اینفینیکس از فناوری خنک کننده CoolMax برای موبایل ها ارائه شده است

اینفینیکس از فناوری خنک کننده CoolMax برای موبایل ها ارائه شده است

با توجه به اینکه گوشی‌های گیمینگ روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شوند، شرکت اینفینی، (Infinix) با فناوری خنک‌کننده خود با نام CoolMax، قصد دارد گوشی‌های گیمینگ را در بازی‌های سنگین، حفظ کند. اِیناناری ماتاتوناد نسبت برتههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه همههههه همهره همهره همرر همرر همرررررررهرر نیز “” نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز همانانهیاندهیاام،انریانانریانان هرزیام

به گزارش گیزموچاینا، این فناوری روی یک گوشی با سخت افزار قدرتمند تست شد و عملکرد من،ی داشت. اینفنی، قصد دارد فعلاً این فناوری را روی گوشی آینده خود قرار دهد. انتظار می‌رود این گوشی سال جاری عرضه شود. در صورتی که فناوری یادشده عملکرد من،ی بر روی این گوشی داشته باشد، احتمالاً تولیدکنندگان مختلف موبایل برای استفاده از این فناوری می‌خواهند.

عملکرد خنک کننده CoolMax بر روی یک گوشی آزمایشی

خنک کننده CoolMax که در یک گوشی گیمینگ ادغام شده، نتایج را نشان می دهد. این فناوری در یک سیستم داخلی است که یک خنک کننده ترمو-الکتریک را با یک فن، مستقیماً روی پردازنده قرار می‌دهد و میان آن‌ها فقط خمیر حرارتی وجود دارد.

در یک گوشی آزمایشی مفهومی، خنک کننده CoolMax روی پردازنده دایمنسیتی 9300 مدیاتک تست شد. این پردازنده که دارای چهار هسته قوی Cortex-X4 است، در برنامه AnTuTu موفق به ،ب امتیاز فوق‌العاده 2.2 میلیون شد. این پردازنده توسط یک پلتفرم هوش مصنوعی را پشتیب، می‌کند که به طور هوشمند وظایف را در هسته‌های CPU تولید و عملکرد بهینه می‌کند.

سایر گوشی‌های مخصوص بازی‌هایی که صرفاً به خنک‌سازی با هوا متکی هستند، خنک‌کننده CoolMax ماژولی است که دما را از گردش هوای ساده‌تر می‌کند، می‌دهد. این م،ی است که گیمرها می‌توانند بدون گرم‌شدن بیش از حد دستگاه، عملکرد بهتر هنگام بازی‌های سنگین داشته باشند.

موبایلی که فناوری خنک‌کننده CoolMax روی آن اسمبل شده است، از یک پردازنده بصری Pixelworks نیز برای کمک به GPU استفاده می‌کند. این پردازنده نوید نرخ تازه‌سازی تا 180 هرتز برای رزولوشن‌های +FHD، و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز برای نمایش +QHD را می‌دهد. بنابراین استاندارد برای نمایشگر گوشی‌های گیمینگ ایجاد می‌شود. در حالی که اینفینی، قصد دارد تا سال 2024 یک گوشی گیمینگ عرضه کند، مشخصات دقیق آن هنوز در دست نیست، اما با توجه به پتانسیلی که در این گوشی مفهومی و فناوری خنک‌کننده CoolMax دیده می‌شود، انتظارات آن بالا است.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/coolmax-cooler-gaming-p،nes-coming

کتاب شیمی مواد غذایی.