اسکیپ ویژن مجموعه اتاق فرار اصفهان-اتاق های بازی | allescape

درحالی‌که تئاتر تعاملی، مخاطب را مستقیماً درگیر می‌کند و آنها را به‌عنوان شرکت‌کنندگان فعال در این قطعه نمایشی در می‌آورد. یکی از ویژگی های بسیار جالب بازی های شانس فرار طبقاتی بودن و محیط بسیار بزرگ آن است که باعث میشود چالش های موجود در بازی بیشتر و ترسناکترین اسکیپ روم کرج جذاب تر شود. فرقی نمیکند در کجای تهران باشید، تجربه این اتاق فرار باعث میشود بازی های دیگر آن را نیز دنبال کنید. توی اسکیپ روم تعاملی اکتورها یه گوشه نمی‌شینن پشت میز شام که فقط به فضاسازی بازی کمک کنن.

بهترین روش اجرا

در ژانر تئاتر تعاملی، بازیکنان با افرادی که در بازی قرار دارند ارتباط برقرار می‌کنند و گاهی این ارتباط در روند بازی به آن‌ها کمک می‌کند ولی در مواقعی ممکن است آن‌ها را به مسیر اشتباهی هدایت کند. در ادامه چند ژانر اتاق فرار غیر ترسناک رو سعی می کنیم باهم بررسی کنیم ولی توجه داشته باشید که این ژانرها می توانند در کنار ژانر ترسناک باهم تشکیل دهنده ی یک بازی باشند . در این سبک از اتاق فرار، بازیکنان تا انتهای بازی ترس را به همراه دارند و دلیل این ترس، ناآشنایی از فضای بازی و احساس خطر به علت اتفاقات پیش‌بینی‌نشده است که در روند بازی رخ می‌دهد. گیم مستر فردی است که در تمام طول اتاق فرار، زمانی که شما غرق در معماها هستید، شما را نگاه می‌کند و صدای شما را می‌شنود. وظیفه او این است که بازی را برای شما و تیمتان به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل کند و در زمان نیاز به شما راهنمایی یا هینت بدهد.

اتاق فرار ایستگاه آخر

در بطن این اتاق فرار تعاملی، شما به زیر زمین خانه پدری وارد می‌شوید و داستان‌ها و رویدادهای آن را با دوستان هم تیمی‌تان تجربه می‌کنید. خاص بودن این اتاق فرار به دلیل ژانر ترس و وحشت تلفیق شده با تئاتر تعاملی است که نظر شرکت کنندگان را جلب می‌کند. اتاق فرار شبح بازارچه از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک تئاتر تعاملی و هیجان‌انگیز و درجه سختی ۹۰ درصد است.

  • در این محله میتوان به جنگل سرخ حصار، جنگل یاس فاطمی و جنگل شیان اشاره نمود.در این منطقه مراکز تجاری بسیاری احداث گردیده که میتوان برای رفع مایحتاج خود کمی وقت سپری کنید، تا به همه چیز دسترسی داشته باشید.
  • تئاتر تعاملی یه اجرای ساختارشکنانه به شمار می‌آد که بر خلاف تئاتر سنتی تماشاگر وارد جریان تئاتر می‌شه.
  • بله، اتاق فرارهای مجموعه‌های مختلف بسته به ژانر و سبکشان، محدودیت سنی دارند.
  • باید نقشتون رو بشناسید و به جای کاراکترتون رفتار کنید و تصمیم بگیرید.
  • اگر عاشق چالش در کنار هنر هستید و می‌خواهید احساسات‌تان را کمی قلقلک دهید، حتما سری به این اتاق فرار بزنید.
ما رو دنبال کنین تا جزء اولین افرادی باشین که اتاق دلاک رو تجربه می کنن. تئاتر تعاملی یا مشارکتی به نوعی فرایند محوره که در جریان مشارکت و ارتباط دو طرفه بین بازیگران و تماشاگران نمایش، یک اجرا گردان که جایگاهی شبیه به کارگردان در تئاتر سنتی داره، قرار می گیره. اجرا گردان سعی می کنه با پرسیدن سوال، تماشاگر رو ترغیب کنه تا در موقعیت نمایشی شرکت کنه و به نوعی شرایط رو در راستای حل مساله و بحران موجود پیش ببره. البته از نظر بعضیا این نوع تئاتر تا حالا نتونسته موفقیت خارق العاده ای کسب کنه و یه جورایی اتلاف وقته.

شما در این بازی در تاریکی شب، به امید سرقت اجناس چند دکان، قدم به بازارچه‌ای متروک می‌گذارید که به باور اهالی، محل تردد اشباح است. این بازی تلفیقی از اسکیپ روم و یک تئاتر تمام عیار است و تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. اتاق فرار کابوس یک بازی ویژه با سبک هولناک و سورئال است که ۸۵ درصد درجه سختی دارد و در دی ماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. اینکه چطور با این بازی روبه‌رو می‌شوید، کاملا به شما بستگی دارد و ممکن است این بازی برای شما یک تجربه زیبا و هیجان‌انگیز یا هولناک و فلسفی باشد. تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در تهران افتتاح شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اتاق فرارهای تهران را که از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آیند، به تفکیک مناطق به شما معرفی کنیم.

مزایای تئاتر تعاملی

اسکیپ ویژن مجموعه اتاق فرار اصفهان-اتاق های بازی | allescape