تصاویری از خانواده گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد

تصاویری از خانواده گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد

با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی از پرچمداران جدید گل،ی S24، همیشه اطلاعات و تصاویر زیادی از این سری افشا می‌شود. چند روز پیش تصاویر از رنگبندی و حافظه داخلی گل،ی S24 اولترا و S24 پ، فاش شد. اکنون رنگارهای دیگری از سری گل،ی S24 منتشر شده است. این تصاویر صفحه‌نمایش تخت در گل،ی S24 و گل،ی S24 پ، و همچنین نمایشگر تقریباً صاف گل،ی S24 اولترا را می‌بینند.

یک منبع آگاه در ای، رندرهای از سری مورد انتظار سامسونگ منتشر کرده است. این رندرها گل،ی S24، گل،ی S24 پ، و گل،ی S24 اولترا را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. انتظار می‌رود سامسونگ سری گل،ی S24 را در اوایل ژانویه 2024 (اوا، دی‌ماه 1402) معرفی کند. بیشتر مشخصات این گوشی‌ها منتشر شده است ولی تا زمان معرفی نمی‌توان آن‌ها را نهایی دانست. رندهای جدید تقریباً باکیفیت‌ترین رندرهایی است که از این سری منتشر شده است.

رندهای جدید سری گل،ی S24 سامسونگ

گل،ی S24 اولترای گل،ی S24 و گل،ی S24 پ،، صفحه‌نمایش تخت دارد. یک منحنی بسیار ظریف در لبه به‌چشم می‌خورد؛ اما این منحنی بیشتر روی لایه شیشه بیرونی است تا روی نمایشگر واقعی.

اطلاعات نسخه قبلی، قیمت این محصولات در اروپا می‌تواند باشد که گل،ی S24 و گل،ی S24 ممکن است نسبت به نسل قبلی ارزان‌تر باشد، که گل،ی S24 اولترا قیمتی بالاتر از مدل قبلی دارد. قیمت گذاری ایالات متحده برای این گوشی ها هنوز فاش نشده است.

انتظار می‌رود این گوشی‌ها پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 را در ایالات متحده آمریکا دریافت کنند. در سایر مناطق، انتظار می‌رود S24 و S24 پ، به پردازنده اگزینوس 2400 مجهز باشند، مدل اولترا در تمامی دستگاه‌های پردازنده اسنپدراگون را حفظ خواهد کرد. بنابراین در خارج از ایالات متحده، اگر کاربران بخواهند بهترین پردازنده را دریافت کنند، ممکن است برای ،ید مدل اولترا هزینه کنند. البته تا زمان عرضه نمی‌توانم هیچکدام از این اطلاعات را بررسی کنم.

]
منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-galaxy-s24-s24-and-s24-ultra-new-renders

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.