قیمت نصب دوربین مدار بسته چقدر است؟

نصب دوربین مدار بسته امروزه با توجه به کاربردهای بسیار این دستگاه در افزایش امنیت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای یک منزل یا محیط حتما باید به این نکته توجه کنید. این روزها مسئله امنیت با گسترش شهرنشینی به ویژه در شهرهای بزرگ اهمیتی بیش از پیش یافته است و تقریبا می توان گفت جایی از اماکن شهری مانند مجتمع ها و ساختمان های اداری، تجاری، آموزشی، ورزشی، تفریحی و مسکونی وجود ندارد که از داشتن سیستم های ایمنی نظارتی و حفاظتی مستثنی باشد. متخصص نصب سیستم امنیتی می تواند خانه ی شما را تجزیه و تحلیل کند و تشخیص دهد که برای داشتن بیشترین بازدهی در محافظت از ورود متجاوزان و به کمترین حد رساندن خطاها، حسگرها باید در چه نقاطی نصب شوند. کابلهای خود را محافظت یا پنهان کنید.

دزدگیر بتا مدل Z7-Line همراه با تلفن کننده خط ثابت دارای 7 زون از جمله یک زون 24 ساعته، دارای دو زون بیسیم و یک زون تشخیص دود در مواقع آتش سوزی است. اپراتورهای همراه اول و ایرانسل این نوع از دزدگیرها را ساپورت کرده و امکان اطلاع از وضعیت های مختلف دزدگیر توسط پیامک نیر وجود خواهد داشت. ثبت صدا به همراه تصاویر مهم است به همین دلیل توصیه می شود علاوه بر تصویر ثبت صدا نیز انجام گیرد. زمانی که شما در منزل خود دوربین مداربسته داشته باشید، خیالتان از این منظر راحت است که خیلی از دزدی ها صورت نمی گیرد. با این کار بازدهی منزل بالاتر می رود چون افراد دیگر نمی توانند از زیر کار دربروند یا این که کند کار کنند. زمانی که افراد خلافکار بدانند که دوربین های مداربسته در یک منزل یا محیط وجود دارند که کسی در پشت انها در حال دیدن و رصد کردن است، در دلشان ترس ایجاد می شود و این احتمال دست به جرم زدن آنها را کم می کند.

در دوربین مداربسته آسانسور توکار فقط لنزهای دوربین قابل مشاهده هستند. چنانچه صاحب یک نوزاد باشید و مجبور به ترک منزل و واگذاری او به پرستار بچه شوید، دوربین مداربسته خانگی میتواند گزینه مناسبی برای رفع نگرانی شما در خصوص نحوه مراقبت و پرستاری از فرزندتان باشد. جهت ایمنی دستگاه دزدگیر ، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه آهنی به طول ۳۰ سانتیمتر و عرض ۲۵ سانتیمتر و پهنای ۱۰ سانتیمتر که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته میشود، قرار گیرد (مانند جعبه نامههای پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیمها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیمها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد مینماید.

لازم به ذکر است این دوربین ها فاقد مکانیزم دید در شب می باشند که در صورت نیاز می توان از LED های مادون قرمز جداگانه برای روشنایی دید در شب استفاده نماییم. دوربین های مدار بسته تصاویر و ویدئوها را از محیط ضبط کرده و در یک نمایشگر نمایش می دهد. واحد نمایشگر سیستم دوربین مدار بسته شما می تواند از یک صفحه نمایش تک رنگ تا یک مانیتور رنگی HD متغیر باشد. این دستگاه تمام دوربین های مدار بسته متصل را ضبط می کند و در نهایت به وسیله نمایشگر، تصویر این دوربین های مدار بسته را به صورت مجزا و تک تک، و یا به صورت ترکیبی و یک جا نمایش می دهد. این دوربین ها را معمولا در مکان های داخلی نصب می کنند و در صورت نیاز به نصب خارجی، با قرار دادن آن در یک کاور فلزی می توان از آن در مکانهای خارجی استفاده نمود.

در برخی از منازل، دیوار حیاط کوتاه است و یا از فنس هایی برای جداسازی حیاط از محیط بیرون استفاده شده است، بنابراین بهتر است که از دوربین هایی با قابلیت IVS ( عبور از خط و یا محدوده فرضی ) استفاده شود. بعد از نصب برنامه نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید بعد از اتمام این مراحل تصاویر دوربین مداربسته را بر روی موبایل خود مشاهده میکنید. در حال حاضر هیچ گونه منع قانونی برای نصب دوربین مداربسته در این اماکن وجود ندارد مگر در صورتی که این محیط در اطراف مکان های حساس مانند پادگان ها، پایگاه های هوایی و …

شما می توانید به خوبی با رصد کردن تصاویری که در آخر روی پردازشگر خود می بینید، به رصد جاهای مختلف در منزل یا محیط بپردازید. قابلیت ظبط کردن مداوم ویدئوها – به شما آرامش می دهد که هر فعالیتی در خانه و اطراف خانه شما ضبط می شود. دوربین های مداربسته که قابلیت دید در شب دارند، دارای LED هایی هستند که عموما به صورت دایره وار دور لنز قرار دارند که به این وسیله نور مورد نیاز برای ضبط تصاویر را تامین می کنند و بازه دید نور در چشم انسان محدوده ای بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ نانومتر است و هر نوری خارج از این محدوده باشد توسط چشم انسان قابل دیدن نیست. برای فضای داخلی گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده باشد.

همچنین روشهای انتقال تصویر دوربینهای تحت شبکه روی تلفن همراه، به مشتری ارائه میشود تا در صورت اتصال اینترنت به گوشی شما قادر باشید نقاط تحت پوشش را نظارت کنید. دوربین های مداربسته توانایی انجام کارهایی را دارند که انسانها قادر به انجام آن نیستند. تا این زمان شرکت های تولید کننده ی دوربین های مداربسته دوربین های خود را با رزولیشن های ۱ مگاپیکسل ، ۲ مگاپیکسل ، ۳ مگاپیکسل ، تعداد کمی ۴ مگا پیکسل ، ۵ مگاپکسل و ۸ مگاپیکسل به بازار عرضه می شوند. در کنار این ها دوربین های مداربسته به منزل یا محیط نظم می بخشد.

نصب دوربین مداربسته رستوران

از دیگر تجهیزاتی که برای نصب دوربین مداربسته منازل مورد نیاز است، کابل و سیم است.این کابل ها دوربین های شما را به دستگاه گیرنده یا همان دی وی آر متصل می کنند و صدا و تصویر را برای شما فراهم می کنند. اگر ضبط تصاویر روشن و با کیفیت در شب و محیطهای تاریک یا کمنور برای شما حائز اهمیت است، باید به ویژگی دید در شب دوربین مداربسته توجه کنید. البته باید به این نکته توجه داشت که ممکن است برای نصب دوربین مداربسته منازل به سیم و کابل نیازی نداشته باشید.

اگر می خواهید به صورت حرفه ای در زمینه نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن و منازل فعالیت داشته باشید بایستی آموزش نصب دزدگیر اماکن بیسیم را نیز به طور کامل دیده باشید و بتوانید این مدل از دزدگیر را نیز در انواع ساختمان ها نصب کنید. در حالی که می توانید همه قطعات را جداگانه خریداری کنید ، خرید یک “مجموعه نظارتی” کامل معمولاً ارزان تر و نصب آن آسان تر است. این امواج می توانند مسافت چند صد کیلومتر را طی کنند.یک سیستم کامل شناسایی فروصوت، شامل اجزای زیر است: بلندگو (سنسور مادون قرمز) به عنوان ورودی میکروفون، فیلتر فرکانسی، مبدل آنالوگ به دیجیتال و یک MCU که سیگنال های ورودی را آنالیز می کند. بسته به نوع کاربری و میزان اهمیت نظارت، معمولابرای خانه ها و ورودی منازل کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته آنالوگکفایت می کند.

یا همان مادون قرمز، دوربینی است که بدون در نظر گرفتن شرایط روشنایی کار میکند به این معنی که حتی هنگامی که میزان نور و روشنایی محیط صفر باشد، به شما کمک میکنند تا بطور دقیق از محیط خود با خبر شوید. اتحادیه خدمات دوربین مداربسته هر ساله قیمتهای واحدی را برای نصب دوربین در ساختمانها با کاربریهای متفاوت تعیین میکند. این نوع دزدگیر مجهز به سیستم آژیر صوتی و برخی اوقات آژیر نوری است؛ بنابراین، دزدگیر ساده با ایجاد صدا و نور وقوع اتفاق غیرعادی را اطلاعرسانی میکند. دزدگیر اماکن به سه المان دزدگیر معمولی و دزدگیر با تلفن کننده ثابت خط شهری و سیم کارتی در بازار عرضه شده که در مجتمع فنی سازان به صورت کاملا تخصصی آموزش داده می شود تا کار آموزان در بازار کار از لحاظ تئوری وعملی کارآمد باشند. علاوه بر این، اپراتورهای حملونقل روند رو به رشدی دارند، تا افسران امنیتی و نظارتی را با فناوری تلفن هوشمند و تبلت تجهیز کنند، تا بتوانند به اطلاعات مهم در موقعیت مناسب دسترسی داشته باشند و جلوی هرگونه اتفاق نابهنگام را بگیرند.

نصب دوربین مداربسته منزل

از دوربین های بولت به دلیل محفظه فلزی که دارند می توان در هر شرایط محیطی و آب و هوایی استفاده نمود. در و منازل ممکن است مواد خاصی وجود داشته باشد یا رطوبت باشد یا دیگر شرایط وجود داشته باشد و برای همین باید دوربینی نصب شود که به خوبی در برابر این موارد پایداری داشته باشد و بتواند به خوبی دوام بیاورد. اما پس از آشنایی با دوربین های آنالوگ و تحت شبکه نوبت آن است که با تفاوت های این دو دستگاه آشنا شویم. بنابراین میبایست علاوه بر قیمت، به کیفیت، خدمات پس از فروش و قابلیتهای محصول توجه داشت. بنابراین اولین مزیت نصب دوربین جلوگیری از ارتکاب جرم می باشد. دستگاه گیرنده یا دی وی آر از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته در منازل است. برخی از دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند .

بهترین شرکت نصب دزدگیر اماکن

پس از آن بر طبق نقشه، دوربین ها در مکان ها و ارتفاع مناسب در جاهای مختلف منزل نصب نصب دوربین مداربسته در تهران می شوند. سنسور چشمی یا حسگر حرکتی پس از فعال سازی امنیتی، محدودهی مشخصی تحت حفاظت قرار میدهد. پس در هنگام انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منازل یا محیط به خوبی به کیفیت تصویر توجه کنید. نصب هر نوع دزدگیری، با توجه به سیستم آن انجام می شود و با یکدیگر متفاوت خواهد بود. دوربین مداربسته دید در شب برای نصب آن و کلا نصب همه دوربین های مداربسته نیاز به دانش و سال ها تجربه دارید ولی در نصب همه دوربین های مداربسته موردی که حائز اهمیت می باشد یکی نوع دوربین مداربسته است و دیگری محل قرار گیری دوربین دیجیتال و هردوربین دیگری، انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تاثیر می گذارد.

یکی از تجهیزات برای سیستم دوربین مداربسته منازل، مسلما خود دوربین ها هستند. یکی از روش ها برای نصب دوربین مداربسته در منازل، همان روش رایجی است که در خیلی جاها استفاده می شود. دوربین های مدار بسته قدیمی را می توان با یک ضبط کننده جدید TVI و دوربین های جایگزین برای لذت بردن از فیلم با کیفیت بالا نسبت به اتصالات کابل کواکس موجود یا همان استفاده کرد. همان طور که دیدید، دوربین مداربسته در منازل ، مزیت های متعددی دارند اما سوال این است که برای نصب دوربین مداربسته منازل به چه تجهیزاتی نیاز است.

نصب دوربین مداربسته در کارخانه

برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای نصب در منزل ها باید به چیزهای مختلفی توجه کرد. شرکتهای مختلف چینی، اروپایی و ایرانی با انواع تولیدات خود در این زمینه، کیفیت مختلفی از دزدگیر را به بازار عرضه کردند. دستگاه های دزدگیر اماکنی که آریا ایمن به شما عزیزان پیشنهاد می کند، دارای عملکردهای بسیاری می باشد. اما اگر دوربین شما از مناطقی که همسایگان شما انتظار حفظ حریم خصوصی را دارند فیلم برداری کند، مثلاً اگر دوربینهای شما میتوانند اتاق خواب یا حمام آنها را ببینند؛ و یا اگر از فیلم برای اهداف غیر امنیتی استفاده شود؛ مشکلات قانونی ایجاد میشود. شما میتوانید برای اتصال DVR به مانیتور خود از کابل BNC استفاده نمایید، اما بعضی از دستگاههای ضبط کننده میتوانند با کابل HDMI یا کابلهای هم محور نیز متصل شوند. اگر یک پکیج دوربین مداربسته خریداری کنید، معمولاً پکیج شامل دستگاه DVR است.

با نصب دوربین مداربسته همواره میتوانید فرزند خود و نحوه پرستاری از آن را تحت نظر داشته باشید. سیستم مرکزی خود دارای اجزای تشکیلدهندهی اکترونیکی فراوانی است که عملکرد صحیح دستگاه را ممکن میسازد. همچنین باید مطمئن شوید که کابلها محکم وصل شدهاند و ورودیهای صحیح را برای DVR و مانیتور انتخاب کردهاید. شما میتوانید با استفاده از کابلهای BNC دوربین مداربسته خود را به ضبط کننده وصل کنید، برای این منظور کافی است یک سر از کابل BNC را به خروجی دوربین مداربسته وصل کنید و سر دیگر کابل را به پورت رودی دستگاه ضبط کننده ویدیو متصل کنید. با این ویژگی ها دیگر دوربین ها دچار مشکل نمی شوند و می توانند به خوبی در منزل های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته