کاربران اپلیکیشن گلوبال اهداف سامسونگ اکنون می توانند «هدایای سپاسگزاری» دریافت کنند در حالی که به دنیایی بهتر کمک می کنند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

کاربران اپلیکیشن گلوبال اهداف سامسونگ اکنون می توانند «هدایای سپاسگزاری» دریافت کنند در حالی که به دنیایی بهتر کمک می کنند – اتاق خبر جهانی سامسونگ

Samsung Electronics هدایای سپاسگزاری را معرفی کرد، ویژگی جدیدی که برای پاداش دادن به کاربران برای تعامل با برنامه Samsung Global Goals و کمک به پیشرفت اه، جه، برای توسعه پایدار کاربران گل،ی اکنون می توانند با حمایت از اه، جه،، از تصاویر پس زمینه نسخه محدود جدید و هدایای اضافی لذت ببرند.

برنامه اه، جه، سامسونگ به افزایش آگاهی و کمک های مالی کمک می کند

این برنامه اه، جه، سامسونگ، سرویس شده است در مشارکت با برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP)، به 89 زبان در دسترس است و نزدیک به 300 میلیون کاربر گل،ی در سراسر جهان با این برنامه درگیر هستند.1 از طریق این برنامه، سامسونگ از جامعه Galaxy دعوت می کند تا در مورد اه، جه، بیاموزند و با اهدای مستقیم یا تماشای تبلیغات درون برنامه ای برای ایجاد کمک های مالی، در اه، مورد نظر خود مشارکت کنند. تنها چهار سال پس از راه‌اندازی، انجمن Galaxy بیش از 17 میلیون دلار برای حمایت از اه، جه، و ارتقای انعطاف‌پذیری در سراسر جهان جمع‌آوری کرده است.

علیرغم تلاش های جمعی ما برای کمک به جهان برای دستیابی به اه، جه، تا سال 2030، ما در لحظه حساسی هستیم. سازمان ملل اخیرا گزارش شده است که رویدادهای جه، چالش‌های سیستمی را تشدید کرده‌اند و در برخی از زمینه‌ها، پیشرفت ما یا متوقف شده یا مع، شده است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، فراخوان ها برای نشان دادن تعهد به اه، جه، بلندتر زنگ می زند و سامسونگ معتقد است که جامعه Galaxy می تواند به ایجاد تفاوت کمک کند.

هدایای تشکر، ویژگی جدیدی برای تشویق جامعه کهکشان به اقدامات بیشتر

هدایای سپاسگزاری، پس از اعلام برنامه گلوبال اه، سامسونگ تابلوی امتیازات اهدایی در سال گذشته، آ،ین تلاش‌های سامسونگ برای تشویق جامعه گل،ی به اقدام است. از طریق این ویژگی جدید، کاربران برنامه گلوبال گلس سامسونگ اولین ،، خواهند بود که والپیپرهای با نسخه محدود را برای نمایش در گوشی‌های هوشمند گل،ی سامسونگ و صفحه ساعت خود استفاده می‌کنند. سامسونگ در ابتدا سه مجموعه از گزینه‌های کاغذ دیواری و صفحه ساعت را ارائه می‌کند که گونه‌های مختلف و زیستگاه‌های در معرض خطر از جمله کرگدن‌های سیاه، لاک‌پشت‌های دریایی، سمورهای دریایی، ،ه‌های نهنگ، ص،ه‌های مرج، و علفزارها را برجسته می‌کند. این طرح ها در سبک های سرد سیاه و سفید و کرومی ارائه خواهند شد.

▲ سه مجموعه از گزینه‌های کاغذدیواری و صفحه ساعت در برنامه اه، جه، سامسونگ در دسترس خواهد بود که گونه‌ها و زیستگاه‌های مختلف در معرض خطر را برجسته می‌کنند.

به هر کاربری که با این برنامه درگیر باشد، یک تصویر زمینه یا صفحه ساعت رایگان برای دانلود ارائه می شود – به آنها فرصتی برای کمک به پیشرفت اه، جه، و ،ب جوایز در طول مسیر داده می شود. با اهدا از طریق این برنامه، کاربران می‌توانند قفل دسترسی به دیگر کاغذ دیواری‌های ویژه و طرح‌های چهره ساعت را برای جشن گرفتن مشارکت خود باز کنند.2 کاربران همچنین می توانند مشتاقانه منتظر گزینه های هدیه سپاسگزاری بیشتری باشند زیرا مجموعه های جدید همچنان در طول سال عرضه می شوند.

▲ کاربران برنامه گلوبال اه، سامسونگ می توانند قفل کاغذدیواری ویژه و طرح های چهره ساعت را باز کنند تا مشارکت خود را جشن بگیرند

سامسونگ بر این باور است که فناوری می تواند فرصت هایی را برای افراد ایجاد کند تا تأثیر مثبتی در زندگی روزمره خود بگذارند. با مراجعه به سایت ما در پیگیری اه، جه، برای توسعه پایدار به ما بپیوندید برنامه اه، جه، سامسونگ.

1 برنامه Samsung Global Goals از پیش روی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند Galaxy نصب شده است.
2 تعداد هدایای رایگان و هدایای اهدایی بسته به سبک و نوع ممکن است محدود باشد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-global-goals-app-users-can-now-earn-thank-you-gifts-while-contributing-to-a-better-world?utm_source=rss&utm_medium=direct

کتاب شیمی مواد غذایی.