آموزش صرافی کوینکس CoinEx ارز دیجیتال بررسی و تحلیل و اخبار ارزهای مجازی

همچنین ، از فاکتورهای امنیتی مانند استراتژی چند امضایی و HTTPS برای محافظت کامل از منابع مالی مشتریان و محافظت از داده ها استفاده می کند. بطوریکه شما برای ارسال پول نیاز دارید که تاییده از پیامک تلفن همراه و ایمیل را انجام دهید. میهن بلاکچین مرجعی آموزشی، تحلیلی و خبری در حوزه تکنولوژی بلاکچین، رمزارز بیت کوین و دیگر رمزارزها است.

  • صرافی کوینکس یک صرافی خارجی است که، محبوبیت فراوانی بین کاربران ایرانی پیدا کرده است.
  • کوینکس خدمات خود را در بیش از 100 کشور/منطقه ارائه می دهد.
  • سرمایه گذاری و انجام معاملات در هر بازار و صرافی نیازمند داشتن اطلاعات کافی از آن صرافی و بازار است.
  • توجه داشته باشید که فقط صفحه اول پاسپورت خود را آپلود کنید.
  • برخی از این صرافی‌های ارز دیجیتال ارائه‌دهنده محصولات و خدمات مختلف هستند، در حالی که برخی دیگر صرفاً برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال تاسیس شده‌اند.

این صرافی دارای زبان فارسی نیز می‌باشد و برای کسانی که به زبان انگلیسی تا حدودی مسلط نمی‌باشند، بسیار مناسب است. در این مقاله قصد داریم شما را با صرافی Coinex آشنا کنیم و نحوه احراز هویت و ثبت نام در این صرافی را به شما عزیزان بیاموزیم. برای واریز به کوینکس CoinEx وارد حساب کاربری خودتان شده و سپس از منو ها گزینه Assets را کلیک کنید . در صرافی کوینکس فقط می توانید واریز ارز دیجیتال داشته باشید. نوع ارز خود را مشخص کرده و شماره کیف پول خود را کپی کرده و هنگام واریز وجه در شماره کیف پول مقصد آن را وارد کنید. تمام تلاش ما در مجموعه کانون بورس ارائه به روز ترین و بهترین اطلاعات لازم برای ترید ارز دیجیتال است.

  • اگر در قسمت خرید، تب Market را انتخاب نمایید، شما تنها باید حجم تتری که می خواهید با آن خرید انجام دهید، وارد کنید و به محض انتخاب گزینه خرید، سفارش شما با اولین قیمت موجود انجام می شود.
  • آیا شما نیز از این صرافی استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
  • آموزش صرافی کوینکس به این ترتیب اتصال Google Authenticator به حساب کاربری صرافی کوینکس به پایان می‌رسد.
  • احراز هویت کاربران زمانی لازم است که بخواهند مبالغ زیادی را برداشت کنند در حالی که محدودیت برداشت بدون احراز هویت بسیار کمتر است.
در ابتدا کشور انتخاب شود سپس با وارد کردن شماره موبایل، کد تایید به موبایل کاربر ارسال می‌شود که باید در کادر مربوطه وارد کند. در ادامه کد تاییدی به ایمیل کاربر ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کند. صرافی کوینکس در بین صرافی‌ها دارای مزایایی است که باعث محبوبیت زیاد این صرافی شده است. در این بخش از مقاله برای درک بهتر اینکه صرافی کوینکس چیست، بخشی از این مزایا را نام بردیم.

معرفی صرافی پولونیکس (Poloniex) و آموزش معامله در پولونیکس

آموزش صرافی کوینکس CoinEx ارز دیجیتال بررسی و تحلیل و اخبار ارزهای مجازی

صرافی ها برای برگزاری تبلیغات و طرح‌های تشویقی برای کاربران نیز از توکن های بومی استفاده می‌کنند. هر چقدر حجم معاملات در یک صرافی بیشتر باشد، نقد شوندگی صرافی بیشتر خواهد بود. هر چقدر حجم معاملات یک صرافی بیشتر باشد، سرعت انجام تراکنش ها در آن بیشتر خواهد بود.

صرافی OKX – مزایا و معایب صرافی اوکی ایکس

در این شرایط، موجودی شما کمتر از موجودی واقعی حساب شما می‌شود. برای انجام معاملات فیوچرز ابتدا در صفحه اصلی صرافی روی گزینه Futures کلیک کنید تا وارد بازار معاملات فیوچرز صرافی کوینکس شوید. البته شایان ذکر است که تاکنون موردی مبتنی بر هک‌شدن توسط هکرها در صرافی کوینکس گزارش نشده است. معمولاً مشکلاتی در حین کار و معامله پیش می‌آید که نمی‌توانیم با جستجو در گوگل آن ایراد را برطرف کنیم؛ بنابراین لازم است تا صرافی مورد نظر، پشتیبانی سریع و دقیقی ارائه داده و مشکل ما را حل نماید. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این سایت در مورد صرافی کوکوین می باشد دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

مضرات پارافین مایع برای پوست.