اپل طراحی و چیدمان‌های مختلف دکمه‌های آیفون 16 را بررسی می‌کند

اپل طراحی و چیدمان‌های مختلف دکمه‌های آیفون 16 را بررسی می‌کند

برخی از گزارش‌ها، برنامه درحال‌حاضر، آزمایش‌هایی را انجام می‌دهد که دکمه‌های مختلف را ازجمله دکمه‌های اکشن در آیفون 16 طراحی می‌کنند. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد دکمه اکشن را بهینه‌تر از سری 15 آیفون کند. البته هنوز طراحی در دست نیست و این شرکت همچنان اندازه و طراحی‌های قابل بررسی را می‌کند.

نرم افزار MacRumors، در طول گزارش مراحل مختلف توسعه آیفون 16 پرو، اپل چهار پیکربندی و دو اندازه را برای دکمه اکشن و دکمه‌های تنظیم صدا و ضبط آزمایش انجام داده است:

  • دکمه صدا یکپارچه با دکمه اکشن کوچک
  • دکمه صدا یکپارچه با دکمه اکشن بزرگ و دکمه Capture جدید
  • دکمه‌های صدا مجزا، دکمه بزرگ اکشن و دکمه Capture هم‌سطح با فریم گوشی
  • دکمه های صدا مجزا، دکمه کوچک اکشن و دکمه گرفتن همسطح با فریم (جدیدترین تغییر)

اپل در جدیدترین طراحی Proto2 یک بار دیگر دکمه اکشن را تغییر داده است. اپل اکنون یک دکمه اکشن کوچکتر را انتخاب کرده است.

طراحی‌های آیفون 16 پرو

اولین نمونه‌های آیفون 16 پرو دارای یک دکمه صدا یکپارچه و یک دکمه کوچک چندمنظوره اکشن، هر دو در سمت چپ، با یک دکمه پاور در سمت راست بودند. این طراحی در ابتدا به ،وان بخشی از پروژه Bongo توسعه یافت که اپل قصد دارد آن را در آیفون 15 پروژه اجرایی کند. ماشین‌هایی که این پروژه درنهایت به سختی‌های مختلف تغییر می‌کنند، اما بخش‌هایی از طراحی Bongo را می‌پوشاند، ی،ی با استفاده از دکمه صدا یکپارچه، راه خود را به طرح‌های اولیه آیفون 16 پرو پیدا می‌کند.

نمونه‌های اولیه طراحی دکمه‌های یکپارچه، دارای دکمه‌های صدا هستند. در این نمونه‌ها، اپل قصد دارد یک دکمه اکشن خازنی و دکمه کپچر را اضافه کند، که هر دو هم سطح با فریم هستند و فناوری حسگر مخصوصی دارند.

اپل هنوز زمان زیادی برای آزمایش چیدمان دکمه‌ها و ویژگی‌های دیگر دارد، چرا که ماهانه تا فروش 16 فاصله دارد. با نزدیک‌شدن به مرحله تولید انبوه، جزئیات بیشتر درباره دکمه‌ها و طراحی این گوشی می‌بینید.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/ip،ne-16-pro-could-launch-with-unified-volume-،ons-and-a-flush-capture-،on

مضرات پارافین مایع برای پوست.