نتفلیکس و لامپ ها را با یک چرخش دست کنترل کنید؟ با این فناوری ساعت هوشمند، می توانید

نتفلیکس و لامپ ها را با یک چرخش دست کنترل کنید؟  با این فناوری ساعت هوشمند، می توانید

تصور کنید بتو،د نور اتاق نشیمن را با چرخاندن مچ کم کنید. یا Netflix را با چند ضربه انگشت خود مرور کنید. در نمایشگاه CES 2024 در ، وگاس، من این شانس را داشتم که یک ساعت اندرویدی حاوی Doublepoint را بریزم، برخی از نرم افزارهای اولیه که قصد داشتند ساعت های هوشمند دارای سیستم عامل WatchOS اندروید را به نوعی کنترل از راه دور تبدیل کنند که می تو،د آن را روی مچ دست خود قرار دهید.

بیشتر بخو،د: بهترین نمایش ما، هیجان انگیزترین، نوآورانه ترین و تاثیرگذارترین برندگان فناوری CES 2024

این نرم‌افزار از استارت‌آپ فنلاندی Doublepoint می‌تواند یک ساعت اندرویدی را از طریق اتصال بلوتوث به یک کنترل‌کننده عمومی برای هر دستگاهی تبدیل کند. این به توسعه دهندگان و سازندگان برنامه بستگی دارد که تصمیم بگیرند یک حرکت کوچک مانند ضربه زدن به انگشتان یا چرخاندن مچ دست شما واقعاً چه خواهد بود. انجام دادن، اما تماشای همه اینها در حال حرکت در چندین دمو در یک رویداد مطبوعاتی نگاهی جذاب به آینده بود.

برای مثال، اگر بازوی خود را طوری تکان دهید که انگار یک ماوس لپ‌تاپ است، Doublepoint روی ساعت می‌تواند مکان‌نما را روی صفحه کنترل کند. در نسخه ی نمایشی دیگری، ساعتی با نرم افزار روی آن، نتفلی، را روی آیپد هدایت می کرد که شخصی انگشتانش را به هم زد.

p1002236-mov-18-45-17-13-still001.png p1002236-mov-18-45-17-13-still001.png

این را نگاه کن: این برنامه ساعت هوشمند شما را به یک ماوس پوشیدنی تبدیل می کند

جمین هو مدیر ارشد فناوری در نمایشگاه CES به من گفت: “این مانند یک موش است که اساساً همیشه روی مچ دست شما است.”

بیشتر بخو،د: مسابقه حرکت فراتر از برنامه های تلفن همراه در نمایشگاه CES 2024 به شدت در جریان بود

این نرم افزار همچنین با ردیابی چشم و “RayCasting” کار می کند تا ناوبری صفحه نمایش هدست را ساده تر کند.

هوش مصنوعی در نمایشگاه CES 2024 همه جا است. جالب‌ترین فناوری‌هایی که تاکنون دیده‌ایم

دیدن همه ع، ها

دستورات اشاره ای اصلا جدید نیستند. به ،وان مثال، Double Tap اپل برای اپل واچ، توسعه ویژگی AssistiveTouch آن است. اما فناوری Doublepoint به کاربران این امکان را می‌دهد که برای هر دستگاهی که روی نرم‌افزار ساعت هوشمند اندروید کار می‌کند، میکروژست‌ها را اختصاص دهند.

بیشتر بخو،د: چشم نوازترین فناوری موبایل در CES 2024 از تاشو تا هوش مصنوعی تا گوشی های بازی

از آنجایی که واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به شتاب گرفتن ادامه می دهند، آینده مح،ات شخصی به طور فزاینده ای بدون صفحه کلید و بدون ماوس است و از حرکات برای انجام کارهایی که اکنون ضربه زدن و کلیک ، انجام می دهند، استفاده می کند.

screens،t-2024-01-11-at-3-11-36pm.png screens،t-2024-01-11-at-3-11-36pm.png

این را نگاه کن: بهترین فناوری موبایلی که در CES 2024 دیدیم

این نرم‌افزار در نیمه اول سال جاری به دست توسعه‌دهندگان می‌رسد، بنابراین ما هنوز راه‌هایی برای ورود این فناوری به ساعتی که در حال حاضر استفاده می‌کنید وجود دارد – اما مقداری حرکت وجود دارد.

همکاری با سازنده تراشه کوالکام، درهایی را برای نمایش این نرم افزار در دستگاه های بیشتری باز می کند. “امید ما این است که هر دستگاه یا تراشه کوالکامی که به یک ساعت هوشمند ختم می شود، دارای این داخلی باشد.”


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/control-netflix-and-lamps-with-a-twist-of-your-hand-with-this-smar،ch-tech-you-can/#ftag=CAD-01-10aai3d

کتاب شیمی مواد غذایی.