همین حالا در آمازون یک Galaxy Z Flip قفل نشده با تخفیف تا 175 دلار دریافت کنید

samsung-galaxy-z-flip-5-bf

اگر امسال آرزوی داشتن یک گوشی تاشو را داشتید اما قیمت آن مانع شما شده است، ما راه حلی برای شما داریم. ما تلفن تاشو مورد علاقه خود را پیدا کردیم Galaxy Z Flip، در حال حاضر در آمازون تخفیف دارد با یکی از بهترین قیمت هایی که دیده ایم. برخلاف گوشی‌های تاشو سال‌های قبل، Z Flip بسیاری از ویژگی‌های عالی را در یک بسته کوچک و جمع‌وجور ارائه می‌کند، همانطور که Lisa Eadicicco، مربی تلفن CNET اشاره کرد، صفحه‌نمایش پوشش بیرونی 3.4 اینچی یکی از بزرگترین مزیت‌های آن است. همچنین دارای یک تراشه فوق سریع Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 است و زم، که کاملاً باز است، 6.7 اینچ است، بنابراین تعداد زیادی گوشی با اندازه آن در اختیار خواهید داشت.

در حال حاضر در آمازون، شما می تو،د Galaxy Z Flip مدل 256 گیگابایتی را در ن،اع، ​​اسطوخودوس یا خامه با قیمت 875 دلار تهیه کنید. که 125 دلار صرفه جویی در قیمت معمولی 1000 دلار است. همان گوشی را انتخاب کنید در گرافیت و شما می تو،د آن را با قیمت 829 دلار دریافت کنید، 171 دلار تخفیف. اگر فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌خواهید، گل،ی زد فلیپ مدل 512 گیگابایتی نیز به فروش می رسد در هر چهار رنگ با 945 دلار، 175 دلار صرفه جویی می شود.

در حال حاضر، همه رنگ‌ها در انبار موجود هستند، اما شما می‌خواهید سریع عمل کنید، زیرا قیمت‌ها در آمازون، همانند سهام، در نوسان است، و دریافت Z Flip تاشو با این قیمت زیاد دوام نخواهد آورد. شایان ذکر است که آمازون همچنین یک برنامه تجاری ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در ازای تلفن قدیمی خود تا 401 دلار پس انداز کنید.

معاملات ،ید بیشتر از CNET


]
منبع: https://www.cnet.com/deals/score-an-unlocked-galaxy-z-flip-for-up-to-175-off-at-amazon-right-now/#ftag=CAD-01-10aai3d