، یا گاز طبیعی موجود هستند

رنج کیلو واتی این نوع ژنراتورها از ۲۵ تا ۴ مگاوات خواهد بود. ماهیت این دستگاه ها به گونه ای بود که توان را در ولتاژ بسیار بالا و جریان الکتریکی پایین تولید می نمودند. بر همین اساس می توان آنها را به سه گروه زیر تقسیم کرد. این دستگاهها به طور قراردادی بر اساس توان تولید برق بر حسب کیلو ولت آمپر (kVA)و یا کیلو وات (kW) تقسیمبندی میشوند. این نوع ژنراتورها از ۱ کیلووات امپری تا ۲۰ کلیو وات امپری در بازار وجود دارند.

ژنراتور های برق بر اساس نوع سوخت مصرفی انواع مختلفی دارند. روش و خاموش الکتریکی : در طول قطع برق در ژنراتور مامور کنترل استارت اتوماتیک به طور خود به خود است و نظارت موفقی را بر ژنراتور می کند در زمانی که بیشتر مورد نیاز نیست و در صورتی که در حال کار است به طور اتوماتیک خاموش می شود. به عبارت دیگر باید تعداد فاز ژنراتور مورد نظر خود را بدانید. یعنی نمیتوانیم انتظار داشته باشیم 100 درصد انرژی از حالتی به حالت دیگر تبدیل گردد و یا به بیان سادهتر راندمان 100 درصدی وجود ندارد. ویژگی مهم این نوع دیزل، لود ثابت با توان کمتر از 77 درصد بوده و خروجی با بار متغیر برای مدت زمان نامحدود، قابل دسترس است.

قیمت دیزل ژنراتور

جنس شارژر باطری معمولا از فولاد ضد زنگ است زیرا که برای جلوگیری از خوردگی از این نوع جنس ساخته می شود. که باعث بروز سایش و پارگی بیشتر می شود و این که این عامل برای کاربر بسیار خطرناک است. ارتباط سر ریز از تانک سوخت به لوله زهکش : در این صورت تا در طول پرکردن تانک هر سرریزی باعث نشت مایع روی مجموعه ژنراتور نشود. ممکن است تا برای کاربرد های تجاری، لازم باشد تا به طور مستقیم و بر روی تانک سوخت خارجی نصب شده باشد. کاربرد دیزل ژنراتور به گستردگی استفاده از تمام مکانها و ابزارهای است که برای استفاده از الکتریسیته در زندگی بشر فرآهم شده است. از این رو اغلب شرکتهای بازرگانی و فروشندگان دیزل ژنراتورها به مانند شرکت تجارت و صنعت سعدی، برای راهنمایی خریداران از گروه متخصص و مشاور بهره میگیرند تا مشتریان بتوانند بهترین گزینه را برای شرایط خاص خود انتخاب کنند.

دیزل ژنراتور چیست

خروجی ژنراتور در نتیجه افزایش پیدا می کند و از همین رو تنظیم کننده ولتاژ جریان DC کمتری را تولید می کند. معیار ژنراتور : معیار هایی در کنترل پنل وجود دارد که برای اندازه گیری جریان خروجی و ولتاژ و فراوانی عمل کردی مناسب را دارد. درباره شروع عملکرد ژنراتور باید بگوییم که این سیستم باطری محور است. تا زمانی که ژنراتور شروع به تولید معادل ولتاژ خروجی برای ظرفیت عمل کرد کامل کند این سیکل ادامه می ییابد.

این که آیا شما علاقه مند به قدرت اولیه یا آماده به کار هستید، اگر ژنراتور جدید شما قادر به برآورده ساختن نیازهای خاص خود نباشد، به هیچ وجه نمی تواند هیچ کاری انجام دهد، زیرا می تواند استرس ناخواسته ای را در واحد ایجاد کند و حتی برخی از دستگاه های متصل به آن را آسیب برساند. انژکتور سوخت : این قسمت در واقع سوخت مایع را اتمیزه کرده و سپس در اتاقک احتراق موتور میزان مورد نیاز سوخت اسپری می شود. از این رو میبایست میزان بار در مواقع قطع جریان برق را مد نظر داشت و مناسب با آن دیزل ژنراتور را انتخاب نمود. دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا بسیار پرفروش هستند زیرا بدون لرزش بوده و در نتیجه سر و صدای بسیار کمی تولید می کنند. چدن، آهن نرم یا فولاد نوع جنس لوله های اگزوز است که معمولا به موتور با استفاده از متصل کننده های منعطف برای حداقل کردن لرزش و جلوگیری از صدمه به سیستم خروجی ژنراتور این لوله های اگزوز استفاده می شوند.

انواع دیزل ژنراتور

ما در این بخش می خواهیم تا برای اشنایی بیشتر شما با این سیستم نگاهی را به چگونگی عملکردها، اجزای اصلی ژنراتور و چگونگی اینکه ژنراتور به عنوان منبع ثانویه نیروی الکتریکی در کاربرد های مسکونی و صنعتی عمل می کنند را داشته باشیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. باید بگوییم که این ژنراتور ها برای کاربرد های مختلف در شکل های فیزیکی و الکتریکی در دسترس هستند. همان طور که می دانیم هر سیستمی که به طور مداوم استفاده شود ممکن است که داغ کند در این جا هم می بحث این است که با استفاده متوالی از ژنراتور اجزای مختلف آن گرم می شوند. پس از جذب دمای موتور دیزل سیال داغ شده و به حرکت خود به سوی خارج از موتور دیزل ادامه می دهد. ژنراتور (Generator): ژنراتور به اندازهای مهم است که میتوانیم آن را قلب تپنده دیزل ژنراتور بنامیم. انتخاب یک نوع مناسب از ژنراتور را به یک فرد حرفه ای در این زمینه بسپارید.

با پیشرفت تکنولوژی، وسایل زیادی از زندگی انسان خارج شده اند و جای خود را به تکنولوژی های برتر داده اند. محصولات این دو شرکت به همکاری یکدیگر جایگاهی ویژه در دسته بهترین مارک دیزل ژنراتور را به خود اختصاص داده است. به طور کلی می توان گفت دیزل ژنراتور لوول کیفیت بسیار بالایی داشته و علاوه بر این دارای گواهینامه EMC , ISO,EPA و CCAP می باشد. ژنراتور یک بار وقتی که به ظرفیت کامل عمل کرد می رسد که در این صورت تنظیم کننده ولتاژ به میزان تعادلی برسد و از همین رو هم برای حفظ خروجی در سطح عملیاتی بالا جریان DC کافی را حفظ کند. این موضوع روی میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور، میزان آلایندگی، دوره تعمیرات، و پایداری حین کار ژنراتور تاثیر قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

مشتریان گرامی در صورتی که میخواهید برای خرید دیزل ژنراتور هزینه کمتری بپردازید و دیزل ژنراتوری میخواهید که در مدت زمان کوتاهی در مدار قرار بگیرد میتوانید از موتور دیزل های ایرانی استفاده کنید. دیزل ژنراتور از دو قسمت موتور و ژنراتور به صورت جدا از هم تشکیل شده است، که معمولا یک کارخانه موتور و کارخانه دیگر ژنراتور را تولید می کند سپس آن ها را روی شاسی قرار داده و به اصطلاح آن را کوپله می کنند. شایان ذکر است که انتخاب یک دستگاه با ظرفیت خروجی ایده آل متناسب با بار مصرفی از اهمیت بالایی برخوردار است، که به طور معمول این کار توسط کارشناسان فنی مرتبط در شرکت صنایع کوپله رعد انجام می گردد.

این خروجی از ژنراتور جریان متناوبی (AC) را تولید می کند.

شاسی دیزل ژنراتور: یکی از مهمترین بخشهای دیزل ژنراتور شاسی میباشد که شرکت کوپله کننده زیر دیزل و ژنراتور میگذارد، این شاسی میتواند به صورت ثابت و یا متحرک ساخته شود. اکنون به منظور آشنایی با کاربرد دیزل ژنراتور بزرگ و کوچک می توانید ادامه مطالب را با دقت بخوانید. هر ژنراتوری بسته به کاربرد آن، هزینه های متفاوتی را شامل میشود. این خروجی از ژنراتور جریان متناوبی (AC) را تولید می کند. روتور/ آرماتور : بیشترین ولتاژ AC الان در سیم پیچ استاتور است که ژنراتور خروجی بیشترین ولتاژ AC را تولید می کند. این تعهدی است که اعتماد مشتریانی مانند Ehvert Mission Critical را حفظ می کند. او به این نتیجه رسید القای بار بر اساس جریان بالای بار الکتریکی می تواند که توسط حرکت رسانای الکتریکی مانند سیمی که شامل بار الکتریکی در میدان مغناطیسی است انجام شود. بلبیرینگ در مقابل نیدل بیرینگ : از ان جایی که بلبیرینگ ها بسیار با دوام تر هستند پس ترجیج داده می شوند.

آیا دیزل ژنراتور مورد نیاز، دایم کار است یا اضطراری؟ در برخی از ژنراتورها، هر بار که ژنراتور راه اندازی می شود، این آزمایش نشان دهنده به طور خودکار انجام می شود. پس در ابتدا باید تعیین شود که دیزل ژنراتور برای تامین برق بصورت دائمی استفاده میشود یا فقط برای مواقع اضطراری. لطفا توجه داشته باشید که این جدول به عنوان میزان سوخت دیزل ژنراتور در طول عمل می باشد و به صورت کاملا دقیق نمی باشد. دیزل ژنراتورها از نظر سوخت در مقایسه با همان میزان گاز موردنیاز برای ژنراتورهای گازی، به صرفهتر هستند. 100 سال تجربه در طراحی، ساخت، پشتیبانی و کیفیت در هر دیزل ژنراتور بادوین وجود دارد.

کاربرد دیزل ژنراتور

در نتیجه به محض ایجاد خستگی عمر آنان تمام می کاراسهند شود. ولی اگر ولتاژ شناور خیلی بالا باشد این کار عمر باطری را کوتاه تر خواهد کرد. باید در تمام جوانب ژنراتور کد الکتریکی ملی (NEC) فضای حداقل سه فوتی را در اختیار قرار می دهد تا جریان آزاد هوای خنک کننده تضمین شود. زیرا که سیستم خنک کنندگی و پمپ آب تازه می توانند که با فشار آب را بعد از هر ۶۰۰ ساعت ریخته و تبادل گر گرمایی هم بعد از هر ۲۴۰۰ ساعت کار ژنراتور می تواند که تمیز شود. دیزل ژنراتورها مصارف صنعتی دارند و برای برق اضطراری خانگی نمیتوان از آنها استفاده کرد زیرا کیلو ولت آمپر این ژنراتورها فشار بالایی دارند. در واقع این دیزل ژنراتورها با فشار ۲۰ کیلو ولت آمپر تا ۲۰۰۰ کیلو ولت آمپر در بازار عرضه میشوند.

در طول عمل می باشد و به صورت کاملا دقیق نمی باشد.

با وجود این که وجود این مورد از خصوصیت گرانی نیست اما در دوام پذیری موتور نقش بزرگی را بازی می کند و به ویژه برای زمان هایی که نیاز است تا ژنراتور را برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. جز ثابتی که شامل مجموعه ای از زخم رسانا های الکتریکی در کویل ه روی یک هسته آهنی است را استاتور می نامند. در واقع تفاوت ولتاژی در این حرکت و در بین دو انتهای سیم یا رسانای الکتریکی ایجاد شده که این تفاوت باعث شده تا هم بار الکتریکی جریان بیابد و هم که جریان الکتریکی تولید شود. به این صورت که در اطراف استاتور روتور میدان مغناطیس متحرکی را تولید می کند که این میدان بین سیم پیچ های استاتور تفاوت ولتاژ را القا می کند. با درک کار پمپ آب می توان که باعث جریان آب می شود مکانیسم ژنراتور را فهمید که پمپ واقعا آبی را ایجاد نمی کند و فقط آب را جریان می دهد.

میزان ارتفاع از سطح دریا و دمای هوای محیط بر روی توان مکانیکی تولید شده توسط موتور دیزل اثر می گذارند. دیزل ژنراتور ایویکو (iveco): ایویکو جزو برندهایی است که بهعلت، مرتبط بودنش به بزرگترین خودروسازان دیزلی ایتالیایی از جمله فیات و چند کمپانی معروف اروپایی دیگر، یک برند معتبر و اطمینانبخش در سطح جهان قلمداد میشود. موتورهای دیزلی با توجه به ساخت ساده آن نسبت به بنزینی، قطعات نیاز به تعمیر و نگهداری کمتر دارند. ژنراتورها نیروی محرکه ی خود را به جز موتور دیزل می توانند از توربین های بادی و آبی و سایر محرک های ممکن دریافت کنند که البته تکنولوژی ساخت و مشخصات فنی متفاوتی را در هریک از حالت های مذکور خواهند داشت. ‫از محصولات شركت كامینز، دیزل ژنراتورها به دو صورت كوپله فابریک شركت كامینزپاور انگلیس و كوپله شركت نیروآفرینان قدر قابل ارائه است.

معمولا ولتاژ شناور و دقیق ولتاژ برای باتری های اسیدی سربی خروجی DC شارژر باطری مجموعه ای از ۲٫۳۳ ولت در هر سلول استو این که شارژر باطری ولتاژ خروجی ایزوله شده DC دارد که با کارکرد نرمال ژنراتور مداخله نمی کند. پمپ سوخت : این پمپ که به طور الکتریکی کار می کند و سوخت را از تانک ذخیره اصلی به تانک روز منتقل می کند. از دیزل ژنراتورهای در حالت پرایم در جاهایی استفاده میشود که ژنراتور تنها تولید کننده توان باشد .در واقع طراحی این نوع از مولدها به گونه ای میباشد که مولد تامین برق اصلی مجموعه باشند چرا که برق شهر در آن منطقه موجود نیست مانند معادن خارج از شهر ،نمایشگاه ها ،کمپ ها و اردوگاه ها.ساعت کارکرد این نوع مولدها بالاست و تقریبا تا ۸ ساعت در روز کار میکنند. قیمت دیزل ژنراتور و انواع مختلف این محصول با معتبرترین برندهای روز دنیا در فروشگاه آبادیزل به فروش می رسد.

موتور برق مانند قلب تپنده زمین های کشاورزی برق را به ابزار بی جان شما پمپاژ می کند. مهم ترین نکته درباره ژنراتور ها این که درک این موضوع بسیار مهم است که بدانیم که ژنراتور واقعا انرژی الکتریکی را خلق نمی کند بلکه در واقع آن ها با استفاده از انرژی مکانیکی برق را به عنوان خروجی سیستم تولید با ایجاد حرکت و تولید بار الکتریکی در سیم سیم پیچ ها در مدار الکتریکی ایجاد می کنند که در واقع این جریان توسط ژنراتور شارژ الکتریکی جریان الکتریکی عرضه شده است. کشتی ها و بسیاری از وسایل نقلیه بزرگ زمینی مانند قطار ها نیز از ژنراتور های دیزلی نه فقط برای تامین برق روشنایی بلکه برای تامین نیروی محرکه مورد نیاز خود استفاده می کنند. دستگاه هایی که با استفاده از سوخت هایی مانند بنزین و گازوئیل نیروی مکانیکی را طی فرآیندی مشخص به جریان الکتریکی تبدیل می کند ژنراتور برق نامیده می شوند.