سقف کناف قیمت کناف ایران تصاویر و مصالح کناف سقف کاذب کناف سقف کاذب GST

همچنین هزینه اجرای کناف بسیار مقرون و به صرفه هست و نیاز به نگرانی در باره وجود ندارد. همانطور که مشاهده کردید، تمامی این معایب قابل پیشگیری هستند. از این رو اگر از یک شرکت و یا کارخانه معتبر سقف مورد نیاز خودتان را خریداری کنید. در آن صورت است که می توانید ایمنی، کیفیت و در نهایت عمر مفید آن را تضمین نمایید.

سقف کناف پذیرایی، با توجه به شرایط و ویژگی های هر پذیرایی، می تواند مدل های مختلف و زیبایی داشته باشد. اگر طرح کناف پذیرایی درست انتخاب شود، کل پذیرایی بهتر و زیباتر به نظر می آید و مانند یک قطعه پازل، مکمل دکوراسیون پذیرایی است. مدل کناف مربعی و مستطیلی، از طرح های پرکاربرد تر و در عین حال ساده تر هستند که مدل های متنوعی دارند. در انتخاب سقف کناف پذیرایی، توجه به سبک خانه بسیار مهم است.

کناف سقف یکپارچه برای اجرای سقف های معلق دکوراتیو و تزئینی کاربرد دارد. از آنجا که طراحی و دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهمترین بخش های ساختمانی است که زیبایی فضای داخلی را چندین برابر می کند. امروزه معماران و طراحان ساختمانی با دقت و وسواس فراوان بر روی این مقوله کار می کنند. سقف کاذب کناف هم بخشی از دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می شود. با پیشرفت فناوری دنیای معماری نیز دستخوش تغییرات فراوانی شده است. یکی از همین تغییرات ورود عناصر جدید به دکوراسیون داخلی است.

سقف کاذب کناف مشبک

سقف کناف قیمت کناف ایران تصاویر و مصالح کناف سقف کاذب کناف سقف کاذب GST در این نوع مدل کناف سقف، از هر شکل و طرحی که استفاده شود، نسبت به وسط سقف به صورت متقارن قرار می گیرند. حتی مدل های خطی و منحنی هم در این حالت نسبت به نقطه مرکزی سقف، متقارن هستند. با اینکه این مدل پذیرایی خیلی مطلوب نیست، ولی بعضی از پذیرایی ها، گوشه دار و غیر متقارن (اصطلاحا قناص) هستند. یکی از مدل های زیبا و شیک کناف پذیرایی، که اخیراً هم زیاد استفاده می شود، مدل یکطرفه مانند تصویر بالاست.

از مزیت های اجرای کناف کاری سقف ساده این است که دیرتر قدیمی شده و در قسمت های مختلف ساختمان قابل اجرا است. در اجرای این مدل کناف کاری سقف می توان هم از اشکال ساده و هم از اشکال منحنی و پیچیده استفاده کرد. شیوه کاربرد این سبک از سقف کاذب کناف به این صورت است که در شروع کار صفحات کناف را با پیچ و مهره بر روی زیرساز فولادی محکم نصب می‌کنند. در انتهای کار کناف کاری مراحل بتونه‌کاری سقف و همین طور درزگیری انجام می‌گیرد.

قیمت کناف سقف :

پانل ها پس از اجرای زیرساخت به آن پیچ می شوند سپس با پودر کناف یا بتونه بین پانل ها درزگیری می شود سپس ماستیک روی آن اجرا می شود تا یکپارچگی آن حفظ شود. پانل ها انواع مختلفی مانند ضد رطوبت، ضد حریق و عایق صدا دارند که البته نوع مقاوم در برابر آب هم وجود دارد که از جنس سیمان است و برای محل هایی که رطوبت و آب وجود دارد استفاده می شود. کناف سقف سازه ای است که از آن برای تزیین سقف اماکن استفاده می شود و نصب آن جزء ساخت و ساز خشک به حساب می آید، به این معنی که برای نصب آن احتیاجی به استفاده از ملات نیست. استفاده از کناف برای طراحی پذیرایی نیز از ایده های منحصر بفرد می باشد. امروزه شاهد آن هستیم که در طراحی اتاق پذیرایی مدرن و کلاسیک به جای گچ بری سقف از کناف استفاده می شود.

  • اما باید توجه کنید که بین گچ سقف کناف و گچبری های قدیمی تفاوت بسیاری وجود دارد.
  • دومین ویژگی که سقف‌های کناف را از سایرسقف‌های کاذب متمایز می‌کند سبک بودن عناصر تشکیل‌دهنده آن است.
  • این موضوع به علت متغیر بودن وضعیت اقتصادی، نرخ خرید یا نرخ تهیه متریال اولیه است.
  • برای اطلاع از قیمت پانل گچی کناف به این صفحه مراجعه نمایید.
  • اجرای درست طرح کناف اپن آشپزخانه به مهارت استادکار وابسته است.

کناف سقف پذیرایی جدید و ساده زیبایی سالن پذیرایی را دوچندان می نماید. نمونه ای از بهترین انواع سقف های کاذب ارزان که می توان در طراحی حمام مورد استفاده قرار داد، سقف پی وی سی می باشد. چرا که این سقف کاذب PVC در محیطی از مقاومت بالایی که می تواند داشته باشد. همچنین صدها خدمات دیگر در هوم سرویز تحت عنوان خدمات فنی توسط همیاران متخصص هوم سرویز انجام می شود.

تنها فاصله شما با دریافت خدمات، ثبت سفارش رایگان و مذاکره با همیاران متخصص هوم سرویز خواهد بود. به راحتی می توانید با بهترین و کارآزموده ترین افراد در زمینه درخواست خود ارتباط برقرار کنید و از نرخ های رقابتی وتعرفه قیمت سرویس هامطلع شوید. خدمات پشتیبانی هوم سرویز از ابتدای ثبت سفارش تا انتهای کار پشتیبان شما خواهد شد. سلام برای کناف سقف یک پروژه مجتمع تجاری در استان گیلان میخواهیم با شما همکاری کنیم. البته مجموع ارتفاع و عرض دور باکس کناف نباید بیشتر از یک متر شود در غیر این صورت به صورت متر مربع حساب میشود. قیمت دیوار کناف تک لایه 300 هزار تومان و دیوار کناف دو لایه 350 هزار تومان در هر متر مربع بدون پشم سنگ است.

دارای وزن سبک تری نسبت به دیگر سازه ها دارند و بار زیادی را روی ساختمان وارد نمی کنند. حتی در زمینه اجرای عاملیت های رسمی شرکت کی پلاس، مدیرفنی های دوره دیده حضور اجرای کناف سقف دارند. این افراد مورد اعتماد شرکت کی پلاس در عاملیت آنها و نظارت دائم آنها بر پروژه ها می باشند. همه چیز اعم از قیمت مصالح و استاندارد اجرا، با کیفیت و نظارت کامل انجام می شود.