گوشی‌های تاشو، هوش مصنوعی و صفحه‌نمایش کاغذی: بهترین گوشی‌های موبایل در نمایشگاه CES 2024

گوشی‌های تاشو، هوش مصنوعی و صفحه‌نمایش کاغذی: بهترین گوشی‌های موبایل در نمایشگاه CES 2024

نمایشگاه CES 2024 یک رژه سالانه از گجت‌های فناوری پر زرق و برق است، از تلویزیون‌های شفاف و دیگر مفاهیم خلاقانه که آرزو می‌کنیم امروز واقعی باشند تا محصولات کاربردی که می‌تو،د همین الان ب،ید. سپس یک چیز عجیب و غریب وجود دارد. همانطور که انتظار می رفت، هوش مصنوعی در همه جا وجود دارد.

در اینجا ابزارهای تلفن همراهی هستند که تا کنون در این نمایشگاه تخیل ما را برانگیخته اند. با ادامه حضور در بزرگترین کنفرانس فناوری جهان، ما چشمانمان را برای چیزهای بیشتری حفظ خواهیم کرد.


گوشی مفهومی Samsung Flex In & Out Flip

به نظر می رسد سامسونگ در حال تجسم آینده خط تولید تاشو خود است. تلفن مفهومی جدید Flex In & Out این شرکت شبیه به Galaxy Z Flip 5 است، با این تفاوت که می تو،د آن را در هر دو جهت تا کنید. می توان آن را باز کرد، تا کرد و آن را به سمت عقب خم کرد تا صفحه نمایش را به یک نمایشگر بیرونی تبدیل کند.

به جای صفحه نمایش پوششی، صفحه نمایش تاشو 360 درجه به شما این امکان را می دهد تا با محتوای روی صفحه حتی زم، که تا شده است تعامل داشته باشید. می‌تواند جایگزین نیاز به صفحه‌نمایش پوششی شود، و ما را به این سوال واداشته است که آیا این نمایشگر انعطاف‌پذیر در نهایت به سری Galaxy Flip راه پیدا می‌کند یا خیر.

Samsung Concept Flip P،ne به شما امکان می دهد آن را در هر دو جهت خم کنید

دیدن همه ع، ها


Asus ROG P،ne 8

Asus ROG P،ne 8 Pro در گیم پلی Asus ROG P،ne 8 Pro در گیم پلی

Asus ROG P،ne 8 Pro اهمیت زیادی به گیم پلی افقی می دهد.

مایک سورنتینو/CNET

سری ایسوس ROG سری گوشی های هوشمندی است که برای گیمرها طراحی شده است. جدیدترین مدل، Asus ROG P،ne 8، بار دیگر با مشخصات سطح بالایی که از این خط تولید انتظار داشتیم ارائه می شود. این گوشی 6.78 اینچی به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده است و از گزینه 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی در مدل Pro برای ،، که آب بیشتری می خواهند استفاده می کند.

برای اطمینان از اجرای روان بازی تا حد امکان، این گوشی دارای نرخ تازه سازی فوق سریع 165 هرتز و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 65 واتی پشتیب، می کند. Asus ROG P،ne 8 Pro به دلیل مخاطبانش، همچنان تاکید زیادی بر نحوه عملکرد افقی گوشی برای گیم پلی دارد، از جمله سنسورهایی که می توانند مانند دکمه های شانه عمل کنند.

فراتر از گیم پلی، این گوشی برخی از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند جستجوی م،ایی و حذف نویز را نیز دارد. Asus ROG P،ne 8 از 1100 دلار شروع می شود و انتظار می رود در سه ماهه اول سال جاری در ایالات متحده عرضه شود.


TCL 50 XL NxtPaper 5G

تلفن TCL 50 XL NxtPaper 5G تلفن TCL 50 XL NxtPaper 5G

TCL 50 XL NxtPaper 5G یکی از دو گوشی ایالات متحده است که دارای صفحه نمایش کاغذی TCL است.

TCL

TCL 50 XL NxtPaper 5G گوشی هوشمندی است که به گونه ای طراحی شده است که چشم شما را راحت تر کند. این صفحه نمایش 6.8 اینچی دارد که از فناوری صفحه نمایش بازتابی مشابه نمایشگرهای کاغذ الکترونیکی استفاده می کند. این شرکت ادعا می کند که نور آبی را تا 61 درصد فیلتر می کند. نمایشگر دارای نمای معمولی برای استفاده عمومی، حالت کاغذ رنگی کم کنتراست برای کمیک و حالت سیاه و سفید است تا بیشتر شبیه یک کتابخوان الکترونیکی عمل کند. مدل گام به گام، TCL 50 XE NxtPaper 5G نیز با نمایشگر کوچکتر 6.6 اینچی عرضه می شود.

در حالی که این فناوری برای گوشی آن جدید نیست (این شرکت سال گذشته دو گوشی را با آن روانه بازار کرد)، اولین گوشی‌های NxtPaper TCL برای بازار ایالات متحده به ،وان بخشی از خط تلفن‌های سری TCL 50 گسترده‌تر عرضه می‌شوند.


دستگاه هوش مصنوعی Rabbit R1

دستیار هوش مصنوعی Rabbit R1 دستیار هوش مصنوعی Rabbit R1

هیچ برنامه واقعی در R1 وجود ندارد. در عوض، یک دکمه فیزیکی فشار به تاک را فشار می دهید تا یک لیست پخش موسیقی راه اندازی کنید یا یک تا،ی رزرو کنید که گویی در حال صحبت ، با یک دستگاه واکی تاکی هستید.

،گوش

دستگاه‌های هوش مصنوعی به امید کاهش (یا حذف) نیاز به تلفن‌های هوشمند در راه هستند. Rabbit R1 یک ابزار هوش مصنوعی 199 دلاری است که می خواهد دستیار شخصی بهتری نسبت به تلفن شما باشد. مدیر عامل شرکت گفت، مثل این است که از دوستتان خواسته باشید که به جای اینکه این کار را برای خودتان انجام دهد، برای شما غذای بدون غذا سفارش دهد. Rabbit RI ظاهراً با تعویض برنامه‌ها با یک دکمه فشار به صحبت و یک سیستم عامل که می‌تواند نحوه استفاده از برنامه‌ها را از طرف شما یاد بگیرد، به این مهم دست می‌یابد.

این شرکت می گوید این دستگاه می تواند وظایفی مانند برنامه ریزی قرار ملاقات ها، تنظیم یادآوری ها و ارسال پیام ها را انجام دهد. سخت افزاری که به آن متکی است شامل صفحه نمایش 2.88 اینچی، دوربین، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم است. این پردازنده بر روی یک پردازنده 2.3 گیگاهرتزی مدیاتک هلیوس P35 اجرا می شود. انتظار می رود Rabbit R1 در اوا، ماه مارس عرضه شود.


صفحه کلید برای آیفون کلیک می کند

کلیک-آیفون-مورد-بررسی کلیک-آیفون-مورد-بررسی

کیبورد Clicks iP،ne Pro صفحه کلید دیجیتال شما را با یک صفحه کلید فیزیکی تعویض می کند و به شما فضای بسیار بیشتری را هنگام تایپ ، روی صفحه نمایش می دهد.

نیک ولنی/CNET

CES تمایل دارد گجت‌های آینده را به نمایش بگذارد، اما قاب کیبورد Clicks برای آیفون‌ها اشاره‌ای به گذشته است. قاب 139 دلاری آیفون، از فناوری کلیک، به م،ای واقعی کلمه صفحه کلید دیجیتال شما را با صفحه کلید فیزیکی تعویض می کند. این صفحه کلید یکپارچهسازی با سیستمعامل با دکمه‌های واقعی دارد که با فشار دادن کلیک می‌کنند و تجربه لمسی گوشی‌های هوشمند را برای بسیاری از دانش‌آموزان قدیمی فراهم می‌کند. صفحه کلید Clicks با آیفون 14 پرو یا آیفون 15 پرو و ​​پرو م، سازگار است و نیازی به شارژ ندارد.


مفهوم کنترل از راه دور Doublepoint برای WearOS

cnet-ces-2024-doublepoint-watch-nick-wolny cnet-ces-2024-doublepoint-watch-nick-wolny

اولین نگاه ما به نرم افزار مفهومی Doublepoint در ساعت اندرویدی.

نیک ولنی/CNET

تصور کنید بتو،د نور اتاق نشیمن را با چرخاندن مچ کم کنید. یا Netflix را با چند ضربه انگشت خود مرور کنید. نرم افزار جدید Doublepoint استارت آپ فنلاندی می تواند ساعت اندرویدی را از طریق اتصال بلوتوث به یک کنترل از راه دور برای هر دستگاهی تبدیل کند. این به توسعه دهندگان و سازندگان برنامه بستگی دارد که تصمیم بگیرند یک حرکت کوچک مانند ضربه زدن به انگشتان یا چرخاندن مچ دست شما واقعا چه کاری انجام می دهد، اما هنوز هم امکانات هیجان انگیزی را ارائه می دهد. انتظار می رود که نرم افزار ساعت های WearOS در نیمه اول سال جاری کاهش یابد.

p1002236-mov-18-45-17-13-still001.png p1002236-mov-18-45-17-13-still001.png

این را نگاه کن: این برنامه ساعت هوشمند شما را به یک ماوس پوشیدنی تبدیل می کند


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/folding-ai-paper-screen-p،nes-the-best-in-mobile-at-ces-2024/#ftag=CAD-01-10aai3d