راهنمای خرید لپ‌ تاپ دانشجویی ارزان قیمت فروشگاه فصل کامپیوتر فروش انواع لپ تاپ

به همین دلیل می‌توانید یک لپ تاپ با رم پایین (مثلا 4 گیگابایت) بخرید و در آینده آن را به 16 یا حتی 32 گیگابایت ارتقا دهید. در حال حاضر رم 8 گیگابایت برای کارهای عادی دانشجویی کافی است ولی در آینده و با افزایش دائمی حجم نرم افزارها، احتمالا به رم 12 گیگابایت نیاز پیدا خواهید کرد. برای کارهای تفریحی و یا دانشجویان فنی هم رم حداقل 12 گیگابایت مناسب است. صفحه نمایش این محصول دارای اندازه ۱۵.۶ اینچی بوده که دارای رزولوشن 1920X1200 است. حافظه در نظر گرفته شده برای این نسخه ۱ ترابایت و از نوع HDD است تا فضای مناسبی در اختیار داشته باشید. از دیگر امکانات این محصول باید به وجود وبکم با کیفیت مناسب و حافظه ۱ ترابایتی از نوع HDD اشاره کرد.

۷. لپ‌تاپ اچ‌پی Envy x360 13؛ عملکرد فوق‌العاده

در دنیای امروز به دلیل وجود کالاهای با تنوع زیاد انتخاب درست کالاهای با اصالت نیازمند گذاشتن وقت بسیاری است. ما با بررسی منابع مختلف ازجمله انجمن‌های تخصصی، دیدگاه‌های افراد متخصص و همچنین خریداران محصولات می‌خواهیم تا شمارا در انتخاب کالای مناسب و باکیفیت یاری نماییم. در اصیل بخرید هیچ کالایی عرضه نمی‌شود و تنها به‌نقد و بررسی محصولات پرداخته می‌شود. صفحه نمایش لپ تاپ دل Inspiron 3583 از نظر روشنایی ، کنتراست و کیفیت نمایش از کیفیت خوبی برخوردار است. به طور کلی ، Lenovo IdeaPad 330 یک محصول میان رده ارزان قیمت با کیفیت ساخت متوسط ​​است و می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند برای استفاده روزمره لپ تاپ تهیه کنند. این مدل مجهز به پردازنده Intel Celeron 4000 ، 500 Intel HD Graphics GPU بدون حافظه گرافیکی جداگانه ، 4 گیگابایت RAM و 1 ترابایت هارد داخلی است که برای استفاده عمومی مناسب است.

  • این دستگاه همچنین با توجه به رم 8 گیگابایتی خود می‌تواند برای دانشجویان رشته کامپیوتر، حسابداری و یا گرافیک که از نرم‌افزار‌های نسبتاً سنگینی استفاده می‌کنند، مناسب باشد.
  • در بخش صفحه نمایش با یک پنل 15.6 اینچی از نوع TN با رزولوشن FHD مواجه هستیم.
  • ارتقای رم لپ تاپ را می‌توانید به راحتی از طریق شرکت گارانتی کننده و بدون از بین رفتن گارانتی، انجام دهید.
  • نسخه ای که کانفیگ بهتری را ارائه می‌دهد تقریبا 2 برابر قیمت دارد!
در این بازه قیمتی نیز یک لپ تاپ گرافیکی قوی از برند ایسوس و سری محبوب TUF با کد FX506HCB قرار دارد. که از پردازنده نسل 11 سری H شرکت اینتل در کنار گرافیک RTX 3050 با حجم 4GB بهره می‌برد. در این مقاله سعی کردیم بهترین لپ تاپ های ارزان برای انواع رشته برق و پزشکی و .. امیدوارم که از مقاله بهترین لپ تاپ ارزان دانشجویی استفاده لازم را برده باشید. این مدل مجهز به پردازنده‌ی مرکزی Core i3 8130U، پردازشگر گرافیکی آن‌برد بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک است که برای کاربری عمومی مناسب است. پردازنده‌ی مرکزی‌ Celeron N4000 اینتل، 4 گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی ازجمله قطعات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ لنوو هستند.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۲۴ میلیون تومان

چرا که مدل 14 اینچی به دلیل سایز کوچک‌تر برای حمل و نقل راحت‌تر است. از آنجایی که رم این لپ‌تاپ ۴ گیگ است، کار‌های سنگین زیادی نمی‌توان با آن انجام داد. لپ‌تاپ ایسوس R465FA-EB028 بیشتر برای کار‌های عمومی، وبگردی و… گفتنی است با اینکه بدنه این لپ‌تاپ از پلاستیک است، اما جنس مقاوم و خوبی دارد. اگر یک مدل سبک‌تر، جمع‌وجورتر و با دوام شارژ حتی بالاتر می‌خواهید، به سراغ این مدل بروید. ویووبوک S14 با وزن ۱.۴ کیلوگرمی و باتری ۵۰ وات ساعتی هم سبک‌تر است و هم دوام شارژ بالاتری دارد.

از لپ تاپ های دانشجویی برای مواردی مانند وبگردی، شرکت در کلاسی های آنلاین، آفیس و فعالیت های عادی و روزمره استفاده پست بعدی را ببینید می‌شود. از این لپ تاپ ها در صورت داشتن کارت گرافیک مجزا می‌توانید برای کارهای گرافیکی سبک استفاده کنید. اصولا دانشجویان همیشه در حال جابجایی و رفت آمد بین خانه و دانشگاه هستند، بنابراین لپ تاپی که انتخاب می کنند و قصد خرید آن را دارند باید از نظر وزنی سبک باشد تا در هنگام جابجایی مشکلی برای آن ها ایجاد نشود.

راهنمای خرید لپ‌ تاپ دانشجویی ارزان قیمت فروشگاه فصل کامپیوتر فروش انواع لپ تاپ در مدل X540UA از تکنولوژی‌های اختصاصی ایسوس مثل Splendid و Eye Care استفاده شده است که باعث می‌شود چشم خسته نشود. با وجود ضخامت بدنه‌ی تقریبا زیاد ۲۷میلی‌متری، تنها حدود ۲ کیلوگرم وزن دارد و به همین دلیل برای حمل‌ونقل دائمی گزینه‌ی مناسبی است. یکی از این محصولات «X540UA» است که مثل مدل‌های قبلی تماما از پلاستیک ساخته شده است؛ اما کیفیت و استحکام آن حس یک بدنه‌ی آلومینیومی را القا می‌کند.

معرفی لپ تاپ هایی دانشجویی و ارزان قیمت

کتاب شیمی مواد غذایی.