گلکسی S25 احتمالاً با تغییرات ظاهری عرضه می شود

گلکسی S25 احتمالاً با تغییرات ظاهری عرضه می شود

چند سری بعدی خانواده گل،ی از نظر طراحی تفاوت قابل‌توجهی نسبت به ارتباطی که نمی‌تواند ایجاد کند و همین امر باعث می‌شود تا برخی از افراد تصور کنند که غول کره‌ای هیچ برنامه‌ای برای تغییر طراحی خانواده پرچمدار خود ندارد. بااین‌حال، اکنون در گزارشی گفته شده است که سامسونگ با سری گل،ی S25 قصد دارد این خانواده را دستخوش تغییر کند و یکی از این تغییرات در اندازه باشد. نمایشگر مدل معمولی S25 اتفاق می‌افتد که در مقایسه با گل،ی S24 افزایش پیدا خواهد کرد.

یک نشریه کره‌ای را به دست آورده است که نشان می‌دهد سری گل،ی S25 سامسونگ با تغییراتی در طراحی خود همراه خواهد بود، اما به تعداد زیادی اشاره نشده است. به گفته این نشریه، نمایشگر مدل معمولی به 6.36 اینچ افزایش پیدا خواهد کرد. برای مقایسه، مدل معمولی فعلی گل،ی S24 دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی است.

سایر احتمالی سری گل،ی S25

به همین ترتیب، گل،ی S25 پ، و S25 اولترا نیز می‌توانند نمایشگرهای بزرگ‌تری داشته باشند. درحال‌حاضر گل،ی S24 پ، دارای نمایشگر 6.7 اینچی و گل،ی S24 اولترا با نمایشگر 6.8 اینچی خود برای طرفداران تبلت‌ها نیز من، است.

وجود نمایش بزرگ‌تر فضای بیشتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و همچنین می‌تواند آزادی بیشتری داشته باشد تا سایر اجزای دستگاه خود را تقویت کنند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که باتری این دستگاه‌ها نیز کمی افزایش یابد یا حتی سامسونگ آن‌ها را به محفظه بخاری بزرگ‌تری برای خنک‌سازی مجهز کند.

درنهایت، باید اشاره کرد که فاش شده توسط این منبع بسیار ابتدایی است و هنوز تعداد زیادی تا معرفی سری S25 سامسونگ باقی مانده است. همچنین در‌حاضر آشتیاق نسبت به محصولات دیگر سامسونگ، مانند گل،ی رینگ، گوشی‌های تاشوی گل،ی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 و هدست XR بدون نام آن وجود دارد.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/galaxy-s25-significant-design-changes-base-model-screen-size-increase

کتاب شیمی مواد غذایی.