بهترین VPN اندروید برای سال 2024

بهترین VPN اندروید برای سال 2024

با وجود بسیاری از برنامه های Android VPN موجود، انتخاب راه حل من، می تواند دشوار باشد. بر اساس تحقیقات گسترده و آزمایش عملی VPN ها در طول سال ها، اینها مهمترین عواملی هستند که هنگام انتخاب VPN باید در نظر گرفته شوند:

حریم خصوصی

توجه اولیه برای هر VPN باید حفظ حریم خصوصی باشد. اگر VPN Android شما نمی تواند به اندازه کافی از حریم خصوصی آنلاین شما محافظت کند، پس VPN شما بی فایده است. حداقل، VPN شما باید از رمزگذاری استاندارد صنعت AES 256 بیتی همراه با ارائه حفاظت های اولیه از حریم خصوصی مانند سوئیچ کشتن، محافظت از نشت DNS و خط مشی عدم ثبت گزارش استفاده کند. برای نیازهای حیاتی حریم خصوصی، شما همچنین یک ارائه دهنده VPN می خواهید که در حوزه قضایی من، حریم خصوصی مستقر باشد، مبهم سازی را ارائه دهد و دارای معماری سرور فقط RAM باشد. ویژگی‌های حریم خصوصی اضافی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از Tor over VPN، مسدودکننده‌های تبلیغات و ردیاب و اتصالات multi،p. همچنین، به دنبال VPN باشید که تحت ممیزی های امنیتی شخص ثالث قرار می گیرد، زیرا ممیزی ها می توانند به تقویت اعتماد به توانایی VPN برای محافظت از حریم خصوصی کاربران کمک کنند.

سرعت

سرعت VPN شما می‌تواند تأثیر عمده‌ای بر فعالیت‌هایی مانند پخش جری،، بارگیری، کنفرانس ویدیویی، بازی و مرور کلی وب داشته باشد. برای اینکه کارها تا حد امکان روان اجرا شوند، باید به دنبال VPN باشید که تا حد امکان تأثیر کمتری بر سرعت معمول اینترنت شما داشته باشد.

قابلیت استفاده

یک VPN خوب Android باید بدون در نظر گرفتن تخصص فنی شما به راحتی اجرا شود و استفاده از آن آسان باشد. باید تمام ویژگی های مورد نیاز را داشته باشد که با یک ضربه انگشت به راحتی قابل دسترسی باشد. بسیاری از برنامه های Android VPN همچنین دارای یک راه آسان برای تماس مستقیم با پشتیب، از دستگاه هستند که در صورت نیاز به کمک در حال حرکت می تواند مفید باشد. VPN Android شما باید شبکه بزرگی از سرورها در سراسر جهان داشته باشد تا بتو،د به راحتی و با اطمینان از هر کجا که هستید متصل شوید و باید بتواند به شما در دسترسی به محتوای محدود جغرافیایی از مناطق مختلف کمک کند.

هزینه

قیمت VPN از ارائه دهنده ای به ارائه دهنده دیگر بسیار متفاوت است، بنابراین اگر بودجه کافی ندارید، ممکن است بخواهید هزینه و ارزش کلی VPN Android خود را در نظر بگیرید. به طور معمول، می تو،د انتظار داشته باشید که حدود 5 تا 13 دلار در ماه برای یک طرح اشتراک VPN هزینه کنید. اگر می‌خواهید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید، می‌تو،د اشتراک سالانه را انتخاب کنید، که در آن قیمت‌ها از 30 تا 100 دلار در سال متغیر است. با این وجود مراقب VPN های رایگان باشید، زیرا ممکن است به جای محافظت از آن، حریم خصوصی خود را در معرض خطر قرار دهید. Proton VPN در حال حاضر تنها VPN رایگ، است که CNET توصیه می کند. با این حال، ا،ر VPN ها ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند که می تواند از یک هفته تا 45 روز باشد. همچنین هنگام ثبت نام از طریق فروشگاه Play می تو،د یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه با بسیاری از VPN ها دریافت کنید. بنابراین به احتمال زیاد گزینه‌هایی برای امتحان VPN‌های مختلف Android بدون ریسک قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری کامل در یکی از آن‌ها خواهید داشت.

سوالات متداول VPN Android


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/services-and-software/best-android-vpn/#ftag=CAD-01-10aai3d