کابل شارژر خرید کابل شارژر آیفون و سامسونگ و TYPE-C خرید سیم شارژر ایزی مارکت

انواع رابط گوشی برای گوشی‌های مختلف و سوکت‌های متفاوت تولید شده‌اند. با داشتن مبدل و رابط گوشی می‌توانید بدون نیاز به کابل‌های مختلف با یک کابل دستگاه‌های مختلف را شارژ کنید و یا برای انتقال فایل‌های مختلف استفاده کنید. نکته مهم بعدی که در راهنمای خرید کابل شارژر گوشی باید به آن توجه داشته باشید دوام کابل است. در حالی که یک کابل باکیفیت و مرغوب طول عمر بسیار بیشتری دارد و می‌توانید تا مدت‌ها بدون مشکل از آن استفاده کنید.

کابل شارژر خرید کابل شارژر آیفون و سامسونگ و TYPE-C خرید سیم شارژر ایزی مارکت این فناوری شارژ محصولات سامسونگ حداکثر توان خروجی ۱۸ وات را ارئه می‌دهد و به طور خودکار سرعت شارژ را برای افزایش طول عمر باتری تغییر می‌دهد و بدون آسیب رساندن به برد و یا باتری گوشی سرعت شارژ بالایی را فراهم می‌آورد. در تولید برخی از کابل شارژر سامسونگ از این فناوری شارژر استفاده شده است. کابل شارژر لایتنینگ که در بازار به عنوان کابل شارژر آیفون نیز شناخته می‌شود، متشکل از یک طرف درگاه USB-A و از طرف دیگر درگاه لایتنینگ است. خرید کابل شارژر موبایل بی‌کیفیت می‌تواند آسیب‌های زیادی را به دستگاه هوشمند شما وارد کند بنابراین بسیار مهم است که یک کابل شارژر با کیفیت خریداری کنید. برای سود بیشتر در فروش اینترنتی کابل و شارژر و مبدل، ملاک شما باید خرید کابل شارژ اصلی موبایل با بهترین قیمت باشد. در کنار قیمت پایین، تنوع بالا و همچنین کیفیت مناسب در فروش اینترنتی انواع سیم شارژر موثر است.

کابل تبدیل USB به تایپ C مک دودو مدل CA-5281 به طول 1.2 متر

همانطور که از نام آن پیداست، نسبت به USB معمولی کوچکتر است اما در مقایسه با جانشین آن بزرگتر بهترین کابل شارژ است. با این حال، هنگام خرید کابل USB، اگر قصد دارید گوشی خود را با سرعت بسیار بالا شارژ کنید، نباید کابل خیلی بلند بخرید. این به این دلیل است که به طور تجربی ثابت شده است که کابل‌های USB بلند در مقایسه با کابل‌های با طول کوتاه‌تر به طور متوسط زمان بیشتری برای شارژ باتری نیاز دارند. اگر فقط قصد دارید از کابل برای انتقال داده استفاده کنید، مطمئناً می توانید یک کابل بسیار طولانی بخرید. در غیر این صورت، یک کابل USB با اندازه متوسط چیزی است که باید پول خود را روی آن سرمایه گذاری کنید.

دلیل تولید این سیم شارژرها کاربرد بهینه و کاربری آسان‌تر بود زیرا کاربران می‌توانستند از هر طرف کابل را به پورت گوشی خود متصل کنند. در بسیاری از مناطق شما به خرید عمده کابل گوشی با بسته بندی و طراحی ویژه نیاز دارید. هر چه بسته بندی شما از نظر بصری زیباتر باشد، فروش بیشتری در کابل شارژر خواهید داشت، فارغ از اینکه قیمت عمده سیم شارژر گران باشد یا ارزان. خرید عمده کابل شارژر برای همکاران تهران و شهرستان با قیمت ارزان و کیفیت بالا فراهم شده است. کابل شارژر موبایل معمولی، معمولا متراژی بین ۹۰-۱۴۰ سانتی متر دارند و جزء پر فروش ترین کابل ها هستند.

امروزه درگاه تایپ سی به استاندارد جدیدی برای دستگاه‌های تلفن همراه تبدیل شده است و در ساخت اکثر کابل شارژر سامسونگ از این درگاه تایپ سی استفاده شده است. خرید کابل شارژ تقلبی برای گوشی های سامسونگ و آیفون منجر به مشکلات متعدد مانند خراب شدن ای سی شارژ گوشی، فرسوده شدن باتری و حتی آتش سوزی می شود. نمونه های تقلبی کابل تایپ سی، تایپ بی و کابل میکرو یو اس بی به شدت زیاد شده است.

کابل تبدیل Lightning گرین مدل Green Braided Lightning Cable 1.2m 2A

مثلا سری‌های باکیفیت فلزی و سیم مسی با قدرت انتقال جریان بالا و مقاومت الکتریکی کم می‌تواند کیفیت و سرعت شارژ بالاتری را تضمین کند. اگر گوشی شما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند کابل شما هم باید توان انتقال جریان و ولتاژ متناسب با گوشی را داشته باشد. مطمئنا شما نمی‌توانید یک گوشی اندرویدی با پورت میکرو را با کابل لایتنینگ شارژ کنید. کابل لایتنینگ نسل جدید کابل شارژ و ورودی محصولات اپل می باشند که علاوه بر کوچکتر شدن از 30 پین به 8 پین، سرعت بیشتر و استفاده به صورت دو طرفه برای ورود به درگاه، سه ویژگی مهم این محصول می باشد.

سرعت شارژدهی شارژر به باتری و همچنین سرعت پایین تخلیۀ شارژ گوشی امروزه به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. به طوری که تغییرات و رقابت‌های محسوس و چشمگیری را در صنعت تولید گوشی در بین برندهای گوناگون مشاهده می‌کنیم. نسل به نسل باتری‌ها قدرتمندتر شده و شارژرها با سرعت بیشتری دستگاه را شارژ می‌کنند. در مسیر تولید گوشی‌های هوشمند همواره شاهد پیشرفت‌های زیادی هستیم. کابل شارژرهای آیفون از ابتدا تا کنون تغییرات زیادی را از سر گذرانده است.