اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

بازی از این قرار است که شما و همراهانتان در یک شب بارانی در شهر مونرو برای گذران آخر هفته به خارج از شهر رفته‌اید. ناگهان خودروی شما دچار مشکلی می‌شود و شما به‌دنبال کمک، خود را به اولین منزل در نزدیکی جاده می‌رسانید. صاحبان آن خانه دو جن‌شناس معروف با نام‌های اد و لورن وارن مسئول نگهداری از عروسک آنابل هستند. کافی است یک بار به‌ این مجموعه مراجعه کنید تا متفاوت‌بودن را تجربه کنید و از حل معماهای عجیب و دلهره‌آور لذت زیادی ببرید.

عید اتاق فرار نامقدس

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape توجه کنید همان طور که گفته شد زمان شما محدود بوده و فقط یک ساعت وقت ارزانترین سایت اتاق فرار دارید. البته این موضوع قبل از رفتن به محیط بازی به شما تذکر داده می‌شود، اما در صورت فراموشی به این نکته حتما توجه کنید. لازم به ذکر است که علی‌رغم طراحی ساده این اتاق‌ها در اوایل با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش می‌رسید. سناریوی سرقت از بانک هم یک سناریوی مهیج و پر استرس است که باید برای موفق شدن در آن سرعت عمل خیلی بالایی داشته باشید.

  • برای گوش دادن به هر اپیزود (به‌جز اپیزود اول)، باید رمزی را وارد کنید که از کنار هم قرار دادن اطلاعات و سرنخ‌های اپیزود (یا اپیزودهای) قبلی به دست آورده‌اید.
  • اسکیپ متر از پرطرفدارترین مجموعه‌‌های سرگرمی و اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود.
  • خلق سناریوهای جذاب در کنار معماهای چالش برانگیز در اتاق فرار انیگما، هر روز این مجموعه را میان علاقه‌مندان به اتاق فرار محبوب‌تر می‌کند.
  • از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم.
  • شما می‌توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام hauntedescape_ir از رزرو و آدرس این مجموعه مطلع شوید.
  • این بازی اولین بازی از سری بازی‌های شکار گنج (یا همان بازی محیطی) در ایران است.
مدت زمان تمام بازی‌های این مجموعه، یک ساعت است و شما باید با تیم‌های چهار تا ۶ نفره وارد آن‌ها شوید. هزینه اتاق فرارهای مجموعه دالون در سال ۱۴۰۰، ۶۰ هزار تومان است. این مجموعه در حال حاضر با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین اتاق فرارهای ایران، تلاش دارد تا تجربه‌ای متفاوت را در اختیار علاقه‌مندان به اسکیپ روم قرار دهد.

عید اتاق فرار تنهایی

همیشه این سوال را از خودتان بپرسید که اگر جای نویسنده داستان بودید، در اینجا چه کار می‌کردید؟ با پاسخ به این سوال می‌توانید راه حل‌های ممکن را ساده‌تر بیابید. متاسفانه برخی اعضای گروه به خاطر اینکه بتوانند مهارت خود را به رخ دیگران بکشند، تک روی می‌کنند. آنها زمانی که دستشان به یک سرنخ می‌رسد، آن را مخفی کرده و تلاش می‌کنند تا خودشان معما را حل نمایند. اما یکی از ابتدایی‌ترین دستور‌العمل‌هایی که برای موفقیت در اتاق فرار وجود دارد این است که به محض یافتن هر چیزی، آن را با صدای بلند بیان کنید.

۲. اتاق فرار احضار

همه باید با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند تا معما به بهترین نحو ممکن حل شود. این فضا ممکن است یک خانه بزرگ باشد یا یک اتاق بسیار کوچک، این به سناریو بستگی دارد. هر چقدر اتاق فرار شما معروف‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، در همان ابتدا با دیدن طراحی دچار دلهره خواهید شد. البته تقریبا سناریو‌های آدم‌ربایی و گروگان گیری، دزدان دریایی، شکار گنج، زامبی‌ها، خانه‌های خالی از سکنه، زندان‌ها، و آزمایشگاه‌های علمی بسیار محبوب و متعارف هستند.