طراحی Realme 12 Pro+، مشخصات از طریق ویدیوی First Impressions قبل از اولین نمایش فاش شد

Realme 12 Pro+ Design, Specifications Revealed via First Impressions Video Ahead of Debut

انتظار می‌رود Realme 12 Pro+ در اوا، این ماه در هند عرضه شود، اما سازنده چینی گوشی‌های هوشمند هنوز طراحی و مشخصات این گوشی را فاش نکرده است. این جزئیات اکنون از طریق یوتیوب، در قالب یک ویدیوی اولین برداشت، به بیرون درز کرده است. Realme 12 Pro+ در دو گزینه رنگی با نمایشگر AMOLED خمیده در دسترس است. ماژول دوربین پشتی با تنظیمات دوربین سه گانه نشان داده می شود، در حالی که گوشی از اندروید 14 خارج از جعبه استفاده می کند.

در حالی که این شرکت اخیراً شروع به کنایه زدن از طراحی Realme 12 Pro+ کرده است، یوتیوب‌بر Isa Marcial طراحی این گوشی را در ویدئویی که در روز جمعه (از طریق MySmartPrice) منتشر شده است، نشان داده است که هر دو گوشی را در رنگ‌های بژ و آبی نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد روکش چرمی مانند پانل پشتی دارای لوگوی شرکت در گوشه سمت چپ پایین است، در حالی که یک نوار ف،ی تراز وسط از بالا به پایین کشیده شده است.

این ویدیو نشان می‌دهد که Realme 12 Pro+ از صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED خمیده بهره می‌برد و از ،میشن‌ها در لبه‌ها برای هشدارهای اعلان پشتیب، می‌کند. هم دکمه پاور و هم کلیدهای صدا در لبه سمت راست قرار دارند، در حالی که لبه پایینی گوشی سینی سیم‌کارت، پورت USB Type-C و یک بلندگو را در خود جای داده است.

پس از نمایش ماژول دوربین دایره‌ای در گوشی هوشمند، YouTuber برخی از ویژگی‌های دوربین Realme 12 Pro+ را نشان می‌دهد – دوربین اصلی 50 مگاپی،لی، دوربین ثانویه 8 مگاپی،لی و دوربین 64 مگاپی،لی است. انتظار می رود دومی یک دوربین تله فوتو باشد که در ویدیو نیز به طور خلاصه نشان داده شده است.

یوتیوبر به بخش «درباره دستگاه» در برنامه تنظیمات می‌رود که به ما مشخصات گوشی را به خوبی نشان می‌دهد. Realme 12 Pro+ از تراشه Snapdragon 7s Gen 2 بهره می برد و به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. همچنین نشان داده شده است که روی Realme UI 5 مبتنی بر اندروید 14 به صورت خارج از جعبه اجرا می شود.

طبق مشخصات گوشی که در ویدیوی اولین برداشت فاش شده است، Realme 12 Pro+ یک باتری 5000 آمپر ساعتی خواهد داشت. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر در مورد این گوشی هوشمند نزدیک‌تر به تاریخ عرضه این گوشی ظاهر شود، که هنوز توسط شرکت فاش نشده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بی،ه اخلاقی ما مراجعه کنید.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics در Gadgets 360 را در مرکز CES 2024 ما مشاهده کنید.

]
منبع: https://www.gadgets360.com/mobiles/news/realme-12-pro-plus-specifications-design-leak-youtube-4854835#rss-gadgets-mobiles

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.