سقف کاذب انواع سقف کاذب خرید سقف کاذب فروش سقف کاذب

سقف کاذب انواع سقف کاذب خرید سقف کاذب فروش سقف کاذب

تنها راه دسترسی به آن برای تعمیر و بازرسی از ناحیه‌ی بالای کاشی در شروع لبه سقف ممکن بود و یا یک کاشی کلیدی تعیین می‌کردند. در ابتدا سقف‌کاذب با استفاده از کاشی‌های تکمیلی ساخته می‌شد. این نوع سقف از نمادهای معماری و ساخت مدرن در ساختمان‌های مسکونی و تجاری محسوب می‌شود. حضور چنین سقفی در صنعت ساخت و ساز موجب شد تا دیگر افراد دغدغه‌ی پوشاندن زیر ساخت و بناها را نداشته و به راحتی از آن در محیط‌های مختلف استفاده نمایند. بله ، محصول آکوا پانل AQUA PANEL برای این منظور تولید شده است .

اما سقف چوبی برای ساختمان با طراحی خاص تهیه شده و هزینه تمام شده آن تا 3 برابر سقف کناف خواهد بود. با این حال تمامی روند اجرای متناسب با سلیقه مشتری بوده و پیاده‌سازی هر دو حالت برای کناف احسانی کار چندان سختی نخواهد بود. به‌کارگیری از چند نوع متریال جهت ایجاد نوع خاصی از سقف کاذب موجب زیبایی بیشتر فضای داخل ساختمان خواهد شد.

  • دامپا قابل شستشو است و رنگ پودری الکترواستاتیک بر روی آن به ضخامت مناسب قرار داده شده است.
  • کناف از متداول ترین اجراییات دکوراتیو در اتاق خواب کودک و زوجین می باشد.
  • از این ‌رو می ‌توان گفت که این دو نوع سقف کاذب تقریبا مشابه یکدیگر می ‌باشند.
  • از نظر نحوه اجرای سقف کاذب کناف می توان آنها را به دو دسته یکپارچه و مشبک تقسیم بندی نمود.

در کنار مزایا، سقف کاذب معایبی نیز دارد، که برخی از این معایب به نحوه اجرای اصولی این نوع سقف بر می سقف کاذب گردد. اگر آخرین لایه سقف ورقه‌های آکوستیک باشد روی این لایه نبشی دو سری چوبهای چهارتراش ۳در۳ سانتیمتر متصل می‌نمایند. بدین طریق که سری اول را به نبشی ویا سپری با سیم آرماتوربندی می‌بندند و سری دوم را به سری اول به وسیله میخ متصل می‌نمایند. فاصله این لایه آخر از همدیگر کاملاً بستگی به ابعاد آکوستیک دارد. از پی وی سی به عنوان دیوار پوش هم استفاده میشود در میان انواع دیوار پوش ها، دیوارپوش پی وی سی و دیوار پوش ام دی اف از همه رایجتر هستند. فروشگاه های نمایندگی کناف، مرکز عرضه مستقیم این محصول هستند.

سقف کاذب آشپزخانه

همین طور که از نام سقف کاذب ساده بر می آید، این نوع سقف ها از پیچیدگی در طرح و رنگ برخوردار نمی باشند و در عین سادگی موجب زیباتر شدن فضا می گردند. ضمن اینکه به راحتی می توان با کمک ساخت سقف کاذب ساده ، لوله های تاسیسات را پوشاند. همچنین با استفاده از نورپردازی های متنوع در اجرای سقف كاذب ساده ، می توان طرح و جلوه های متنوعی خلق کرد. اجرای سقف كاذب چوبی حسی گرم و لوکس را به بیننده القا می نماید. عمده اجرای این نوع سقف در منازل مسکونی بوده و در اماکن عمومی همچون بیمارستان ها و فروشگاه ها استفاده نمی شود و یا اینکه بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد.

به جرات می‌توانیم عرض کنیم که یکی از زیباترین سقف‌های موجود در بازار به نام سقف‌های کشسان است. کناف ساده همان سقف‌های کناف کاری یکپارچه است که بدون درز کار می‌شود. محصولات کناف که در سقف ساختمان استفاده می‌شوند در دو نوع ثابت و متحرک تقسیم بندی شده‌اند. این سازه قابلیت نصب چراغ روشنایی و نورپردازی به صورت روکار و توکار را دارد. سقف کنافی بسیار سبک بوده و فشاری به سقف یا بنا وارد نمی‌کند. امکان شستشو و همچنین مقاومت بالا نیز از دیگر ویژگی‌های این نوع سقف‌های کاذب شناخته می‌شوند.

سقف کاذب کناف ایران

جهت افزایش نمای داخلی ساختمان مسکونی، اداری و تجاری هر کدام از انواع سقف‌کاذب بر اساس سلیقه شما قابل اجرا بوده و جهت کسب مشاوره لازم امکان ارتباط با کناف احسانی را خواهید داشت. کناف احسانی طراحی، مجری و نصاب سقف کاذب در بهترین حالت ممکن بوده و امکان تهیه تمام لوازم اولیه مورد نیاز برای اجرای سقف کاذب را نیز دارد. نسل جدید ی از این عنصر مهم دکوراسیون داخلی ،سقف کشسان میباشد؛ که از زیر مجموعه سقف های تصویری محسوب میشود، و تفاوت آن با آسمان مجازی در ابعاد و جنس مورد استفاده است. این متریال به صورت یک تکه و در ابعاد دلخواه شما قابل اجرا است، که طبیعتا از نظر زیبایی تفاوت بسیاری با نوع پیشین آن که به صورت تایل اجرا میشود، دارد. در مورد طرح های این متریال نگران نباشید زیرا شما میتوانید طرح مورد نظر خود را ارئه و در نهایت در قالب یک سقف کاذب زیبا تحویل بگیرید.

سقف آسمان مجازی مزایا و معایب آن

یکی دیگر از ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی که سقف کاذب دارد، آکوستیک‌کردن است. اما آکوستیک‌کردن دقیقا به چه معنایی است؟ آکوستیک‌ کردن به معنای جلوگیری از انعکاس صدا می‌ باشد، البته این لغت در هر کسب‌ و ‌کاری معنا و مفهوم خود را دارد؛ اما در صنعت ساختمان ‌سازی و اجرا، پیاده ‌سازی سقف به معنای جلوگیری از انعکاس صدا است. از این‌رو در مکان ‌هایی که باید از انعکاس صدا جلوگیری کرد، مانند سالن ‌های برگذاری همایش، سالن‌ های اجتماعی، سینما و … از سقف کاذب استفاده می ‌کنند. یکی از دلایل اصلی که از سقف کاذب برای پوشش سقف ساختمان استفاده می ‌کنند، پوشش قسمت زیرین ساختمان و قرار گرفتن تمامی عوامل سقف و پنهان ‌سازی سایر تاسیسات در زیر این سقف است. از این‌ رو با استفاده از فضای خالی که در اجرای این نوع سقف ساختمانی در قسمت زیرین آن به وجود می‌ آید، به راحتی می ‌توان تاسیسات و تجهیزات را جاسازی کرد.

یکی از مصالح ساختمانی که اخیراً مورد توجه قرار گرفته است، انواع سمنت برد است که خود به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. از این نوع سقف کاذب برای زیباتر کردن محیط و داشتن خانه‌ای مدرن با هزینه‌ای مناسب استفاده می‌شود. سقف گریلیوم را می‌توان به تنهایی یا همراه با دیگر انواع سقف‌های کاذب اجرا نمود. از مزایای این نوع سقف می‌توان به دسترسی آسان به مصالح، طرح پذیری متنوع و سرعت اجرای مناسب آن اشاره نمود. قیمت کناف و هزینه‌های اجرای کار از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.