تور عمان مجری مستقیم + از تهران و شهر ها-عمان 777

جالب است بدانید که مهمانی‌های رسمی و سلطنتی زیادی توسط شاه عمان در این قصر برگزار می‌شود. ستون‌های آبی و طلایی که بیرون بنای اصلی قرار گرفته‌اند، از زیبایی بی حد و اندازه‌ای برخوردارند. بدون شک کاشی‌کاری‌ها و حکاکی‌های روی آن می‌تواند برای هر توریستی جذاب باشد. برای اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره مبلغی حدود 35 الی 100 ریال عمان به ازای هر شب اقامت و بسته به ستاره هتل انتخابی می بایست پرداخت نمایید.

جاذبه‌های دیدنی عمان

از دیگر شهرهای تاریخی و دیدنی عمان که آنجا هم قلعۀ معروفی وجود دارد، نِزویٰ است. این قلعۀ باشکوه که در زمان ساخت آن یعنی قرن هفدهم میلادی کاربری نظامی و دفاعی داشته، هم اکنون بعد از مرمت و بازسازی، تبدیل به موزه ای بی نظیر شده است که انواع اشیاء عتیقه و کالاهای فرهنگی در آن به نمایش درآمده اند. از جالب ترین جاهایی که در شهر صلاله وجود دارد و هزاران نفر را به خود جذب کرده، منطقۀ Anti Gravity است که در آن جاذبه وجود ندارد.

وزارت بهداشت عمان نسبت به بروز رسانی لیست واکسن های مورد تایید این کشور اقدام می کند. نفر سوم در اتاق از سرویس اضافه استفاده نموده که به صورت تخت سفری یا تشک اضافه به صورت موقت در اتاق قرار میگیرد. همراه داشتن کارت دیجیتال واکسن که 14 روز از دوز دوم گذشته باشد الزامیست. ترانسفر فرودگاهی بصورت اختیاری (آپشنال)نفری 30 دلار اجرا می گردد.

تور عمان به صورت هوایی و از شهرهای تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می‌شود. تور عمان در مقایسه با تور قطر یا دبی، بسیار هم کم هزینه و ارزان است. اما اگر قصد اقامت در هتل‌های لوکس 5 ستاره عمان مثل هتل گرند میلینیوم مسقط، هتل کمپینسکی مسقط، هتل شيراتون را دارید، باید کمی بیشتر هزینه کنید. تور عمان در حال حاضر نیاز به ویزا دارد، اما از ابتدای سال 2021 میلادی، برای سفر 10 روزه به عمان دیگر نیازی به اخذ ویزای عمان، نخواهید داشت.

  • آنجا مکان مناسبی است که هم از زیبایی های بصری اش دیدن کنید و هم سوغاتی های عمانی برای عزیزانتان بخرید.
  • آژانس هواپیمایی ستاره ونک با بیش از سه دهه تجربه، یکی از بهترین‌ها در زمینه فروش بلیط هواپیما است.
  • به صورت سفر به تور عمان، نه تنها احساس غربت در این سرزمین نخواهید کرد، بلکه مردمان فروتن آن این حس را به شما القا می نمایند که در کشور خود به گشت و گذار می پردازید.
این پدیده جغرافیایی طبیعی که عمق زیادی هم دارد، بر اثر از بین رفتن بخشی از یک صخره آهکی عظیم ایجاد شده. هرچند برخی هم معتقدند که این گودال عجیب در برخورد یک شهاب سنگ با زمین شکل گرفته است. به هر حال بازدید از این فضای اسرارآمیز و شنا در آب زلال و فیروزه ای رنگش به شما آرامشی بی نظیر خواهد بخشید.

ایر لاین

تور عمان مجری مستقیم + از تهران و شهر ها-عمان 777

در نظر داشته باشید که برای دریافت ویزای عمان نیازی به تعیین وقت سفارت و تور عمان انگشت نگاری ندارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص لیست تورهای عمان، قیمت تور عمان، تورهای لحظه آخری عمان و تور دبی با لیانا پرواز، کارگزار رسمی عمان و مجری مستقیم تور عمان، تماس بگیرید و از پشتیبانی 24 ساعته آن‌ها بهره‌مند شوید. شما علاقه مندان به تور ایران عمان می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند.

در قسمت شمالی این شهر به دلیل وجود رشته کوهها بعد از بارندگی آبشارهای بسیار زیبا روانه شده و زیبایی حیرت‌انگیزی را به نمایش می‌گذارند. در قسمت جنوبی این شهر سواحل بسیار دلنشین با شن‌های سفید رنگ از دیدنی‌های این شهر هستند. نمای بیرونی این مکان به رنگ سفید و دو مناره آن با رنگ طلایی تزیین شده‌است. کنده‌کاری‌های زیبا و منحصر‌به فرد این مسجد باعث گشته یکی از جاذبه‌های تاریخی شهر مسقط باشد. با راهنمای حرفه‌ای به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که بتوانید با برنامه‌ریزی دقیق و صرف هزینه ارزان از مکان‌هایی چون قلعه میرانی که پرتقالی‌ها برای کنترل خلیج عمان پایه‌گذاری کردند، دیدن نمایید. همچنین دیوار و دروازه مسقط، دژ نخل، قلعه بهلاء از دیگر جاذبه های دیدنی شهر مسقط می‌باشد.

البته اگر نخواهید بیش از 10 روز در این کشور را اقامت داشته باشید. اگر هم سفر شما به عمان بیشتر از 10 روز باشد، شما ملزم به دریافت ویزای توریستی عمان هستید. برای درخواست این ویزا باید از سوی یک آژانس هواپیمایی و یا کارگزار اقدام کنید، چرا که چک ضمانت بازگشت و درخواست ویزای عمان با سربرگ آژانس هواپیمایی از مدارک اخذ ویزای این کشور است. به درخواست ویزای عمان برای ایرانیان در حدود ۳ روز کاری پاسخ داده خواهد شد و این ویزا برای مدت زمان ۹۰ روز اعتبار دارد.

جالب است بدانید که شهر صحار که در شمال کشور عمان واقع شده است، از دیرباز مراودات بسیاری با سرزمینمان ایران دارد. این مراودات صلح آمیز که اغلب به منظور بازرگانی و گردشگری انجام می شوند، از طریق دریای عمان صورت می گیرند. بنابر این عجیب نیست اگر رد پایی از فرهنگ ایرانی را در گوشه و کنار شهر صحار ببینیم. مانند دیگر شهرهای عمان، صحار نیز دارای قلعه ای تاریخی است که بیانگر گذشتۀ پر فراز و نشیب این بندر زیباست. از هرچه بگذریم، از زیبایی غیر قابل انکار سواحل صلاله نمیتوانیم چشم پوشی کنیم. در این شهر شما میتوانید شاهد زیباترین و خیره کننده­ ترین سواحل عمان باشید که از معروفترین آنها میتوان ساحل المغسیل را نام برد.

مسیرهای منتخب بلیط هواپیما و چارتر 2

کتاب شیمی مواد غذایی.