خرید لپ تاپ گیمینگ لپ تاپ گیمینگ بخریم یا نه؟ مشخصات و خرید لپ‌تاپ گیمینگ- ایزی مارکت

خرید لپ تاپ گیمینگ لپ تاپ گیمینگ بخریم یا نه؟ مشخصات و خرید لپ‌تاپ گیمینگ- ایزی مارکت

در واقع این لپ تاپ‌ها دارای شکستگی کلی یا از کار افتادگی قطعات هستند و نسبت به سایر لپ تاپ‌های استوک قیمت بسیار کمتری دارند. در بازارهای اروپا و آمریکا، عبارت لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی اختصاص داده می‌شود که به هر دلیلی فروش نرفته اند و در انبار فروشگاه های بزرگ باقی مانده اند. بنابراین این فروشگاه ها بنا به دلایلی همچون عدم پرداخت مالیات مجدد، تخلیه ی انبار و نیز افزایش نقدینگی برای خرید کالاهای جدید، محصولات خود را در حراج و با قیمتی پایین تر به فروش می‌رسانند. بنابراین اینکه در ایران به لپ تاپ های دست دوم لپ تاپ استوک می‌گویند اشتباه است. MSI یکی از بهترین برندهای لپ‌تاپ گیمینگ است و برای ارائه بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسیار شناخته شده است.

۲۵ مدل دمپایی حوله ای نرم و راحت با خرید اینترنتی

این قابلیت به صورت یک پنجره کوچک از کنار نمایشگر باز می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تا به برنامه‌ها و برخی قابلیت‌های کاربردی دسترسی داشته باشید. اگر به روی این گزینه کلیک کنید به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که در آن می‌توانید محل قرار گیری این پنجره، رنگ آن، مواردی که نمایش می‌دهد، میانبرهای مختلف و … را شخصی سازی کنید. مثلا شما می‌توانید مشخص کنید که این پنل مخاطبین پر استفاده را برای شما نمایش دهد. حالا که تا حدی با ویژگی‌های اصلی لپ تاپ مناسب عکاسی آشنا شده‌اید، در ادامه با 7 مدل از آنها که مورد تایید و اعتماد عکاسان و ویرایش‌گران عکس در سراسر جهان بوده است، کمی بیشتر آشنا خواهید شد. بعد از دوربین های عکاسی ، لپ تاپ ها مهمترین ابزار کار روزمره عکاسان هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با 7 لپ تاپ مناسب عکاسی که مورد تایید عکاسان حرفه‌ای می‌باشند، آشنا کنیم.

این تولیدکنندگان پیشرو لپ‌تاپ یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها برای دانشجویان هستند. اپل قطعاً یکی از برندهای لوکس در زمینه لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، رایانه و تبلت است. اپل در بخش‌هایی مانند پشتیبانی مشتری، کیفیت ساخت، سهولت استفاده، طراحی، قدرت و ارائه پیشتاز است. برای تمیز کردن لپ تاپ و خصوصا نمایشگر آن از دستمال های مخصوص و مواد شوینده قوی و الکلی به هیچ عنوان استفاده نکنید. هیچوقت دستگاهتان را در مقابل نور خورشید قرار ندهید و سعی کنید در طول روز از لپ تاپتان در محیط های سایه دار و سرپوشیده استفاده نمایید.

معمولاً لپ‌تاپ‌های استوک حدود 48 ساعت یا کمی بیشتر مهلت تست دارند، در نتیجه در ابتدا از معتبر بودن فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید و سپس لپ‌تاپ را در زمان معین شده به‌دقت بررسی فرمایید. هنگام خرید یک لپ‌تاپ معمولی اصلاً پای مدل هارد اهمیت چندانی ندارد؛ اما این مسئله در لپ تاپ گیمینگ مهم می‌شود. برای همین در لپ‌تاپ‌های باکیفیت و لوکس گیمینگ، در کنار هارد دیسک اصلی که معمولاً یک ترابایت است، یک حافظه SSD هم وجود دارد.

بهترین پرینترهای سه بعدی + معرفی مدل های برتر

لپ تاپ‌های ایسر در این رده قیمت، برای کارهای دانشگاهی و کسب و کارهای مختلف مناسب هستند و طراحی زیبایی هم دارند. لپ تاپ‌های کمپانی ایسر همواره ارزش خرید بالاتری در بازار داشته و بسته به مشخصات فنی که ارائه می‌دهند، سطح قیمت پایین‌تری هم دارند. پردازنده لپ تاپ Ideapad 3 از فرکانس ۲.۱ گیگاهرتزی در حالت پایه و ۴.۱ گیگاهرتزی در حالت توربو استفاده می‌کند. این مشخصات را باید در کنار حافظه کش ۴ مگابایتی قرار دهید تا متوجه شوید که پردازنده چطور می‌تواند سرعت انتقال اطلاعات را بالا برده و قدرت بالایی را هم برای اجرای ویندوز و برنامه‌های کاربری تحویل دهد.

  • حال به روی گزینه‌ی Flash notification کلیک کرده و هر کدام از دو حالت را که می‌خواهید انتخاب کنید.
  • بعد از مدتی این شرکت توانست G14 را کمی بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر کند، بنابراین مدل ROG Zephyrus G15 را ساخت، این بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۵ اینچی است که می‌توانید بخرید.
  • در این مقاله قصد داریم بهترین مدل‌ لپ تاپ های لنوو را رده‌های کاربری مختلف به شما از طریق وب سایت زیر کلیک کنید معرفی کنیم.
  • اما خوب از طرفی عدم وجود سیستم عامل نیز سبب می شود تا شما بتوانید از سیستم مورد علاقه خود بر روی رایانه شخصی تان استفاده کنید.

Zephyrus G15 با کمی بیش از چهار پوند وزن، یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی بازی است. این لپ‌تاپ از بهترین تراشه‌های موبایلی که AMD و Nvidia ارائه می‌کنند، استفاده می‌کند، همچنین دارای صفحه نمایش با سرعت بالای ۱۶۵ هرتزی است. البته ایراداتی مانند عمر کم باتری و حاشیه‌های ضخیم صفحه نمایش به آن وارد شده است، اما برای یک لپ‌تاپ گیمینگ در این رده، زیاد هم دور از انتظار و عجیب نیست.

بهترین روش پاک کردن سیرابی بدون ایجاد بوی زهم در خانه