بهترین مارک پرایمر برای پوست چرب کدام است؟ رژلب-اصیل بخرید

بهترین مارک پرایمر برای پوست چرب کدام است؟ رژلب-اصیل بخرید

این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که پرایمرهای ارزان قیمت دوام بالایی روی پوست صورت نخواهند داشت. این اطمینان را داشته باشید که پرایمر با آن قابلیت های مفیدش، ارزش هزینه کردن را خواهد داشت. این پرایمر مناسب خانم‌هایی است که دارای پوست چرب و مختلط هستند زیرا باعث می‌شود در طول آرایش پوستی مات و یکدست داشته باشند.

  • در دنیای امروز به دلیل وجود کالاهای با تنوع زیاد انتخاب درست کالاهای با اصالت نیازمند گذاشتن وقت بسیاری است.
  • پرایمر مناسب پوست خشک با فرمولاسیون آبرسان خود علاوه بر پوشش دهی، سبب نرم‌کنندگی و رطوبت رسانی به سطح پوست می‌شود و اثرات نامطلوب ناشی از خشکی پوست را در آرایش نمایان نمی‌سازد.
  • این محصول فاقد چربی بوده و برای انواع پوست، به ویژه پوست‌های چرب و مستعد آکنه قابل استفاده می‌باشد.
  • همچنین این فرمول حاوی نیاسینامید است که سبوم ها (غدد میکروسکوپی زیر پوستی که چربی تولید می کنند) را کنترل می کند و این امر برای افرادی که پوست چرب و مستعذ آکنه دارند، ضروری است.
  • به همین دلیل دیری نپایید که الف به محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دست یافت.

این پرایمر با بافت نرم و ابریشمی خود باعث کاهش منافذ باز پوست شده و چین و چروک‌ها را تعدیل می‌کند. همچنین برای کسانی که پوستی چرب دارند بسیار مناسب است زیرا باعث می‌شود چربی اضافی پوست جذب شده و پوست مات و یکدست شود. ویتامین‌‌های A, E, B, https://www.asilbekharid.com/best-makeup-primer/ D موجود در آن با دارا بودن خاصیت آنتی‌اکسیدانی از پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد مراقبت می‌کند.

پرایمر مخصوص پوست پرتقالی از برند فلورمار (ویژگی ها + قیمت)

یکی دیگر از کمپانی های معروف آمریکایی با تولید محصولات آرایشی به ویژه پرایمر مات کننده، برند وت اند ویل می باشد که این پرایمر رای برای انواع پوست های چرب، خشک و مختلط به بازار عرضه کرد. این محصول بی نظیر با زیر سازی مناسب، منافذ باز روی صورت را پر کرده تا کرم پودر روی صورت بنشیند و آن را زیبا و یکدست کند. همچنین چربی را کنترل کرده و اجازه نمی دهد که کرم پودر روی چین و چروک ها یا خط خنده جمع شود. پرایمر برند وت اند وایلد گیاهی بوده و فاقد سولفات، پارابن و چربی می باشد. بنابراین برای رفع چربی و پیشگیری از برق انداختن صورت بهتر است از این پرایمر با خاصیت مات کنندگی استفاده کنید.

خرید کرم پودر BB و پرایمر فلر شماره 201 حجم 60 میلی لیتر

محصولات آرایشی و بهداشتی فلورمار دارای روغن نارگیل، روغن بادام، روغن زیتون و روغن سبزیجات است. استفاده از این پرایمر باعث رفع چین و چروک پوست و یکدست شدن آن می‌شود. این پرایمر آرایش درخشان کننده مناسب پوست خشک می‌باشد که بسیار بادوام بوده و رطوبت پوست را برای مدت طولانی حفظ می‌کند. بافت سبک و مخملی این پرایمر به خوبی روی صورت نشسته و سطح پوست را کاملا صاف و یکدست می‌کند. پرایمر baby skin مناسب برای انواع پوست مناسب است و منافذ باز پوست را محو می‌کند.

علاوه بر پرایمر صورت، محصولات دیگری هم تحت عنوان پرایمر آرایش چشم (برای استفاده در پشت پلک) و پرایمر لب (برای ماندگاری بیشتر رژلب) وجود دارند. خاصیت آبرسانی بالای این پرایمر باعث شده که پس از استفاده پوست سالم‌تر به نظر برسد و همین مورد سوپرپرایمر کلینیک را به بهترین مارک پرایمر صورت برای پوست خشک بدل کرده است. برای پوشاندن منافذ است و علاوه بر حفظ درخشش پوست، چربی آن را کنترل می‌کند. به طور کلی اگر روی پوست‌تان چین و چروک و خطوط مشخص، و یا منافذ بزرگی دارید، این پرایمر را به شما توصیه می‌کنیم. پرایمر Pore Filler دارای بافتی خامه ای و هم رنگ پوست است که به راحتی جذب پوست شده و آن را آماده برای آرایشی بی نظیر میکند. فرمولاسیون بسیار سبک و بی وزن این پرایمر پوششی صاف و یکدست با ماندگاری بالا بر روی پوست ایجاد کرده و پوستی عاری از عیب و نقص به شما هدیه میدهد.

کمپانی کلینیک محصولات پرایمر خود را در 6 دسته برای انواع پوست‌ها عرضه کرده است که هدف تمام این زیرسازهای آرایشی، پوشاندن عیوب و نواقص پوست است. سوپرپرایمر کلینیک با بسته بندی کوچک و قابل حمل خود، یکی از محصولات پرطرفدار این برند است. برند نیکس در سال 1999 توسط فردی به نام تونی کو در کالیفرنیا متولد شد. در کمتر از 5 سال کمپانی نیکس به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد؛ تا جایی که آمارها نشان می‌دهد این کمپانی تنها در سال 2014 به براورد فروش 98 میلیون دلار دست یافت. این میزان فروش اتفاقی نیست و در واقع کیفیت بالای محصولات نیکس به همراه بسته بندی شیک و قیمت مناسب، آن را از دیگر محصولات مشابه بازار متمایز کرده است.

مدل بهترین لایه بردار پوست (فوق‌العاده) + خرید ارزان

خط تولید پرایمر صورت و بدن بک استیج دیور، برای رفع نیاز های آرایشگران و گریمور های حرفه ای راه اندازی شد. پرایمر سبک وزن بک استیج دیور، پوست را کاملا درخشان و یکنواخت می کند و تا 24 ساعت آبرسانی مداوم ارائه می دهد. این محصول فوق العاده کرمی و آبرسان است و به لطف ترکیبات حاوی گلیسیرین، روغن درخت شی و سبوس برنج،به راحتی پوست شما را قبل از آرایش شاداب و شبنم دار می کند.

این پرایمر غنی شده با آنتی اکسیدان‌هاست، غیر کومدون زا بوده و برای پوست‌های حساس گزینه بسیار مناسبی است. برای داشتن پایه‌ای صاف و یکدست برای آرایش و پوستی درخشان، استفاده از این پرایمر معجزه می‌کند. پرایمرهای آبرسان به دلیل داشتن ترکیباتی چون هیالورونیک اسید، رطوب مورد نیاز پوست را تامین و پوست را هیدراته می‌کنند، به همین دلیل برای پوست‌های خشک گزینه مناسبی هستند. قیمت این محصولات بر اساس شرکت تولیدکنده، نوع و کاربرد محصول، حجم و غیره با یکدیگر متفاوت هستند. شما می‌توانید انواع پرایمرها را با بهترین قیمت و کیفیت از سوراو تهیه کنید.

پرایمر یک‌لایه زیر آرایش ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که مواد آرایشی، ثابت مانده و بافتی یکنواخت داشته باشند. چرا که چربی پوست و لوازم آرایشی پس از مدتی با هم مخلوط شده و آرایش محو می‌شود. پرایمر با کاهش سبوم دوام آرایش را بیشتر کرده و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند. پرایمر صورت مک فیکس محصولی با کیفیت و پرطرفدار برای زیرسازی آرایش است.

لایل ویلیامز در سال 1915 برند معروف و معتبر میبلین را در آمریکا تاسیس کرد. این برند پرایمرهای متنوعی را مخصوص انواع پوست طراحی و وارد بازار آرایشی کرده است. این پرایمرها هرکدام کاربرد ویژه‌ای داشته و از کیفیت و محبوبیت خوبی برخوردارند.