این نکات Google Maps برای سفر تعطیلات 2023 ضروری است

این نکات Google Maps برای سفر تعطیلات 2023 ضروری است

سفر در طول تعطیلات می تواند استرس زا باشد، به خصوص زم، که در حال حرکت در یک فرودگاه جدید هستید یا در ترافیک طول، مایل ها گیر کرده اید. بنابراین اگر قصد دارید پروازی را بگیرید یا چندین ساعت را در جاده بگذر،د، می‌تو،د از Google Maps برای کمک به مسیریابی برای کاهش استرس ناشی از سفر استفاده کنید.

لوگوی CNET 12 Days of Tips لوگوی CNET 12 Days of Tips

در حالی که Google Maps نمی‌تواند از ترافیک جلوگیری کند، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند به آسان‌تر ، سفر کمک کند، از دور زدن سریع در فرودگاه تا استفاده از برنامه Maps به صورت آفلاین. برخی از بهترین ویژگی های برنامه برای مسافران تعطیلات را در زیر بررسی کنید.

برای مشاوره سفر بیشتر، اینجاست بهترین زمان برای ،ید بلیط هواپیما.

این داستان بخشی از 12 روز نکات، به شما کمک می کند در طول فصل تعطیلات از فناوری، خانه و سلامت خود نهایت استفاده را ببرید.

1. به راحتی در فرودگاه ها و ایستگاه های قطار حرکت کنید

برنامه نقشه های گوگل در تلفن برنامه نقشه های گوگل در تلفن

با Maps در فرودگاه ها بگردید.

کلفورد کلبی/CNET

اگر می خواهید به سرعت یک فروشگاه در یک مرکز ،ید یا مرکز حمل و نقل بزرگ پیدا کنید، Google Maps یک فهرست راهنما برگه برای همه فرودگاه ها، مراکز ،ید و ایستگاه های حمل و نقل. این می تواند به زم، کمک کند که در اطراف فرودگاه می دوید و سعی می کنید جایی برای غذا خوردن پیدا کنید یا قبل از گرفتن پرواز خود یک سوغاتی در لحظه آ، بگیرید.

این برگه ساعات کاری مقصد و طبقه بندی آن را به شما می گوید. می تو،د از رستوران ها، فروشگاه ها، سالن ها و پارکینگ ها دیدن کنید.

2. قبل از رفتن متوجه شوید که یک جاذبه چقدر شلوغ است

برای اینکه ببینید یک نقطه چقدر شلوغ است، بررسی کنید ابزار Busyness Google Maps. قبلاً می‌تو،د مکان را جستجو کنید، مانند یک ،ب‌وکار، تا نموداری را ببینید که میزان شلوغی آن را در زمان واقعی نشان می‌دهد. اما قابلیتی به نام Area Busyness به شما امکان می‌دهد ببینید چه زم، کل مناطق نقشه مملو از افراد است.

برای استفاده از این ویژگی، برنامه Google Maps را در Android یا iP،ne (یا مرورگر رایانه خود) باز کنید و در اطراف نقشه حرکت کنید تا یک منطقه کلی پیدا کنید، مثلاً مرکز شهر، یک رودخانه پیاده روی یا یک شهر عجیب و غریب در اطراف. اکنون اطلاعات شلوغی به طور خودکار روی نقشه ظاهر می شود، بنابراین نیازی نیست به طور خاص مک، را جستجو کنید تا ببینید چقدر شلوغ است. Google Maps ممکن است چیزی شبیه «منطقه شلوغ» بگوید و هنگامی که برای جزئیات بیشتر کلیک می‌کنید، می‌تواند به ،وان مثال، «هرچقدر شلوغ باشد» یا «خیلی شلوغ نیست» بگوید.

با این حال، همچنین می‌تو،د مک، را که دنبال می‌کنید جستجو کنید و به پایین پیمایش کنید تا زمان‌های شلوغ در مقابل زمان‌های غیرمشغله را ببینید.

3. تمام رزروهای خود را در Google Maps مشاهده کنید

Google Maps می‌تواند سفرهای تعطیلات شما را ترسیم کند، اما همچنین می‌تواند به سرعت پرواز، هتل، کرایه ماشین و رزرو رستوران شما را به شما نشان دهد و از دردسر جستجوی ایمیل‌هایتان برای زمان‌های ورود و شماره‌های تأیید جلوگیری کند.

برای مشاهده رزروهای آتی خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که “رزروهای من” را در کادر جستجوی Google Maps جستجو کنید تا لیستی از آنچه رزرو کرده اید را مشاهده کنید. Maps این اطلاعات را از ایمیل های شما در جیمیل می گیرد. همچنین می‌تو،د برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره رزرو، از جمله تاریخ و مکان، یک مورد را انتخاب کنید.

4. بدون تماس یک رستوران رزرو کنید

برنامه ریزی یک شب شام با یک گروه بزرگ برای تعطیلات می تواند دردسرساز باشد، به خصوص زم، که در یک ساعت شلوغ می روید. Google Maps می تواند به شما در رزرو ناهار یا شام کمک کند. در اینجا چگونگی آن است.

1. در Maps، روی ضربه بزنید رستوران ها در بالای نقشه را فشار دهید تا لیستی از مکان های غذاخوری را مشاهده کنید.

2. رستور، را انتخاب کنید که ظاهر خوبی دارد، و در پنجره‌ای که ظاهر می‌شود، میز رزرو کنید یا به فهرست انتظار بپیوندید، اگر این گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهد (همه این کار را نمی‌کنند).

به یاد داشته باشید که می تو،د از ویژگی busyness ذکر شده در بالا برای انتخاب کمترین مکان استفاده کنید. همچنین، توجه داشته باشید که برخی از رستوران‌هایی که برای صرف غذا در آن‌ها بسته هستند، ممکن است همچنان امکان تحویل، وانت در کنار خیابان یا نشستن در فضای باز را داشته باشند.

برنامه GPS نقشه های گوگل برنامه GPS نقشه های گوگل

سارا تیو/CNET

5. زم، که سیگنال سلولی ندارید از Google Maps استفاده کنید

به جایی از راه دور می روید که ممکن است اتصال شبکه تلفن همراه نداشته باشید؟ وقتی آفلاین هستید، Google Maps همچنان می‌تواند به شما مسیرها را بدهد.

1. قبل از ،وج، جستجو کنید نقشه ها برای مک، که در آن مسیر می خواهید.

2. در پنجره مکان، منو را بالا بکش در پایین

3. در میان برگه ها به سمت راست حرکت کنید و ضربه بزنید دانلود نقشه آفلاینو سپس در پنجره بعدی ضربه بزنید دانلود از نو. Maps نقشه منطقه ای را که انتخاب کرده اید در تلفن شما دانلود می کند.

اکنون، همانطور که از Google Maps برای مسیرها در منطقه‌ای که نقشه‌ای را برای آن دانلود کرده‌اید استفاده می‌کنید، زم، که اتصال تلفن همراه خود را از دست بدهید، Maps برای راهنمایی شما به نقشه آفلاین می‌رود. توجه داشته باشید که چون آفلاین هستید، Maps نمی‌تواند اطلاعات ترافیک را در زمان واقعی ارائه دهد.

6. ایستگاه های شارژ خودروهای برقی را در این نزدیکی پیدا کنید

اگر وسیله نقلیه برقی خود را برای ،ید، شام یا تعطیلات بیرون می آورید، Google Maps می تواند به شما در پیدا ، آن کمک کند ایستگاه های شارژ EV در مسیر شما، به همراه زمان ،نی انتظار برای درگاه شارژ. همچنین می‌تو،د جستجوی خود را بر اساس نوع اتصال فیلتر کنید – مانند J1772، CCS (Combo 1 یا 2) و Tesla – تا فقط ایستگاه‌هایی را ببینید که با خودروی الکتریکی شما سازگار هستند. توجه داشته باشید که می تو،د با دنبال ، همین دستورالعمل ها، پمپ بنزین ها را نیز جستجو کنید. (در اینجا نحوه صرفه جویی در هزینه در پمپ آورده شده است.)

1. در Maps، در برگه‌های بالای صفحه اسکرول کنید و ضربه بزنید بیشتر.

2. به ،مت Services پایین رفته و انتخاب کنید شارژ خودروهای الکتریکی.

3. Maps ایستگاه‌های شارژ اطراف و تعداد موجود را نشان می‌دهد.

4. روی a ضربه بزنید ایستگاه شارژ روی نقشه تا Maps آن را به ،وان ایستگاهی در سفر شما اضافه کند.

همچنین می تو،د از این ترفند برای جستجوی مکان های دیگر در طول مسیر خود مانند کافی شاپ استفاده کنید.

7. مکان خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید

آیا چیزی در طول یک فعالیت گروهی ناامید کننده تر از زم، است که گروه از هم جدا می شود و هیچ ، نمی تواند یکدیگر را پیدا کند؟ Google Maps می تواند به شما کمک کند تا همه شما را دوباره گرد هم آورد.

1. در Google Maps، روی نماد نمایه خود در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و ضربه بزنید اشتراک گذاری موقعیت مک،.

2. ضربه زدن اشتراک‌گذاری مکان، و انتخاب کنید که می خواهید موقعیت مک، خود را با چه ،ی به اشتراک بگذارید و برای چه مدت می خواهید آن را به اشتراک بگذارید.

3. ضربه زدن اشتراک گذاریو Google Maps موقعیت مک، شما را برای همه افرادی که انتخاب کرده اید ارسال می کند.

4. اگر می‌خواهید موقعیت مک، شخص دیگری را ببینید، روی نماد آن شخص در بالای پنجره ضربه بزنید و سپس روی درخواست.


]
منبع: https://www.cnet.com/tech/services-and-software/these-google-maps-tips-are-essential-for-2023-،liday-travel/#ftag=CAD-01-10aai3d