوشی‌های را نشان می‌دهند که درون یک قاب محافظ قرار گرفته است. به همین خاطر طراحی کلی دستگاه قابل تشخیص نیست، اما یک ماژول قابل‌توجه دوربین با لنز پریسکوپ در سمت راست پایین آن احتمالاً وجود دارد.

تصاویر شیائومی 14 اولترا

همچنین در این تصاویر، شیائومی 14 اولترا در کنار شیائومی 14 پرو و ​​ویو ای، 100 پرو دیده می‌شود که می‌توان آن‌ها را به نظر ظاهری تا حدودی با مقایسه کرد. علاوه بر ویژگی‌های سفید قابل مشاهده، مهمترین جزئیات مربوط به این ع،‌ها روی بر،ب پنل پشتی دستگاه قابل مشاهده است.

روی این بر،ب‌ها علامت‌های N1، P2 و EU دیده می‌شوند که هرکدام سرنخ‌های مرموزی را می‌سازند. طبق گفته شیائومی، N1 با شماره مدل موردانتظار برای پرچمدار لایکا (Leica) مطابقت دارد و این احتمال را تقویت می‌کند که این دستگاه می‌تواند شیائومی 14 اولترا باشد. P2 نشان می دهد که شاهد یک نمونه اولیه هستیم، که اتحادیه اروپا به نسخه جه، اشاره دارد که برای بازارهای اروپا در نظر گرفته شده است.

ماژول دوربین تا حد زیادی مخفی شده است، می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎

سیستم اطلاعاتی که توسط منبع آگاه به نام Di،al Chat Station اعلام شده بود، شیائومی 14 اولترا دارای سنسور اصلی 50 مگاپی،لی (سونی LYT 900 با OIS) با دیافراگم تغییر خواهد کرد. در کنار سنسور اصلی، یک لنز تله‌فوتوی 50 مگاپی،لی، یک لنز پریسکوپ 50 مگاپی،لی دیگر و یک لنز فوق‌عریض 50 مگاپی،لی نیز احتمالاً خواهد داشت.

انتظار می‌رود شیائومی 1‌4 او‌لترا همراه با سری پد 7 شیائومی در آوریل 2024 (فروردین-اردیبهشت 1403) معرفی شود.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/xiaomi-14-ultra-leaks-in-new-hands-on-images