سامسونگ نسل بعدی دستگاه‌های خود را در منطقه تجربه تلفن همراه – اتاق خبر جهانی سامسونگ به نمایش می‌گذارد

سامسونگ نسل بعدی دستگاه‌های خود را در منطقه تجربه تلفن همراه - اتاق خبر جهانی سامسونگ به نمایش می‌گذارد

Samsung Electronics ا،یستم گل،ی تقویت شده با هوش مصنوعی خود را در نمایشگاه Consumer Electronics (CES) 2024 در ، وگاس از 9 تا 12 ژانویه به نمایش گذاشت.

منطقه اختصاصی Mobile Experience Zone در غرفه سامسونگ، شرکت کنندگان را برای آ،ین نگاه به نوآوری های برتر این شرکت که در آن بازدیدکنندگان می توانند آ،ین محصولات Galaxy، از جمله Galaxy Book4 Series را تجربه کنند، و نحوه تقویت آنها با مشارکت با رهبران صنعت را مشاهده کنند.

اتاق خبر سامسونگ از سایت بازدید کرد و نکات مهم این رویداد را خلاصه کرد. در ادامه بخو،د تا بد،د این شرکت چگونه تجربه تلفن همراه بیش از حد متصل آینده را هدایت می کند.

▲ شرکت کنندگان به منطقه تجربه موبایل در غرفه سامسونگ CES هجوم آوردند.

قابلیت های جدید و هیجان انگیز هوش مصنوعی با سری Galaxy Book4

سری جدید Galaxy Book4 در نزدیکی ورودی منطقه مورد توجه قرار گرفت. شرکت کنندگان می توانند عملکرد قوی هوش مصنوعی و صفحه نمایش لمسی فوق العاده پاسخگو Galaxy Book4 را که در 4 ژانویه در کره عرضه شد، تجربه کنند.

▲ شرکت کنندگان سری Galaxy Book4 را که اخیراً منتشر شده است، با قدرت پردازش ساده و ویژگی های هوشمند تقویت شده با هوش مصنوعی آزمایش ،د.

سری Galaxy Book4 به پردازنده جدید Intel® Core™ Ultra مجهز شده است که اتصال گسترده و تجربه هوش مصنوعی با کارایی بالا را ارائه می دهد. این منطقه دارای نمایش هایی از نزدیک از افزایش قدرت پردازش لپ تاپ بود که توسط یک واحد پردازش عصبی (NPU) به تازگی اضافه شده امکان پذیر شد.

▲ صفحه نمایش لمسی Dynamic AMOLED 2X با داشتن صفحه نمایش با وضوح بالا، تصاویر را با جزئیات دقیق و واقعی نمایش می دهد.

صفحه نمایش لمسی Dynamic AMOLED 2X که برای اولین بار در تمام مدل های این سری اعمال شد، شرکت کنندگ، را که از دستان خود برای اسکرول و بزرگنمایی و بزرگنمایی استفاده می ،د مجذوب خود کرد. یکی از بازدیدکنندگان گفت: “این صفحه نمایش لمسی دارد که من دوست دارم.” برای من، صفحه نمایش لمسی همه چیز است – حتی در لپ تاپ من.

▲ شرکت کنندگان به طور مستقیم تجربه ،د که چگونه ابزارهای بهره وری پیشرفته سری Galaxy Book4 می تواند به آنها کمک کند در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهند.

حتی در زیر نورهای روشن غرفه، صفحه نمایش با وضوح بالا به لطف قابلیت های ضد انعکاس که از انعکاس در محیط های نوری مختلف جلوگیری می کند، بدون تابش خیره کننده بود. علاوه بر این، ویژگی Vision Booster به طور خودکار کنتراست و روشنایی رنگ را تنظیم می‌کند و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا نمایشگر شفاف و شفاف را دقیقاً در قلب نمایشگاه الکترونیکی شلوغ تجربه کنند.

تجربه دستگاه منسجم از طریق ا،یستم گل،ی تقویت شده با هوش مصنوعی

با وجود هوش مصنوعی که صنعت فناوری را فراگرفته است، مشارکت‌ها در زمان پیگیری نوآوری مهم‌تر از همیشه هستند. سامسونگ با همکاری با رهبران فناوری پیشرفته، تجربه کاربری را از طریق افزایش بهره وری و کارایی بالا می برد.

بازدیدکنندگان فضاهایی را که به شرکای اختصاص داده شده، مانند مایکروسافت و گوگل، که دیدگاه سامسونگ برای بهره وری کارآمد و اتصال دستگاه را تقویت می کنند، کاوش ،د.

▲فضاهای اختصاصی برای شرکای سامسونگ، از جمله مایکروسافت (سمت چپ) و گوگل (راست)، در داخل این فضا راه اندازی شد که به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا در مورد محصولات و خدمات مختلفی که در نتیجه همکاری آنها به وجود آمده است، آشنا شوند.

یکی از نتایج این همکاری‌ها شامل Copilot – دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت است که می‌تواند به طور دقیق پیام‌های متنی را از تلفن همراه یا رایانه شخصی بخواند، خلاصه کند و ارسال کند تا یک تجربه منسجم بین دو دستگاه ایجاد کند. علاوه بر این، Google Meet ویدیویی با کیفیت بالا در طول تماس های کنفرانس ارائه می دهد.

علاوه بر این، شرکت کنندگان توانستند ابزارهای بهره وری پیشرو Galaxy را تجربه کنند. Multi Control امکان حرکت بین گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گل،ی را با ماوس یا صفحه‌کلید فراهم می‌کند، و دومین صفحه نمایشگر را قادر می‌سازد تا نمایشگرهای رایانه شخصی را در تبلت بزرگ یا تکراری کند.

▲ قبل از ،وج از غرفه، بازدیدکنندگان با یک تیزر از رویداد آینده Galaxy Unpacked 2024 که در 17 ژانویه در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شد، پذیرایی ،د.

برای ایجاد پیش‌بینی برای تجربه‌ی جدید هوش مصنوعی موبایل، سامسونگ رویداد آتی Galaxy Unpacked 2024 را به نمایش گذاشت – جایی که این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود را در 17 ژانویه معرفی کند.

در منطقه تجربه موبایل، شرکت‌کنندگان پتانسیل هوش مصنوعی و نحوه ایجاد پل‌هایی برای تجارب دستگاه‌های پیشرفته را کشف ،د. نحوه انجام آن را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

رارارارارارارارا

]
منبع: https://news.samsung.com/global/ces-2024-an-ai-powered-experience-samsung-s،wcases-next-generation-of-devices-at-the-mobile-experience-zone?utm_source=rss&utm_medium=direct

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.