سامسونگ Galaxy AI Vision را در MWC 2024 با جدیدترین محصولات و خدمات ارائه می دهد – اتاق خبر جهانی سامسونگ

سامسونگ Galaxy AI Vision را در MWC 2024 با جدیدترین محصولات و خدمات ارائه می دهد – اتاق خبر جهانی سامسونگ

Samsung Electronics در کنگره جه، موبایل 2024 که امروز در بارسلون اسپ،ا آغاز می‌شود، تجربه‌های جدید تلفن همراه را با Galaxy AI ارائه خواهد کرد. بازدیدکنندگان از غرفه سامسونگ، هوش مصنوعی گل،ی را در تمامی محصولات گل،ی، با محوریت اطراف، تجربه خواهند کرد سری گل،ی اس 24 که راه را به سمت عصر جدیدی از هوش مصنوعی موبایل. Galaxy AI1 همچنین در سراسر مجموعه سامسونگ، از جمله بهره‌وری هوشمندتر با سری Galaxy Book4، سلامت هوشمند با سری Galaxy Watch6 و Galaxy Ring که برای اولین بار به صورت عمومی نمایش داده می‌شود، گسترش خواهد یافت.

TM Roh، رئیس و رئیس بخش Mobile eXperience Business در Samsung Electronics می‌گوید: «آ،ین محصولات و نوآوری‌های Galaxy ما قدرت هوش مصنوعی تلفن همراه را برای توانمندسازی کاربران در زندگی روزمره خود برای باز ، فرصت‌های جدید باز می‌کند. در MWC امسال، ما هیجان‌زده هستیم که هوش مصنوعی گل،ی را در سراسر مجموعه خود، از جمله سری گل،ی اس 24 به نمایش بگذاریم و ثابت کنیم که این دستگاه‌ها چقدر در ایجاد آینده‌ای بهتر، هوشمندتر و متصل‌تر هستند.

معرفی عصر جدیدی از هوش مصنوعی موبایل

سامسونگ ویژگی‌های هوش مصنوعی سری گل،ی اس 24 را ارائه می‌کند که ارتباطات و خلاقیت کاربر را تقویت می‌کند و در سناریوهای روزمره در این غرفه زنده می‌شود. این شامل ویژگی هایی مانند ترجمه زنده است2 با هوش مصنوعی روی دستگاه برای ترجمه دو طرفه و بی‌درنگ تماس‌های تلفنی که موانع زب، را به چالش می‌کشند. دایره برای جستجو با گوگل3 جستجوی سریع و آسان و بصری تر را برای دستیابی به اکتشافات جدید تنها با یک حرکت ساده امکان پذیر می کند. همچنین Note Assist در نمایش خواهد بود،4 که متون پیچیده و همچنین ویرایش تولیدی را ساده و سازماندهی می کند،5 که به کاربر این امکان را می‌دهد تا برای آزادی خلاقانه‌تر، آزادانه اندازه سوژه‌ها را در ع،‌ها تغییر دهد یا جای آن را تغییر دهد.

سامسونگ همچنین فضایی ترتیب داده است که بازدیدکنندگان می توانند عملکرد دوربین قدرتمند سری گل،ی اس 24 را بررسی کنند. در منطقه ای شبیه به یک سالن کنسرت کم نور، می توان از اجسام کوچکی که روی صحنه قرار گرفته اند ع، های نزدیک گرفت تا از قابلیت های Nightography سری گل،ی S24 استفاده شود که به لطف موتور ProVisual مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy ارتقا یافته است تا در نور کم پایدارتر باشد.6

این قابلیت‌های گل،ی AI به زودی در دسترس خواهند بود به مدل های موجود کهکشان گسترش یافته استاز جمله Galaxy Z Fold5، Z Flip5 و Tab S9 سری، و همچنین سری Galaxy S23 و S23 FE.7 علاوه بر این، سامسونگ این شانس را برای تجربه بهره وری افزایش یافته از طریق دست اول ارائه می دهد سری Galaxy Book4ویژگی‌های ارتباطی دستگاه‌های گل،ی که در غرفه سامسونگ نمایش داده می‌شود، نشان می‌دهد که چگونه کاربران می‌توانند به طور یکپارچه بهره‌وری را بالا ببرند، مانند انتقال و ویرایش آسان ع،‌ها و ویدیوها بین Galaxy S24، Galaxy Book4 و گل،ی تب اس 9.

تجارب سلامتی مرتبط بیشتر، ارائه شده توسط هوش مصنوعی

سامسونگ مجموعه سلامت هوشمند خود را در MWC به نمایش می‌گذارد و به کاربران تجارب سلامتی شخصی‌سازی‌شده‌تر و یکپارچه‌تر را با قدرت تغییردهنده هوش مصنوعی در دستگاه‌های بیشتر ارائه می‌دهد. به ،وان بخشی از این مجموعه، حلقه گل،ی به ،وان یک فاکتور شکل سلامت جدید که سلامتی روزمره را ساده می‌کند، از زندگی هوشمندتر و سالم‌تر از طریق یک پلتفرم سلامت دیجیتال مرتبط‌تر – Samsung Health، پشتیب، می‌کند، رونمایی می‌شود.

سامسونگ همچنین قرار است ویژگی های سلامت هوشمند آینده را به نمایش بگذارد. به ،وان مثال، امتیاز سرزندگی من8 بینش‌های سلامت شخصی‌شده را بر اساس عوامل متعدد از جمله خواب، فعالیت، ضربان قلب و تغییرپذیری ضربان قلب ارائه می‌کند، در حالی که کارت تقویت‌کننده9 با ردیابی اه، از پیش تعریف شده و ارائه بینش های عملی، به سالم تر ، هر روز کمک می کند. بازدیدکنندگان می توانند مزایای این ویژگی ها را مشاهده کنند سری گل،ی واچ 6 قبل از عرضه عمومی در اوا، سال جاری، با گل،ی S24 جفت شده است.

سامسونگ با استفاده از ا،یستم SmartThings سامسونگ نشان می دهد که چگونه خانه را می توان به مک، برای زندگی سالم تر تبدیل کرد.10 چراغ های متصل را کنترل کنید تا به طور خودکار خاموش و روشن شوند تا خواب بهینه تری داشته باشید11 یا هشدارها را به ،وان یادآوری برای مصرف دارو تنظیم کنید. همچنین به کاربر این امکان را می‌دهد که تمرینات را دنبال کند و ضربان قلب و کا،ی‌های سوزانده شده را به‌طور هم‌زمان در حالی که یک ویدیوی تن، اندام را روی تلویزیون متصل دنبال می‌کند، اندازه‌گیری کند.

غرفه Samsung Galaxy Experience در MWC 2024 در سالن 3 Fira Barcelona Gran Via واقع شده است.

1 سامسونگ هیچ قول، تضمین یا تضمینی در مورد صحت، کامل بودن یا قابل اعتماد بودن ،وجی ارائه شده توسط ویژگی های هوش مصنوعی نمی دهد. ممکن است برای استفاده از برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ به ورود به حساب سامسونگ نیاز باشد.
2 ترجمه زنده به اتصال شبکه و ورود به حساب سامسونگ نیاز دارد. ترجمه زنده فقط در برنامه از پیش نصب شده تلفن سامسونگ در دسترس است. تماس ها باید با استفاده از شماره گیر بومی سامسونگ انجام شوند. برخی از زبان‌ها ممکن است به دانلود بسته زبان نیاز داشته باشند. در دسترس بودن خدمات ممکن است بسته به زبان متفاوت باشد. صحت نتایج تضمین نمی شود.
3 نتایج ممکن است بسته به مسابقات بصری متفاوت باشد. نیاز به اتصال به اینترنت دارد. ممکن است لازم باشد کاربران اندروید را به آ،ین نسخه به روز کنند. عملکرد محصول ممکن است به تنظیمات برنامه و دستگاه شما بستگی داشته باشد. برخی از عملکردها ممکن است با برنامه های خاصی سازگار نباشند. در دسترس بودن این سرویس بسته به کشور و زبان متفاوت است. صحت نتایج تضمین نمی شود. زمان به‌روزرس، ممکن است بسته به مدل‌ها متفاوت باشد.
4 فقط برای متن در Samsung Notes (200 4000 کاراکتر)؛ نیاز به ورود به حساب کاربری سامسونگ و اتصال به اینترنت دارد.
5 ویرایش تولیدی به اتصال شبکه و ورود به حساب سامسونگ نیاز دارد. ویرایش با Generative Edit منجر به تغییر اندازه ع، تا 12 مگاپی،ل می شود. پس از ذخیره، یک واترمارک قابل مشاهده روی ،وجی تصویر قرار می گیرد تا نشان دهد که تصویر توسط هوش مصنوعی تولید شده است. دقت و قابلیت اطمینان ،وجی تولید شده تضمین نمی شود.
6 زوم هوش مصنوعی برای فواصل بین طول زوم دیجیتال اعمال می شود. صحت نتایج تضمین نمی شود.
7 برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی سری Galaxy S24 ممکن است در مدل‌های نسل قبلی در دسترس نباشند.
8 My Vitality Score در سال 2024 در Samsung Health در دسترس قرار خواهد گرفت. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی یا دستگاه پوشیدنی متفاوت باشد. ویژگی ها فقط برای اه، کلی سلامتی و تن، اندام در نظر گرفته شده است. اندازه گیری ها فقط برای مرجع شخصی شما هستند. لطفا برای مشاوره با یک متخصص پزشکی مشورت کنید.
9 Booster Card در سال 2024 در Samsung Health در دسترس قرار خواهد گرفت. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی یا دستگاه پوشیدنی متفاوت باشد.
10 در دستگاه های هوشمندی که در SmartThings ثبت شده اند موجود است. در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار یا دستگاه متفاوت باشد.
11 برای تنظیمات محیط خواب به آ،ین نسخه از Samsung Clock و برنامه های تلفن همراه SmartThings نیاز دارد.

]
منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-presents-galaxy-ai-vision-at-mwc-2024-with-latest-،ucts-and-services?utm_source=rss&utm_medium=direct