پرده اداری خرید انواع پرده اداری + قیمت پرده اداری

در حالی که در مدل شید رول تصویر چاپ شده با کیفیت و وضوح بالایی ظاهر می شود. دلیل این مشکل بافت پارچه پرده زبرا می باشد که ترکیبی از تور و پارچه است. به همین دلیل بخش هایی از تصویر که بر روی لایه های توری می افتد از کیفیت بالایی برخوردار نیست و در نهایت جلوه زیبایی نخواهد داشت. با توجه به اینکه نصب این نوع پرده آسان می باشد اما برای شستشوی آن باید اجزای پرده را از هم جدا کرد که این باز و بسته کردن برای افراد ناوارد آسان نیست و ممکن است به آن آسیب بزنند. بنابراین بهترین راه حل تمیز کردن پرده در حالت نصب آن و سر جای خود است.

سوالات متداول در مورد پرده اداری

پرده اداری خرید انواع پرده اداری + قیمت پرده اداری

پرده اداری پوششی است که در ادارات، سازمان‌ها، دفاتر و دیگر محیط‌های اداری روی پنجره‌ها کشیده می‌شود و مانع از تابش مستقیم خورشید به ویستا پرده داخل اتاق می‌گردد. این پرده‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و طیف وسیعی از انواع بافت‌ها، پارچه‌ها، طرح‌ها و الگوها را پوشش می‌دهند. گزینه‌های بسیار زیادی برای پرده اداری در دسترس است که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع پرده معمولی، پرده شید، پرده دابل شید، کرکره، پرده زبرا، پرده سان اسکرین، پرده ورتیلاین و… اگر قصد نصب پرده جدید برای دفتر اداری خود دارید، پیش از تصمیم‌گیری، باید با انواع آن آشنا باشید.

  • کاربرد اصلی این نوع پرده در پنجره‌های وسیع می‌باشد که با پایین آوردن آن یک صفحه شفاف و زیبایی را به فضا می بخشد که این صفحه به دلیل یک دست بودن آن قابلیت دکوراتیو شدن را داراست یعنی می‌توان تصویر دلخواه خود را روی آن چاپ کرد.
  • همان طور که بارها و بارها گفتیم، پرده ها از اجزای ثابت در دکوراسیون داخلی هر محیطی هستند.
  • این مدل از دو لایه پارچه متصل به هم تشکیل شده است که جنس پارچه های آن باید با کیفیت تر از نمونه های معمولی باشد.
  • چوب بامبو زیبایی و جذابیت خاصی داشته و مقاومت بالا و وزن کم تری دارد و در کرکره های خودکار استفاده می شود.
  • طرح و رنگ؛ این موضوع زمانی تاثیر چشمگیری بر قیمت خواهد داشت به دنبال طراحی اختصاصی پرده خود باشید.

محصول کشور ترکیه و مونتاژ در ایران تهیه شده از تیغه های 25 میلیمتری آلومینیومی دارای باتومی جهت تنظیم نور و دید افقی امکان جمع نمودن کامل پرده به صورت عمودی(بالارو) نظافت آسان و قابل شستشو خدمات نصب در تهران و حومه و… این نوع پرده که از دو بافت تور و پارچه که با فاصله های منظم بافته شده است به صورت دو لایه موازی روی هم قرار گرفته اند. سیستم آن به گونه ای است که شما با کشیدن زنجیری که برای بالا و پایین بردن پرده ساخته شده است استفاده میکنید. با حرکت زنجیر بخش پارچه و تور روی یکدیگر قرار میگیرند و با این حرکت نور و دید از فضای بیرون پنجره به داخل اتاق قابل تنظیم میباشد. از جمله مزایای پرده زبرا تنوع در طرح و رنگ، تنظیم کارآمد نور (از ۱۰ الی ۹۰ درصد)، شست و شوی آسان، قابلیت موتوریزه شدن و…

برخی از پرده‌های موجود در بازار اساساً به عنوان پرده اداری شناخته می‌شوند. برای مثال پرده کرکره ای یکی از مدل‌هایی است که کاربرد فراوانی در ادارات و شرکت‌ها دارد. با توجه به رسمی بودن و تفاوت دکوراسیون ادارات و شرکت‌ها، پرده محل کار نیز از نظر ظاهر و عملکرد با پرده‌های خانه متفاوت است. هنگام خرید پرده برای محل کار لازم است مواردی همچون مدل پرده، رنگ پرده، سادگی در استفاده و همچنین شرایط و کاربری محل کار در نظر گرفته شود.

پرده شید زبرا

همانطور که می دانید تناسب ابعاد در تمامی اجزای یک دکوراسیون چه داخلی و چه خارجی نقش تعیین کننده ای در مقبولیت آن دکور دارد. انتخاب یک پرده ایده آل مانند پرده کرکره ای یا پرده زبرا ، پرده شید برای محیط کاری میتواند دکوراسیون فضای شما را به طور کامل تغییر دهد. پرده ها از نظر نوع بافت، سبک ها، مدل ها و رنگهای مختلف نقش مهمی در یک فضا دارند.

متریال پرده اداری

محل کار یکی از مکان­هایی است که در طول روز مورد استفاده کارمندان وکارکنان یک مجموعه قرار می گیرد و همچنین به دلیل وجود پنجره­های متعدد در معرض تابش شدید نور خورشید قرار دارد. یکی از رایج­ترین راه­های پیشگیری از ورود نورخورشید به داخل اتاق نصب پرده در آن محیط است. اگر صاحب کسب و کاری هستید پس حتما نیاز به خرید پرده اداری برای دفتر کار خود دارید. پرده اداری محبوب‌ترین و رایج‌ترین پوشش پنجره در ادارات و دفاتر است. امروزه داشتن پرده برای اتاق‌های اداری، نه تنها مسأله‌ای زیبایی‌شناختی است، بلکه یک ضرورت به شمار می‌آید. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که تقریباً تمام دفاتر، کامپیوتر و وسایل ارائه دارند.

پرده های زبرا 3 بعدی به علت کیفیت و وضوح تصویری که روی آن چاپ می­شود حالتی واقعیت مجازی به محل مورد استفاده می دهد و انتخاب خوبی برای محیط­های اداری کوچک می باشد. قابلیت چاپ هر تصویری روی این مدل پرده، تنوع زیادی از طرح ها و رنگ ها را برای مشتری ایجاد می­کند. اما به دلیل ساختار پرده های زبرا سه بعدی ممکن است مقداری نور از لابه لای شبکه ها رد شود. پرده زبرا سه بعدی برای استفاده به عنوان پرده های شرکتی بسیار زیبا و خاص هستند و خاص بودن را به محیط اداری هدیه می‌­دهند. طراحی پرده های سیلوئت به گونه ای است که بسته به میزان نور، می توان انواع مختلفی از سایه روشن را ایجاد کرد. این پرده ها از دولایه پارچه متصل به هم تشکیل شده اند و به دلیل ظاهر ظریف و زیبایی که دارند، حتی در دکوراسیون منازل مسکونی نیز به کار می روند.