سامسونگ و اینتل سری گلکسی بوک 4 و آینده رایانه های شخصی هوش مصنوعی را کاوش می کنند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

سامسونگ و اینتل سری گلکسی بوک 4 و آینده رایانه های شخصی هوش مصنوعی را کاوش می کنند - اتاق خبر جهانی سامسونگ

سامسونگ الکترونیک با انتشار قدرتمندترین و هوشمندترین خط تولید گل،ی بوک خود، ی،ی سری گل،ی بوک 4، سال 2024 را به سال رایانه های شخصی هوش مصنوعی تبدیل می کند.

این جدیدترین مجموعه – متشکل از گل،ی بوک 4 اولترا، گل،ی بوک 4 پرو و ​​گل،ی بوک 4 پرو 360 – عملکرد هوشمند، امنیت پیشرفته و صفحه نمایش تعاملی و زنده را ارائه می دهد که همه در طراحی فوق العاده قابل حمل هستند. از پردازنده جدید Intel® Core™ Ultra گرفته تا مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی، سری Galaxy Book4 دارای فناوری پیشرفته‌ای است که هدف آن نه تنها ساده‌سازی، بلکه تقویت تجربه مح،اتی کاربران است.

بازدیدکنندگان در کنگره جه، موبایل (MWC) 2024، بزرگترین نمایشگاه موبایل جهان که از 26 تا 29 فوریه در بارسلون اسپ،ا برگزار شد، قابلیت‌های کامل سری Galaxy Book4 را در غرفه سامسونگ کشف ،د.

اتاق خبر سامسونگ با Mincheol Lee، رئیس تیم Galaxy Eco Biz، Mobile eXperience Business در Samsung Electronics، و David Feng، معاون گروه مح،ات مشتری و مدیر کل بخش مشتریان در اینتل، به بررسی چگونگی پیشرفت‌های Galaxy Book4 نشست. سریال می تواند زندگی کاربران را غنی کند.

رونمایی از سری گل،ی بوک 4، مجهز به هوش مصنوعی

س. کاربران چه مزایای کلیدی را می توانند از سری جدید «AI PC» Galaxy Book4 انتظار داشته باشند؟

لی: سری Galaxy Book4 Ultra و Pro عملکرد بی‌سابقه‌ای را از طریق پردازنده جدید Intel® Core™ Ultra نشان می‌دهند که آ،ین واحد پردازش مرکزی (CPU)، واحد پردازش گرافیکی (GPU) و واحد پردازش عصبی (NPU) را ،یب می‌کند. به طور خاص، NPU داخلی، Intel AI Boost، به تازگی برای پردازش سریع و کارآمد مقادیر زیاد داده اضافه شده است – ارائه عملکرد چندوظیفه ای و گرافیکی عالی. این پردازنده جدید در سری گل،ی بوک 4 عملکردهای هوش مصنوعی جدیدی را فعال می کند که به افزایش بهره وری و ارائه تجربیات جدید در تولید محتوا و بازی کمک می کند.

علاوه بر این، عملکردهای هوش مصنوعی مختلف سری گل،ی اس 24 را می توان به راحتی روی یک صفحه نمایش کامپیوتر بزرگ با قابلیت Link to Windows دسترسی داشت.

Q. یک NPU به تازگی به پردازنده Intel® Core™ Ultra اضافه شده است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ممکن است نقش و کارکرد آن را توضیح دهید؟

فنگ: اینتل با راه اندازی اخیر Intel Core Ultra در سفری است تا همه را با هوش مصنوعی در رایانه های شخصی توانمند کند. توجه به این نکته مهم است که پردازنده Intel Core Ultra سه موتور هوش مصنوعی را معرفی می کند – یک CPU برای پاسخ سریع، یک GPU برای توان عملیاتی بالا و یک NPU جدید برای بارهای کاری هوش مصنوعی پایدار کم مصرف.

NPU جدید می‌تواند برنامه‌های هوش مصنوعی را با قدرت کم اجرا کند و CPU و GPU را برای بارهای کاری دیگر سیستم مانند بهره‌وری و بازی آزاد کند. این بدان م،است که ما تجربه‌های هوش مصنوعی بالایی را در رایانه‌های شخصی ارائه می‌کنیم بدون اینکه پاسخگویی سیستم، عمر باتری یا سایر عملکردهای حیاتی را به خطر بیندازیم.

س. آیا چیز دیگری وجود دارد که بخواهید در مورد محصول جدید برجسته کنید؟

لی: سری Galaxy Book4 دارای پیشرفت‌های متنوعی است و با ارائه عملکردهای هوشمند مختلف با همکاری شرکای پیشرو در صنعت، از جمله اینتل و مایکروسافت، بهترین تجربه رایانه شخصی را به کاربران ارائه می‌دهد.

آ،ین پردازنده Core Ultra اینتل و سخت افزار پیشرفته سامسونگ یک تجربه کامپیوتری بهینه را ارائه می دهد که از بهره وری بهتر انرژی و سیستم خنک کننده بهبود یافته پشتیب، می کند. سری گل،ی بوک 4 مجهز به نمایشگر Dynamic AMOLED 2X است که بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی، با عملکرد صفحه نمایش لمسی برای استفاده راحت تر، تجربه تماشای واضحی را تضمین می کند. برای ارائه یک تجربه مشاهده واضح در هر زمان و هر مکان، صفحه نمایش ضد انعکاس تابش خیره کننده روی صفحه را کاهش می دهد و Vision Booster به طور خودکار کنتراست رنگ و روشنایی را حتی در نور مستقیم خورشید تنظیم می کند.

از طریق ا،یستم گل،ی خود سامسونگ، سری گل،ی بوک 4 استفاده متصل قدرتمندی از رایانه‌های شخصی، تلفن‌ها و تبلت‌ها را فراهم می‌کند – همه توسط Samsung Knox ایمن شده‌اند، که از داده‌های حیاتی سیستم از طریق 10 سال فناوری امنیتی انباشته و تراشه‌های امنیتی اختصاصی محافظت می‌کند.

همکاری برای نوآوری م،ب

س. هدف مش، سامسونگ الکترونیک و اینتل از راه اندازی سری گل،ی بوک 4 چه بود و محورهای کلیدی برای دستیابی به آن چه بود؟

فنگ: اینتل و سامسونگ در تلاش هستند تا بهترین رایانه های شخصی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. رویکرد اینتل به توسعه ا،یستم مبتنی بر ارزش “باز بودن” ما است. با عرضه سری گل،ی بوک 4، اینتل متعهد به تقویت همکاری های موجود خود در حالی که دائماً فرصت های جدید را بررسی می کند، متعهد شده است، زیرا نوآوری م،ب راهی حیاتی برای کمک به رشد صنعت رایانه های شخصی است.

لی: سامسونگ و اینتل شرکای قوی هستند. هدف ما ارائه بهترین تجربه رایانه شخصی به مصرف کنندگان از طریق تجربیات جدید هوش مصنوعی، گرافیک همه جانبه و تعادل مطلوب بین عمر باتری و عملکرد است. ما به طور مداوم رقابت اساسی رایانه های شخصی مانند عملکرد، تحرک و اتصال را تقویت می کنیم تا تجربه استفاده از محصول مشتریان را ارتقا دهیم. سامسونگ با طراحی باریک، سبک وزن سری Galaxy Book4 و پردازنده های جدید Intel Core Ultra، تجربیات جدید هوش مصنوعی را به مشتریان بیشتری معرفی می کند.

س. چالش برانگیزترین جنبه در روند همکاری برای توسعه جدیدترین سری گل،ی بوک چه بود و چگونه بر آن غلبه کردید؟

لی: برای ارائه بهترین تجربه هوش مصنوعی در رایانه های شخصی، تیم های اینتل و سامسونگ برای ایجاد بهترین پلتفرم و توسعه برنامه های کاربردی کلیدی که تجربیات هوش مصنوعی را زنده می کنند، از نزدیک همکاری ،د. این عضله جدیدی بود که تیم‌ها باید بسازند، و آنها با همکاری یکپارچه با هم کار بسیار خوبی انجام دادند.

س لطفاً چشم انداز اینتل در همکاری با Samsung Electronics را به ما اطلاع دهید. انتظار دارید همکاری بین دو رهبر صنعت چه تاثیری در بازار داشته باشد؟

فنگ: اینتل از تمرکز سامسونگ بر ارائه تجربه کاربری عالی از طریق دستگاه ها، لوازم جانبی و ا،یستم نرم افزاری قدرد، می کند. ما متعهد به همکاری با سامسونگ هستیم تا بهترین محصولات، فناوری و تجربیات را به مشتریان ارائه دهیم. عرضه سری گل،ی بوک 4 گواهی بر همکاری عمیق این دو شرکت است.

عصر جدیدی از رایانه های شخصی هوش مصنوعی

س. انتظار دارید سری جدید Galaxy Book4 چگونه بر بازار رایانه های شخصی تأثیر بگذارد؟

لی: انتظار می‌رود بازار رایانه‌های شخصی در سال 2024 در سرتاسر جهان رشد کند. رایانه شخصی هوش مصنوعی فرصت‌های رشد بیشتری را نشان می‌دهد، زیرا ما از مزایای تجربیات جدید هوش مصنوعی برای کاربران نهایی بهره می‌بریم. ما مطمئن هستیم که سری Galaxy Book4 – مجهز به جدیدترین چیپست Core Ultra اینتل در ،یب با میراث سخت افزاری سامسونگ و ا،یستم متصل – با ورود به عصر جدید رایانه های شخصی هوش مصنوعی، تجربه بهره وری فوق العاده ای را ارائه خواهد داد.

س. با توجه به تقاضاهای روزافزون مصرف کنندگان، امروزه اینتل و سامسونگ بیشترین توجه را به کدام روندهای سبک زندگی در صنعت رایانه شخصی دارند؟

لی: بیش از هر زمان دیگری، مصرف کنندگان به دنبال انعطاف پذیری برای کار، یادگیری و بازی از هر کجا هستند. مصرف کنندگان باید با طیف وسیعی از ابزارهای موجود در دسترس که به آنها در بهینه سازی هر تجربه کمک می کند، احساس متصل بودن، سازنده و ایمن بودن داشته باشند. ما متعهد به توانمندسازی افراد برای تجربه امکانات جدید هستیم که زندگی روزمره آنها را بهبود می بخشد. همانطور که دستگاه‌ها یکپارچه‌تر می‌شوند، رایانه شخصی قرار است نقشی کلیدی در فعال ، اتصال ایفا کند که نحوه تعامل مصرف‌کنندگان با رایانه‌های شخصی، تلفن‌ها، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌ها را تغییر می‌دهد.

با هر بار تکرار سری گل،ی بوک، سامسونگ تجارب رایانه‌های شخصی هوشمند، متصل و ایمن‌تری را برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد. سری Galaxy Book4 از 26 فوریه در بازارهای منتخبی از جمله فرانسه، آلمان، بریت،ا و ایالات متحده در دسترس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به samsung.com/galaxy-book مراجعه کنید.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/interview-elevating-the-pc-experience-samsung-and-intel-explore-the-galaxy-book4-series-and-future-of-ai-pcs?utm_source=rss&utm_medium=direct

کتاب شیمی مواد غذایی.